vierailija
Pitäs tietää mistäEikö kukaan tiedä tota näppäinlukon poistoa? Pikaisella googlettelulla en löytäny mitää. Nyt oon puhelimen varassa. Mälsää
+
Pitäs tietää mistäEikö kukaan tiedä tota näppäinlukon poistoa? Pikaisella googlettelulla en löytäny mitää. Nyt oon puhelimen varassa. Mälsää
Ei sen nyt kauhean epätarkka ollutmun kuva oli onneks aika epätarkka. naama on livenä ihan hirvee.
M-mi-mitääh? Eikäs päättömän pitäny olla myös päihteetön? Muistinko ihan väärin? Vai oliko se joku muu..? Oke mut selitys hyväksytty.selvänä osaisin varmaan auttaa mutta nyt ei järki toimi yhtään.
Kissa tanssi näppiksellä ja näppäimet meni lukkoon...Siis minkä näppäinlukon?
siis tietsikan näppis?Kissa tanssi näppiksellä ja näppäimet meni lukkoon...
Windows 7, Acerin läppäri. Tarviikohan kuvaa näppäimistöstä?Pitäs tietää mistä
+
Käynnistä kone uusiks niin toimii taas.Kissa tanssi näppiksellä ja näppäimet meni lukkoon...
Ei kun mä oon puhelimella :/Hyvinhän se näkyy toimivan ..
^
Sammuta kone ja käynnistä uudestaan.Ei kun mä oon puhelimella :/
tää on kyl suosikkejani ollut jo abaut 20 vuotta
et muista väärin. mutta ei mulla ole mitään periaate päätöstä, edelliskerrasat on 5 tai 6 vuottä.M-mi-mitääh? Eikäs päättömän pitäny olla myös päihteetön? Muistinko ihan väärin?
on ja paljon.Onko päätön humalassa?
En viitti aamulla miestä kiusata, niin laitan tän nyt.Onko päätön humalassa?
Kiitti! Ai se olikin näin yksinkertaista Nyt toimii taas! Perkuleen katti! Onneksi on paniikkipullaa.Käynnistä kone uusiks niin toimii taas.
Juu tämä toimiSammuta kone ja käynnistä uudestaan.
kiusaa vaan. ei mulle tule tollasta.En viitti aamulla miestä kiusata, niin laitan tän nyt.
toimii myös miehiinKiitti! Ai se olikin näin yksinkertaista Nyt toimii taas! Perkuleen katti! Onneksi on paniikkipullaa.