Näin mäkin olen kuullut.Eiks kissojen pitäs inhota vettä tai niin aina väitetään?
Näin mäkin olen kuullut.Eiks kissojen pitäs inhota vettä tai niin aina väitetään?
pitäis juu, mutta tuo käy saunassa ja suihkussakin.Eiks kissojen pitäs inhota vettä tai niin aina väitetään?
Se on sit vähän ku siskon vanha kissa, kuvitteli olevansa koira ku vierotettii emosta liian aikaseen ja keksi sitte et siskon koira on hänen emo..pitäis juu, mutta tuo käy saunassa ja suihkussakin.
Värikin olis väärä.Ki
Kivat noi laatikot tossa pöydässä, mut aivan liian kolkot ja skandinaaviset mun makuun.
Toi on jo parempi. Mä taas rakastan tummaa puuta, pyöreitä muotoja ja vähän raskaampia huonekaluja. Tummat värit verhoihin ja muihin tekstiileihin. Kai mulla on vähän ummehtunut maku ja vanhentunut ainakin puoli vuosisataa sittenVärikin olis väärä.
Kunhan osui silmään
Mä tykkäisin jostain ihan perusmallisesta.
Esim joku tuon tapainen.
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S89898075/
Mä taas en niin kauheesti tykkää pyöreistä muodoista huonekaluissa.Toi on jo parempi. Mä taas rakastan tummaa puuta, pyöreitä muotoja ja vähän raskaampia huonekaluja. Tummat värit verhoihin ja muihin tekstiileihin. Kai mulla on vähän ummehtunut maku ja vanhentunut ainakin puoli vuosisataa sitten
Päivää.Sian ihra sentään, päivää
Kyllä siinä pitäis olla rähjäävä aku ankka, ainakin sen mä eilen laitoin ja näkyy mulle nyPäivää.
Siankorva
Mömmö-setä vaihtelee koko ajan avatartaan
Nyt siinä lentää kahvit
Mulle näkyy joku kahvikuppi, aku ankka näkyi kyllä eilenKyllä siinä pitäis olla rähjäävä aku ankka, ainakin sen mä eilen laitoin ja näkyy mulle ny
Huhupuheita vaanEiks kissojen pitäs inhota vettä tai niin aina väitetään?
elukan väri on tuossa suunnilleen sama kun täälläkin. ei kai se kuitenkaan väristä johdu tollanen uiminen.Huhupuheita vaan
Ei nävyNäkyykö sulle mulla lilahiuksinen tyttö?
Hyvinpä sekin ongelma on pyritty korjaamaan mahdollisimman pianEi nävy
Sanos muutaHyvinpä sekin ongelma on pyritty korjaamaan mahdollisimman pian
Muuta.Sanos muuta
Tarkoitin näitä aitoja papereita nenäni edessäEipä täällä paljon ekaa sivua pitemmälle tarvitse mennäkaan kun aiheet ei oikein vaihdu.
Tarkoitin näitä aitoja papereita nenäni edessä
... no, nyt on vähentymään päin ja olen jo päässyt kirjoittamaankin lukemisen sijaan, eli going strong.