Huono vanhemmuus - ajatuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla on huono äiti. Alkoholisti ja omaa luultavasti mielenterveysongelmia. Haukkunut minua nuoruuteni kusipääksi, mulkuksi yms. Viimeksi viikko sitten hän lähetti viestiä, jossa kertoi ettei hänellä ole enää tytärtä.

Mitä ajatuksia teissä herättää tälläinen? Minkälainen äiti kohtelee lastaan näin? Pystyisitkö itse ikinä kohtelemaan omaa lastasi näin? Onko sun vanhemmat ollut huonoja?

Oma äiti vajomassa alkoholistiks, tosi vaihtelevaa mielialaa ja sanottavaa sen mukaan.

Paskoja vanhempia kyllä ovat.

En voisi itse altistaa lapsia (tai muitakaan) semmoseen käytökseen.

Mulla on huono äiti. Alkoholisti ja omaa luultavasti mielenterveysongelmia. Haukkunut minua nuoruuteni kusipääksi, mulkuksi yms. Viimeksi viikko sitten hän lähetti viestiä, jossa kertoi ettei hänellä ole enää tytärtä.

Mitä ajatuksia teissä herättää tälläinen? Minkälainen äiti kohtelee lastaan näin? Pystyisitkö itse ikinä kohtelemaan omaa lastasi näin? Onko sun vanhemmat ollut huonoja?

Omilla vanhemmillani oli jako kultalapsiin ja mustiin lampaisiin. Mustia lampaita haukuttiin suoraan tai rivien välistä kultalapsille. Nykyään meillä kaikilla on välit poikki toiseen vanhempaan. Hän itse sanoi hyvästit haukuttuaan ensin turhaksi ja epäonnistuneeksi. Ei ole ikävä, vaikka aluksi teki kipeää.

Mulla on ollut monessa mielessä hyvät vanhemmat ja muutamissa jutuissa he sitten ei olleet ihan kaikista parhaita.

Ei, en kohtelisi lasta noin kuin sua on kohdeltu. Pystyisin kyllä, mutta en halua, eikä semmoinen ole oikein.

Aikuisella on itsellään joku rikki, jos hän on vanhempana jotenkin huono.

Mulla on ollut monessa mielessä hyvät vanhemmat ja muutamissa jutuissa he sitten ei olleet ihan kaikista parhaita.

Ei, en kohtelisi lasta noin kuin sua on kohdeltu. Pystyisin kyllä, mutta en halua, eikä semmoinen ole oikein.

Aikuisella on itsellään joku rikki, jos hän on vanhempana jotenkin huono.

Mistäs nyt tuulee?
Olet muuttanut oikeinkirjoitustasi parempaan suuntaan.
Onko sinulla oppikirja kädessä, koska ei tullut juurikaan pilkku,piste,virke,lause -virheitä?

Eniten silmiin pistävä muutos on tuo kappalejako!

Hyvä!(y)

Yhteistyössä