sitä nyt on myöhästä enää varoa.Tai sekos lopullisesti
sitä nyt on myöhästä enää varoa.Tai sekos lopullisesti
Welcome to the Dark side of Fami
Ei kumpikaan noistaOikea nimesi ei siis olekaan Fami vaan Janus?
TähMakaan mahallani sängyllä ja kissa lämpiää mikrossa Nyt on hyvä olla.
Miulle samaa pari saavillista, kiitosMää kävin hakeen kahvia ni jospa lohikäärme transformoituu kissimirriksi
Ei toi katti kyllä mikroon mahtuisi.
Olisi muuten aika koomista, jos mirri lämmittäis "mirriä"Makaan mahallani sängyllä ja kissa lämmittää reisien päällä Nyt on hyvä olla.
No lämmittäähän se sitäkin silloin, kun makaa sylissä. Etenkin puolukkaviikon ekana päivänä kissa on tosi kätevä. Jos vielä vähän kehrää, niin se lämpö ja tärinä hiukan auttaa kipuun.Olisi muuten aika koomista, jos mirri lämmittäis "mirriä"
Mun tuurilla se katti sais just sätkyn ja ryntäisi pystyyn kynnet ojossa.Olisi muuten aika koomista, jos mirri lämmittäis "mirriä"
Olentaa antihistamiinia ja Bephantenia ohjeistaen: "antihistamiinia suuhun, Bephantenia pimppiin"Mun tuurilla se katti sais just sätkyn ja ryntäisi pystyyn kynnet ojossa.
Auuuuh... (ja kun olen allerginen kutiaisivat ne raapaisujäljet pitkään ja hartaasti)
Onneksi opettelin nuorena poikana silittämään kissaa. Sillä tiedolla pärjää myös naisten kanssa (mirrien kehräämisessä).No lämmittäähän se sitäkin silloin, kun makaa sylissä. Etenkin puolukkaviikon ekana päivänä kissa on tosi kätevä. Jos vielä vähän kehrää, niin se lämpö ja tärinä hiukan auttaa kipuun.
Ei kannata, tulee vettä jä myrskyjä.Sanoo säätietotoimistohenkilö. Paree olla vaan palstallaSaattaapi olla että huomisesta lähtien rupee taas toi irli puskee päälle vähän enmmissä määrin taas
On lapsia. Olen yli 30 ja alle 50. Lienee riittävä haarukka?Onko endiksellä muuten lapsia, ja ooks millä kymmenillä?
T. Ulla Taalasmaa
Nii, voi kissaparkaa ko tibiksen mirri käy kimppuunMun tuurilla mirri sais just sätkyn ja ryntäisi pystyyn kynnet ojossa.
Joo. Montako lasta ja minkä ikäsiä suunnilleen (tarha, koulu- vai aikuisikäsiä)?On lapsia. Olen yli 30 ja alle 50. Lienee riittävä haarukka?
Onneksi opettelin nuorena poikana silittämään kissaa. Sillä tiedolla pärjää myös naisten kanssa (mirrien kehräämisessä).
ja mä en tajunnu taas mitään.
Jollain pyörii nyt paljon ajatuksia päässä.
Kolme lasta. Koulussa.Joo. Montako lasta ja minkä ikäsiä suunnilleen (tarha, koulu- vai aikuisikäsiä)?
Parapähkinät eheyttää muuten libidoa. Vedä niitä muutama päivässä, niin ehkä alkaa nää jutut selkiä sulle. Se kans on hyväksi sydämelle ja polttaa pahaa rasvaa.ja mä en tajunnu taas mitään.
Eli 49On lapsia. Olen yli 30 ja alle 50. Lienee riittävä haarukka?