The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos vielä vartin valvois ja painuis pehkuun.
Ei taida olla ihan aakoon musaa mutta laitan nyt silti.
*jammailee*


Onks yhtään pepin tapaista edes tullut vastaan?
Ja onko sulla siellä vielä koira..hoidossa(ko)?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
...hiljaksiin esiin tassuttelevaa rauhallista huomenta sulle :)
Ja @Mömmö-Setä - rauhallista päivää sinne :)

Mulla on puuro hautumassa, siemailen teetä ja yritän saada itteäni käyntiin - unikuvaset hukassa, kuinkas muutenkaan, pari tuntia tässä jo ylhäällä rötväillyt...ja heiii, sehän pukkaa rastia seinään ja isoa sellaista - mä oon täällä toivottelemassa teille aamuja ekana :D

 
...huomenia atm :)

Ja muistaessani - sulla on ihan törkeen makeet bootsit :)! Tykästyin itekin niihin kovasti, ovat just sen näköiset ja oloiset, että jalkakin siellä viihtyy :)

Sä sentäs näit unikuvia :)...mulla oli vaan sitä tasaisen harmaata filkkaa menossa sen pienen tovin mutta kyllä nää unet tästä tasoittuvat taas kohdillensa niin sulla kuin mullakin :)


Nooooo.....oli kivaa ja silleen :)?
 
Joo ne on kyllä aivan ihanat :love: Aitoa nahkaa ja Mustangin-merkkiset, kanta puuta ja hinta tosiaan sen 8€. Ja oli hyvät kävellä :)

Oli kyllä, käytiin syömässä Miamissa Porissa ja sitte oltiin kattoo Paranormal Activity-The Ghost 3D:nä. :)

Mulla päässä käydään sellasta tahtojen taistelua, että mä oon jo itekkin ihan pihalla kaikesta, mutta kai se tästä päivä kerrallaan, ehkä joskus selvii.. :D

Nii ja huomenta sullekin :kiss:
 
@alastulossa mättää - Jestas sentään miten huikee löytö :)! Kyllä kelpaa kopsutella eteenpäin siivet kantapäissä :)....

...se on välistä toi kuuppanen semmonen, että menee piuhat ihan sykkyrälle tahtomattaan ja sitten pyörittää eloa hämmmennyksiin kunnolla muttamutta - toisinaan on hyvä vaan jättää liialliset tahtomistahkoamiset sikseen ja mennä vaan ja heittäytyä käsilläolevaan tilanteeseen ja katsoa mitä eteen tulee sen kummemmin miettimättä :)...miettii ja taistelee ittensä kanssa sitten jälkikäteen, jos sille erikseen tarvetta tulee :)

No, sä tiiät miten toimia ittes kanssa parhaiten - toisinaan voi vaan toimia sekin, että heittää ne mietinnät hetkeksi toisaalle ja rohkelikkona avaa ovia mahdollisuuksille :). Ei ne kaikki suinkaan huonoja ole, se yllätysmomentti voi olla just sitä mitä jollain tapaa kaipaakin elämäänsä :)....

Palaset loksahtavat kyllä paikallensa, usko pois vaan :)*puspus*
 
@alastulossa mättää - Jestas sentään miten huikee löytö :)! Kyllä kelpaa kopsutella eteenpäin siivet kantapäissä :)....

...se on välistä toi kuuppanen semmonen, että menee piuhat ihan sykkyrälle tahtomattaan ja sitten pyörittää eloa hämmmennyksiin kunnolla muttamutta - toisinaan on hyvä vaan jättää liialliset tahtomistahkoamiset sikseen ja mennä vaan ja heittäytyä käsilläolevaan tilanteeseen ja katsoa mitä eteen tulee sen kummemmin miettimättä :)...miettii ja taistelee ittensä kanssa sitten jälkikäteen, jos sille erikseen tarvetta tulee :)

No, sä tiiät miten toimia ittes kanssa parhaiten - toisinaan voi vaan toimia sekin, että heittää ne mietinnät hetkeksi toisaalle ja rohkelikkona avaa ovia mahdollisuuksille :). Ei ne kaikki suinkaan huonoja ole, se yllätysmomentti voi olla just sitä mitä jollain tapaa kaipaakin elämäänsä :)....

Palaset loksahtavat kyllä paikallensa, usko pois vaan :)*puspus*
Alkuun oli vielä enemmän sellasta ns. hanttiin laittamista, mutta mutta pikkuhiljaa oon antanu itelleniki ns. löysää. Tässä oo kellään mikään kiire kuitenkaan mihinkään ja kaikki aikanaan ja diipadaapa. Ehkä pitäis vaan tosiaan elää hetkessä ja virran vietävänä ja ihmetellä asioita ja käydä taisteluita sitte kun niiden aika oikeesti on.

Ihmismieli on kummallinen, kun oot tehny jotain tiettyjä "päätöksiä" nii toisinaan niissä roikkuu kiinni väkisin ja sulkee ympäriltä kaiken sen hyvän mikä ehkä olis tulossa. Mut eiköhän nää tosiaan tästä pikkuhiljaa selvinne :)
 
Alkuun oli vielä enemmän sellasta ns. hanttiin laittamista, mutta mutta pikkuhiljaa oon antanu itelleniki ns. löysää. Tässä oo kellään mikään kiire kuitenkaan mihinkään ja kaikki aikanaan ja diipadaapa. Ehkä pitäis vaan tosiaan elää hetkessä ja virran vietävänä ja ihmetellä asioita ja käydä taisteluita sitte kun niiden aika oikeesti on.

Ihmismieli on kummallinen, kun oot tehny jotain tiettyjä "päätöksiä" nii toisinaan niissä roikkuu kiinni väkisin ja sulkee ympäriltä kaiken sen hyvän mikä ehkä olis tulossa. Mut eiköhän nää tosiaan tästä pikkuhiljaa selvinne :)
Pääkoppanen yhdessä tuon pumppuosaston kanssa on kyllä semmonen vekkuli parivaljakko, että osaavat kyllä kiepsauttaa kaikki "eikoskaanikinämilloinkaan"- päätökset toisinaan aika sukkelastikin ihan hevonkuuseen...joskus jopa ällistyttävän onnekkaastikin eli mene avoimin mielin ja jäitä hatussa :)...kyllä se sydän sitten ne jäät roihunsa myötä haihduttaa :)...

Nautit elostas ja tilanteista ja ihmisistä, ketkä ovat nyt päiviäsi rikastuttamassa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Huomenta mussut. :love: :D :coffee:
Huomenia sinnekin :)...ja @Kais :ille myös :)


...taiskin iskee semmonen aamutahmatassuisuus :D...maailma rupee heräileen tässä ja kohta pitäs singahtaa sinne pyörteeseen mukaan tekemään aika kohtuu isojakin päätöksiä ja ratkaisuja muttakun...:barefoot:nyt tulee tietenki se hattaraefekti ja unihiekkasilmäisyys, kuinkas muutenkaan :D

Noooo, yksi teekupillinen nassuun ja rinnuksille, eiköhän tämä tästä taas urkene just niille uomillensa mille pitääkin :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä