The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta...
Saako kirota tuon äijänkuvatuksen kuuhun?
Se taas pikkuisen valvoskeli yöllä, ryypytteli ja pelas koneella..ei siinä muuten mut välillä heräsin johonkin pälpätykseen muutamaan kertaan kun volyymi nous sen selittäessä jotain mikrofoniin..oon niin huono saamaan uudelleen unen päästä kii että ärsyttää. Sen lisäks oli taas niitäkin alavatsakipuja, sitä polttelua mitä pari kk sittenkin oli.

Mitä ihmisessä on tuossa lonkkaluun niinku tällä etupuolella, sisäpuolella?

Äää, väsyttää. En jaksanu ees kahvia keittää, otin vaan kokista.
Munasarjat?
 
Huomenta...
Saako kirota tuon äijänkuvatuksen kuuhun?
Se taas pikkuisen valvoskeli yöllä, ryypytteli ja pelas koneella..ei siinä muuten mut välillä heräsin johonkin pälpätykseen muutamaan kertaan kun volyymi nous sen selittäessä jotain mikrofoniin..oon niin huono saamaan uudelleen unen päästä kii että ärsyttää. Sen lisäks oli taas niitäkin alavatsakipuja, sitä polttelua mitä pari kk sittenkin oli.

Mitä ihmisessä on tuossa lonkkaluun niinku tällä etupuolella, sisäpuolella?

Äää, väsyttää. En jaksanu ees kahvia keittää, otin vaan kokista.
Saat
*ojentaa kahvia* :)
Mokoma mies siellä. :cautious:
 
Huomenta...
Saako kirota tuon äijänkuvatuksen kuuhun?
Se taas pikkuisen valvoskeli yöllä, ryypytteli ja pelas koneella..ei siinä muuten mut välillä heräsin johonkin pälpätykseen muutamaan kertaan kun volyymi nous sen selittäessä jotain mikrofoniin..oon niin huono saamaan uudelleen unen päästä kii että ärsyttää. Sen lisäks oli taas niitäkin alavatsakipuja, sitä polttelua mitä pari kk sittenkin oli.

Mitä ihmisessä on tuossa lonkkaluun niinku tällä etupuolella, sisäpuolella?

Äää, väsyttää. En jaksanu ees kahvia keittää, otin vaan kokista.
*halaan*....otat päikkärit tänään :), tämän lekurin määräys. Mies saa luvan ottaa vetovastuun päikkäreittes aikaan ja sä teet loppupäivän aikana jotain mieltäs ja olotilaas hellivää :)

...tuota, jos sulla on noita alavatsakipuiluja enemmältikin niin käypä puhumassa asiasta lekurille, sille oikeelle eikä tämmöselle hörhölle:barefoot:, ei se varmaan pahitteiksikaan olis - ei ainakaan tarttis mietiskellä ja epätietoisuudessa ja huolessa olla....
 
Pitäisi kohta pukea päälle ja pestä hampaat ja aamun aikana lähteä kauppaan. :) Sit odotellaan puol kolmeen tuleeko hyviä ja vain huonoja uutisia.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomenta...
Saako kirota tuon äijänkuvatuksen kuuhun?
Se taas pikkuisen valvoskeli yöllä, ryypytteli ja pelas koneella..ei siinä muuten mut välillä heräsin johonkin pälpätykseen muutamaan kertaan kun volyymi nous sen selittäessä jotain mikrofoniin..oon niin huono saamaan uudelleen unen päästä kii että ärsyttää. Sen lisäks oli taas niitäkin alavatsakipuja, sitä polttelua mitä pari kk sittenkin oli.

Mitä ihmisessä on tuossa lonkkaluun niinku tällä etupuolella, sisäpuolella?

Äää, väsyttää. En jaksanu ees kahvia keittää, otin vaan kokista.
Halaus, päikkärit päivällä jos vaan mahdollista.
 
...vaan eläpä anna sen suuremmin potutukselle sijaa, sie oot siellä rentoutumassa ja ansaitusti rötväilemässä joten nauti lomastas ja varsinkin siitä hetkestä, kun sen ukkokultas siellä näet ja pääset letistänsä kiskaisemaan :)

Huomenia sinne kauaaaaas :)
Onhan se tiedossa tuo ukkokullan työnlaatu, kovin montaa kertaa ei tartte kieltäytyä jos tarjotaan.

Kyllä minä viihdyn, käyn päivittäin Ritu-mummon luona. Siinä on esikuva, ikinä ei esiinny ilman huulipunaa ja jutuilleen jopa minä punastelen. Ennenkuin alkoi seurustella puolisen vuotta sitten, oli pokannut jostain päivätansseista kaksi kavaljeeria koska "kyllä sitä vanhanakin välillä kaipaa voita leivän kahdelle puolen"
 
Pitäsköhän sitä tänäänkin lähteä kauppaan, vaikken tarttiskaan sieltä mitään?
Kannattaa!

Mä haahuan aina työpäivän aikana jos tulee "turha" paussi, lähimpään markettiin. Sit ostan ne supertarjoukset mitkä kuulostavat hyödyllisiltä ja sit kun työpäivä venyy ja venyy, löytyy kaapeista valmiiksi jotain syötävää eikä oo pakko piipahtaa kotimatkalla ostoksilla.

Säkin voit siis varautua jo talven paskoihin keleihin täydentämällä varastoja.
 
Onhan se tiedossa tuo ukkokullan työnlaatu, kovin montaa kertaa ei tartte kieltäytyä jos tarjotaan.

Kyllä minä viihdyn, käyn päivittäin Ritu-mummon luona. Siinä on esikuva, ikinä ei esiinny ilman huulipunaa ja jutuilleen jopa minä punastelen. Ennenkuin alkoi seurustella puolisen vuotta sitten, oli pokannut jostain päivätansseista kaksi kavaljeeria koska "kyllä sitä vanhanakin välillä kaipaa voita leivän kahdelle puolen"
Ihanan eläväiseltä kuulostaa tämä Ritu :) - siinä on ihminen tajunnut ja sisäistänyt elämän merkityksen eli ikääntyminen ei suinkaan tarkoita sitä, että täytyy laittaa ryömintävaihdettä silmään vaan napataan kiinni jokaisesta hetkestä :)...parhaassa tapauksessa kahdestakin :D!
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
IhQ
*halaan*....otat päikkärit tänään :), tämän lekurin määräys. Mies saa luvan ottaa vetovastuun päikkäreittes aikaan ja sä teet loppupäivän aikana jotain mieltäs ja olotilaas hellivää :)

...tuota, jos sulla on noita alavatsakipuiluja enemmältikin niin käypä puhumassa asiasta lekurille, sille oikeelle eikä tämmöselle hörhölle:barefoot:, ei se varmaan pahitteiksikaan olis - ei ainakaan tarttis mietiskellä ja epätietoisuudessa ja huolessa olla....

Kiitos kaikille haleista..
Pitäs varmaan soitella lääkärille, se vaan on niin vaikeeta jotenkin :oops: viime kuussa sitä kipua ei ollu mut sitä edellisessä se eka kerta,ai stana. Jotenkin yhdistän sen kivun menkkoihin mut mistä sen tietää kun ei kuitenkaan heti sen jälkeen oo mitään alkanu tulla.

Oli sekin helppoa sillon joskus kun tunsi eka vihlaisun niin ties mennä laittaa suojan, se oli niin täsmällistä.
 
IhQ
Ostin itelleni joululahjan :oops:, ihan reilua silleen kun muille en oikeestaan oo ees miettinyt...

Suunnittelen tässä kans josko jaksas kirpparille lähteä käväsee, lapset tosin pitäs tod.näk. ottaa mukaan. Kyllähän ne osaa olla jo mut on se silti eri juttu lähteä yksin ku muksujen kans.
 
  • Tykkää
Reactions: Amelie Le Mort
Ostin itelleni joululahjan :oops:, ihan reilua silleen kun muille en oikeestaan oo ees miettinyt...

Suunnittelen tässä kans josko jaksas kirpparille lähteä käväsee, lapset tosin pitäs tod.näk. ottaa mukaan. Kyllähän ne osaa olla jo mut on se silti eri juttu lähteä yksin ku muksujen kans.
Mä ostin itselleni pikkujoululahjan. Joulukuussa ostan joululahjan. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä