The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Aiko soittaa jollekin muulle, paitsi sit ehkä mun pitää kuitenkin soittaa ite sille toiselle. Nyt sit odottelen soittoa, josta en tiedä onko se tulossa vai ei, että voin päättää pitäskö sitten kuitenkin ite soittaa :ROFLMAO:
Viitenumeron viimeinen luku on tarkenne, joka vahventaa oikeaksi maksajan, maksunsaajan jne. Maksua ei nettipankissa hyväksytä, mikäli viitenumero ei ole kelvollinen
 
Luulis että sulle soitettais. Ethän muuten edes tiedä kenelle soittaisit paitsi tuolle ekalle jolle jo soitit :D
Tuohan oli jo toka jolle soitin, ja se anto mulle kolmannen numeron, ja sanoi epämääräsesti että hän yrittää soittaa tai sitten mää voin itse soittaa :cautious: No joo. Ootin tunnin ja soitin ite, henkilö nro. 3 osas onneksi auttaa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Hahhah :D Ei kai nyt sentään. Tai en minä tiiä. Oon ihan pihalla nyt kaikesta, oon päättäny sitä ja tätä ja tota ja mun päätökset alkaa horjumaan, mun kaks minää tappelee keskenään, kumpi on vahvempi ja sitkeempi, nii sen kai aika näyttää :D
:D

Joskus sitä voi käydä noinkin että joku juttu sekoittaakin sitä mitä on "päättänyt". Ajan ja miettimisen kanssa :)
 
Vitsi, meikä on juossu ympäri maakuntaa näkemässä ihmisiä niin paljon ettette uskokaan. Tuskin uskotte sitäkään, että oon ollu tääl porukoilla viis päivää, enkä oo siivonnu kettiön ko yhden kerran vain! No okei kaks kertaa, mut nää sekotti sen viidessä minuutissa taas nii luovutin. Oon sopeutunut siivousneuroosini lisäksi myös paikalliseen ruokakulttuuriin, ja mussuttanut suklaata, jäätelöö ja leipää enempi mitä kotona puolessa vuodessa, ja oon nyt turvonnut muodottomaksi porsaaksi. Onneks on pitkä kaula, niin mahtuu monta kaksoisleukaa.

Olen myös onnistuneesti jutellut ämpärin kanssa puhelimessa kahdesti tappelematta yhtään, vaikka vähän tulikin facepalm ja jäin ihmettelemään kuin jonkun asioiden ymmärtämiskyky voi olla noin olematon. Sen päässä ei vaan liiku yksinkertaisesti yhtään mitään, ja oikeastaan oon tosi hämmästynyt miten se ylipäätään on selvinny elämässä aikuisikään asti. Vois kuvitella, että luonto hävittäis heikomman aineksen kohtalaisen nopeesti noilla eväillä mitä sillä on.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
vierailija
Jos meette ostaa sipsejä niin henkkarit mukaan:cautious:
Sipsejä ostanut mies ällistyi Lidlin kassalla - myyjä vaati henkkareita

Mies avautuu asiasta Lidlin Facebook-sivulla. Miehen mukaan henkilökunta perusteli henkilöllisyystodistuksen kysymistä sillä, että kyseiset sipsit on luokiteltu alkoholituotteeksi.

- Kuinka tyhmiä ihmisiä teillä on Lidlissä töissä tekemässä noita luokitteluja? mies kysyy tuohtuneena.

Facebookissa palautteeseen vastannut Lidlin edustaja kertoo Lidlin noudattavan Päivittäistavarakaupan (PTY) ohjeistusta alkoholia sisältävistä tuotteista.

- Ainesosaluettelon mukaan sipsien valmistukseen on käytetty sherryä. Kun tuotteet sisältävät alkoholia, kassasysteemit on rakennettu niin, että ne pyytävät tarkistamaan henkilön iän alkoholia sisältävää tuotetta ostettaessa, edustaja kirjoittaa.
 
:D

Joskus sitä voi käydä noinkin että joku juttu sekoittaakin sitä mitä on "päättänyt". Ajan ja miettimisen kanssa :)
Mä oon kyllä huomannu saman asian monta kertaa aiemmin, ei aina mee ihan niin miten on päättäny :D

Mut tosiaan aika, aika ja aika. Ei mitään ihme äkkipikaisia päätöksiä kannata alkaa tekeen, koska monesti ne nyt vaan menee sitte perseelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Jos meette ostaa sipsejä niin henkkarit mukaan:cautious:
Sipsejä ostanut mies ällistyi Lidlin kassalla - myyjä vaati henkkareita
Mies avautuu asiasta Lidlin Facebook-sivulla. Miehen mukaan henkilökunta perusteli henkilöllisyystodistuksen kysymistä sillä, että kyseiset sipsit on luokiteltu alkoholituotteeksi.

- Ainesosaluettelon mukaan sipsien valmistukseen on käytetty sherryä. Kun tuotteet sisältävät alkoholia, kassasysteemit on rakennettu niin, että ne pyytävät tarkistamaan henkilön iän alkoholia sisältävää tuotetta ostettaessa, edustaja kirjoittaa.
Just :D

Mitäs sitten ottavat tuollaisia tuotteita :D
 
Vitsi, meikä on juossu ympäri maakuntaa näkemässä ihmisiä niin paljon ettette uskokaan. Tuskin uskotte sitäkään, että oon ollu tääl porukoilla viis päivää, enkä oo siivonnu kettiön ko yhden kerran vain! No okei kaks kertaa, mut nää sekotti sen viidessä minuutissa taas nii luovutin. Oon sopeutunut siivousneuroosini lisäksi myös paikalliseen ruokakulttuuriin, ja mussuttanut suklaata, jäätelöö ja leipää enempi mitä kotona puolessa vuodessa, ja oon nyt turvonnut muodottomaksi porsaaksi. Onneks on pitkä kaula, niin mahtuu monta kaksoisleukaa.

Olen myös onnistuneesti jutellut ämpärin kanssa puhelimessa kahdesti tappelematta yhtään, vaikka vähän tulikin facepalm ja jäin ihmettelemään kuin jonkun asioiden ymmärtämiskyky voi olla noin olematon. Sen päässä ei vaan liiku yksinkertaisesti yhtään mitään, ja oikeastaan oon tosi hämmästynyt miten se ylipäätään on selvinny elämässä aikuisikään asti. Vois kuvitella, että luonto hävittäis heikomman aineksen kohtalaisen nopeesti noilla eväillä mitä sillä on.
Sulla on ollut sitten mukava loma :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä