Nii-in. Onko satuttanut sen jotenkin/johonkin?Sen kun tietäs.
Nii-in. Onko satuttanut sen jotenkin/johonkin?Sen kun tietäs.
Tapaat kaverin, johon sulla on salaa ihastus? Tai tapaat panokaverin, jota et ole nähnyt pitkään aikaan? No ei oo pakko kertoa. Joka tapauksessa tsemiä!Mä en oikeen tiiä mitkä ne on.
Tuttu ihminen, eikä pitäiskään olla mitään paniikkia, mutku
Ei nyt ihan kumpikaan osunu maaliin, mut siis mä oon vaan niin hyvä panikoimaan kaikkia tilanteita, mitä ei oikeesti ees pitäis, kait se sitte on joku huono luonteenpiirre. Tai emmä ehkä ees panikoi, on vaan jotenkin outoa ja mä oon hämmentynyt ja mun pää on sekasin.Tapaat kaverin, johon sulla on salaa ihastus? Tai tapaat, jota et ole nähnyt pitkään aikaan? No ei oo pakko kertoa. Joka tapauksessa tsemiä!
Uulalaa . Onnea iltaan! Kuplamuovin poksauttelu on kieltämättä kivaaJotain sellasta mitä ei niin kauheesti oo tullu harrasteltua. Loppuiltaan saattaa liittyä kuplamuovi
Saatto ne muovit eilen jo vähän poksua se on kyllä kieltämättä ihan kivaa. En enää ihmettele, että lapsesta saakka ollu joku pakkomielle kuplamuoviinUulalaa . Onnea iltaan! Kuplamuovin poksauttelu on kieltämättä kivaa
Ihminen on sairas päästään, jos se osaa pitää näppinsä erossa kuplamuovistaSaatto ne muovit eilen jo vähän poksua se on kyllä kieltämättä ihan kivaa. En enää ihmettele, että lapsesta saakka ollu joku pakkomielle kuplamuoviin
Sinä ei kirota tai minä anta sinulle piiskaPerkeleen kaksplussa nyt oikeesti!!!! Siirryn koneelle, kunhan toi asentaa päivitykset.
Oot vaan pienestä pitäen tiennyt, että kuplamuovi tulee oleen sun juttuSaatto ne muovit eilen jo vähän poksua se on kyllä kieltämättä ihan kivaa. En enää ihmettele, että lapsesta saakka ollu joku pakkomielle kuplamuoviin
Ilmiselvästi siinä on näin päässyt käymään.Oot vaan pienestä pitäen tiennyt, että kuplamuovi tulee oleen sun juttu
Jaa että ei ole muuta tekemistäJotain sellasta mitä ei niin kauheesti oo tullu harrasteltua. Loppuiltaan saattaa liittyä kuplamuovi
Onneks tuli avattua tunnukset sähköpostista joka mulla ei enää aikoihin ole ollut käytössä.Olipas "pikkuisen" viestejä tän tunnarin sähköpostilaatikossa Kaks+:lta... jotain tuhat+++ ...
Kerrankin olemme jostain samaa mieltäNainen on sairas päästään, jos se osaa pitää näppinsä erossa kuplamuovista
Älä yllytä.Sinä ei kirota tai minä anta sinulle piiska
Niin olettasToi asetus, joka lähettää joka asiasta sähköpostista soisi olevan oletuksena pois päältä.
En mä piiskaamisesta innostu. Hyvä on. Lopetan kiroilunÄlä yllytä.
Jos olettaa, että oletus on oletuksena pois päältä, niin miten voi olettaa, että oletuksen oletuksen oletus on oletuksena pois päältä?Niin olettas
Jos olettaa, että oletus on oletuksena pois päältä, niin miten voi olettaa, että oletuksen oletuksen oletus on oletuksena pois päältä?
Helvetin hyvä kysymys.Jos olettaa, että oletus on oletuksena pois päältä, niin miten voi olettaa, että oletuksen oletuksen oletus on oletuksena pois päältä?
Hei! Haarat on tullu takas?Heipä vaan hei!
Tulee tasasesti aurinkoaHei! Haarat on tullu takas?