http://kuvapilvi.fi/k/yDg2.jpgOn niitä vielä kotona. Mutten kerro Ehkä otan loput huomenna mukaan.
Kirjaimet myösutaas tyhmäpullo.
v*ittu että osaa olla ihminen seksin.
Täytyykin pitää noi kaukana kisusta.
On täällä aina paljonkin biisejä mitä on ennen laiteltuEn muista, oonko pistäny tätä ennenkin. Mut sopiihan tätä kuunnella
Parempi noin. Olis tosi tylsää ryypätä koko ilta ja huomata, että viina ei toimikaan.utaas tyhmäpullo.
v*ittu että osaa olla ihminen seksin.
meidän kylällä kyl paikallisbaarissakin otettiin kusipäitä reppuineen kiinni ja käytiin kaupassa kysyyn et onko noi ostanut nuo kaikki sapuskat. sit nätisti ooteltiin miliisiä.Näinhän se menee. Mut myyjänä tunnen suurta vihaa niitä kohtaan. Usein tuima tuijotus ja kirosanavarasto riittää.
Vaikee olla nokittamatta tällä.En muista, oonko pistäny tätä ennenkin. Mut sopiihan tätä kuunnella
Ihanaa!! Olispa tuo sallittua. Onneksi on kantikset, jotka myös huutaa perään. Vähän tukijoukkoja.meidän kylällä kyl paikallisbaarissakin otettiin kusipäitä reppuineen kiinni ja käytiin kaupassa kysyyn et onko noi ostanut nuo kaikki sapuskat. sit nätisti ooteltiin miliisiä.
mä olen.Mä en muuten ole nähnyt koskaan lispetin kuvaa
Ihanaa!! Olispa tuo sallittua. Onneksi on kantikset, jotka myös huutaa perään. Vähän tukijoukkoja.
kyl näin toimitaan monessa paikassa. poliisia ei paljon kiinnosta jos narkkia on hiukan ojennettu.Ihanaa!! Olispa tuo sallittua. Onneksi on kantikset, jotka myös huutaa perään. Vähän tukijoukkoja.
En mä nyt puhutkaan sustamä olen.
Siis kanta-asiakkaat huutelee vihaisesti näpistelevien narkkien perään.
Mä oon kanssa kerran juossut myymälävarkaan perään.Ihanaa!! Olispa tuo sallittua. Onneksi on kantikset, jotka myös huutaa perään. Vähän tukijoukkoja.
mä olen ollu paha narkeille aikoinaan.Siis kanta-asiakkaat huutelee vihaisesti näpistelevien narkkien perään.