Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miken äänensävy kuulosti omaan korvaan aika kiusoittelevalta ylipäätään " kaverikin on mukana.." Toki tuohon nyt voi sisältyä mitä vaan, mutta kiinnitin kyllä äänensävyyn huomiota.

Nyt uudessa matskussa kuuluu käytävälle keskustelu jossa K jollekin kertoo olleensa matkalla Bojanin kanssa kahdestaan ja miten meni matka hyvin. Että, ei tainnut olla tosiaan joidenkin olettamaa porukkaa mukana.
Ai taas on Bojan jotenkin mukana uudessakin matskussa. Ei kai tämä vaan ole shipin hyväksikäyttöä ja fanservicea. Toisaalta tuo K n intoilu Bojanista tuntuu niin vilpittömältä eikä näytä vähentyneen sitten viisupäivien.
 
vierailija
Oli minusta ihana ja aito pätkä, tulo aulasta autolle, Miken tervehtiminen ja tutkitaan hetki Miken kameraa, Mikke kysyy lomasta ja J sanoo, että olisi ollut vielä toisenkin viikon sekä B kommentoi perfect. Sitten Mikke käskyttää Bojanin etupenkkiin ja J:n taakse, J siihen kommentoi frontman ja B on vähän jännän näköinen siinä. Minulla tuli siitä sanasta kans vähän muuta mieleen. B on kyllä niin söpönä taas.
No ei ole kyllä mitenkään "jännän näköinen" hymyilee ja sulkee takaluukkua. 😀 Kyllä jännää saa hakea.
 
vierailija
Ai taas on Bojan jotenkin mukana uudessakin matskussa. Ei kai tämä vaan ole shipin hyväksikäyttöä ja fanservicea. Toisaalta tuo K n intoilu Bojanista tuntuu niin vilpittömältä eikä näytä vähentyneen sitten viisupäivien.
Joo, niinkin paljon on "mukana" uusimmassa, että kun Mikke kuvaa kävelemään käytävässä, niin taukotilasta kuuluu keskustelu, jossa Jaakko kysyy Kärpältä reissusta Bojanin kanssa. Siihen vastaamisenkin Kärppä lopettaa heti kun näkee Miken tulevan kameran kanssa, ja alkaa selostaa kameralle ihan muuta juttua. Kylläpä onkin melkoista shipin hyväksikäyttöä. 🤣
 
vierailija
Joo, niinkin paljon on "mukana" uusimmassa, että kun Mikke kuvaa kävelemään käytävässä, niin taukotilasta kuuluu keskustelu, jossa Jaakko kysyy Kärpältä reissusta Bojanin kanssa. Siihen vastaamisenkin Kärppä lopettaa heti kun näkee Miken tulevan kameran kanssa, ja alkaa selostaa kameralle ihan muuta juttua. Kylläpä onkin melkoista shipin hyväksikäyttöä.
Ihmettelin just samaa. Mietin myös, että miksi tämä on nyt yhtäkkiä fanservicea ja shipin hyväksikäyttöä kun Joksut on monia kertoja julkaisseet K:sta materiaalia omissa videoissaan somessa, puhuneet hänestä haastatteluissa ja viimeksi käyttivät K&B kuvaa biisipromonsa yhteydessä. K on myös paljon tunnetumpi kuin B, joten jos K tuo omalle fandomilleen B:ta esiin niin sehän tuo hänelle lisänäkyvyyttä ei K:lle. He ovat ystäviä, joten on ihan normaalia molemmilta julkaista yhteisjuttuja. Se että joku ylianalysoi sitä ja pettyy kun omat haaveet ei toteudu osoittaa että projisoit liikaa omia tunteita vieraisiin ihmisiin. He saavat elää omaa elämäänsä miten haluavat niin kuin sinäkin saat elää omaasi.
 
vierailija
Joo, niinkin paljon on "mukana" uusimmassa, että kun Mikke kuvaa kävelemään käytävässä, niin taukotilasta kuuluu keskustelu, jossa Jaakko kysyy Kärpältä reissusta Bojanin kanssa. Siihen vastaamisenkin Kärppä lopettaa heti kun näkee Miken tulevan kameran kanssa, ja alkaa selostaa kameralle ihan muuta juttua. Kylläpä onkin melkoista shipin hyväksikäyttöä.
No kyllähän se sieltä huomattiin.
 
vierailija
Nyt on kyllä kiinnostava tilanne shipissä. Minulla kiinnostus hommaan oli ollut laskusuuntainen jo pidempään, ja olin siirtynyt oikeiden henkilöiden shippaamisesta enemmän mielikuvitusversioihin heistä. Joo, joidenkin mielestä tämä on ainoa oikea tapa shipata (ja ne "oikeat henkilöt" ovat hekin tietysti vain omia mielikuvitusversioitani, koska en heitä tunne), mutta itselleni se on vähemmän kiinnostava. Tällä hetkellä tuntuu taas huomattavasti mahdollisemmalta ajatella oikeita ihmisiä ja tilanne tuntuu varsin kutkuttavalta.

Ja joo, tiedän hyvin että "nykytilanne" voi olla shippaajien harhakuva ja kenties mikään ei ole oikeasti nytkähtänyt eteenpäin. Jos alkaa näyttää siltä, niin sitten shippaukseni siirtyy varmaan jälleen taas enemmän mielikuvitushahmojen puolelle. Juuri nyt on kuitenkin kiva ajatella, että jotain voisi oikeasti tapahtua. Jos ei, niin sitten ei, ihanat välit heillä on joka tapauksessa.
 
vierailija
Nyt on kyllä kiinnostava tilanne shipissä. Minulla kiinnostus hommaan oli ollut laskusuuntainen jo pidempään, ja olin siirtynyt oikeiden henkilöiden shippaamisesta enemmän mielikuvitusversioihin heistä. Joo, joidenkin mielestä tämä on ainoa oikea tapa shipata (ja ne "oikeat henkilöt" ovat hekin tietysti vain omia mielikuvitusversioitani, koska en heitä tunne), mutta itselleni se on vähemmän kiinnostava. Tällä hetkellä tuntuu taas huomattavasti mahdollisemmalta ajatella oikeita ihmisiä ja tilanne tuntuu varsin kutkuttavalta.

Ja joo, tiedän hyvin että "nykytilanne" voi olla shippaajien harhakuva ja kenties mikään ei ole oikeasti nytkähtänyt eteenpäin. Jos alkaa näyttää siltä, niin sitten shippaukseni siirtyy varmaan jälleen taas enemmän mielikuvitushahmojen puolelle. Juuri nyt on kuitenkin kiva ajatella, että jotain voisi oikeasti tapahtua. Jos ei, niin sitten ei, ihanat välit heillä on joka tapauksessa.
Mä olen usein ollut noiden kahden suhteen siinä tilanteessa, että olen ajatellut, että nyt näyttää siltä, että jotain etenemistä oikeasti tapahtuu. Enää en jaksa uskoa, vaikka kuinka siltä näyttäisi. Onhan tuo niiden ystävyyskin hieno asia. Shippaamisesta en ole yhtään kiinnostunut.
 
vierailija
Mä olen usein ollut noiden kahden suhteen siinä tilanteessa, että olen ajatellut, että nyt näyttää siltä, että jotain etenemistä oikeasti tapahtuu. Enää en jaksa uskoa, vaikka kuinka siltä näyttäisi. Onhan tuo niiden ystävyyskin hieno asia. Shippaamisesta en ole yhtään kiinnostunut.
Minusta tilanne näyttää useista syistä lupaavammalta kuin oikeastaan koskaan aikaisemmin. Now or never. Avainsana on tietysti "näyttää". Voi olla aivan hyvin never. Mutta tällä hetkellä kutkuttaa.

Ja joka tapauksessa aiempaakin selkeämpi varmuus siitä, että yhteys on vahva ja kantaa.
 
vierailija
Nyt on kyllä kiinnostava tilanne shipissä. Minulla kiinnostus hommaan oli ollut laskusuuntainen jo pidempään, ja olin siirtynyt oikeiden henkilöiden shippaamisesta enemmän mielikuvitusversioihin heistä. Joo, joidenkin mielestä tämä on ainoa oikea tapa shipata (ja ne "oikeat henkilöt" ovat hekin tietysti vain omia mielikuvitusversioitani, koska en heitä tunne), mutta itselleni se on vähemmän kiinnostava. Tällä hetkellä tuntuu taas huomattavasti mahdollisemmalta ajatella oikeita ihmisiä ja tilanne tuntuu varsin kutkuttavalta.

Ja joo, tiedän hyvin että "nykytilanne" voi olla shippaajien harhakuva ja kenties mikään ei ole oikeasti nytkähtänyt eteenpäin. Jos alkaa näyttää siltä, niin sitten shippaukseni siirtyy varmaan jälleen taas enemmän mielikuvitushahmojen puolelle. Juuri nyt on kuitenkin kiva ajatella, että jotain voisi oikeasti tapahtua. Jos ei, niin sitten ei, ihanat välit heillä on joka tapauksessa.
Oon huomannut rupeavani melkein toivomaan, ettei homma ikinä etenisi "maaliin" saakka, mikä on toki tietenkin muutenkin tosi epätodennäköistä (siis meinaan jotain julkistettua suhdetta tms), mutta siis se tuntuisi jotenkin sittekin väärältä, vaikea selittää :D
Mä melkein ottaisin näistä kahdesta sellaisen Brokeback Mountain -version, jossa on perheet, mutta käydään kaksistaan "tietyn tyyppisillä" lomilla ja kuvio ois kumppaneille ok. Eli kaksi oletettua heteroa homostelemassa ois mulle kuumempi kuin että nää ois homopari.
 
vierailija
Oon huomannut rupeavani melkein toivomaan, ettei homma ikinä etenisi "maaliin" saakka, mikä on toki tietenkin muutenkin tosi epätodennäköistä (siis meinaan jotain julkistettua suhdetta tms), mutta siis se tuntuisi jotenkin sittekin väärältä, vaikea selittää
Mä melkein ottaisin näistä kahdesta sellaisen Brokeback Mountain -version, jossa on perheet, mutta käydään kaksistaan "tietyn tyyppisillä" lomilla ja kuvio ois kumppaneille ok. Eli kaksi oletettua heteroa homostelemassa ois mulle kuumempi kuin että nää ois homopari.
Mä olen miettinyt, onko sillä merkitystä kuinka vahvasti haluaa omia biologisia lapsia. Brokeback mountain tyyppinen tilanne on siihen tavallaan paljon helpompi. Ei tarvitse etsiä ulkopuolista synnyttäjää.
 
vierailija
Minusta tilanne näyttää useista syistä lupaavammalta kuin oikeastaan koskaan aikaisemmin. Now or never. Avainsana on tietysti "näyttää". Voi olla aivan hyvin never. Mutta tällä hetkellä kutkuttaa.

Ja joka tapauksessa aiempaakin selkeämpi varmuus siitä, että yhteys on vahva ja kantaa.
Tilanne on kyllä erittäin kutkuttava. Enhän mä uskonut, että K lähtisi yksin Bojanin kanssa minnekään. Sikäli historiallinen tilanne.
 

Yhteistyössä