The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toi kylki/rintakipu ei tunnu hellittävän, tai on se vähän parempi, mut mä en uskalla yskiä ko se sattuu.. Pitää kysyy setätohtorilta huomenna, että onko se nyt ok, että mä oon töissä kuitenkin.

Nukuin niin huonosti viime yönä, et kohta saa kyl painella sänkyy.
 
Toi kylki/rintakipu ei tunnu hellittävän, tai on se vähän parempi, mut mä en uskalla yskiä ko se sattuu.. Pitää kysyy setätohtorilta huomenna, että onko se nyt ok, että mä oon töissä kuitenkin.

Nukuin niin huonosti viime yönä, et kohta saa kyl painella sänkyy.
Mä oon kanssa ihan vitullaan ilman tuhtia satsia särkylääkettä. En tiä, mikä riivaa, mut sitkeä vaiva on.
 
Mä oon kanssa ihan vitullaan ilman tuhtia satsia särkylääkettä. En tiä, mikä riivaa, mut sitkeä vaiva on.
Joo multa kiellettiin kaikki lääkkeet, kun mulla on nyt viikon särkeny päätä taukoamatta.
Huomen meen tohtorille ku kuvattiin niska ja kaularanka tänään, ku mulla on niskat aina ihan jumissa, että löytyiskö sieltä jotain mikä sen jumin aiheuttaa.
 
Joo multa kiellettiin kaikki lääkkeet, kun mulla on nyt viikon särkeny päätä taukoamatta.
Huomen meen tohtorille ku kuvattiin niska ja kaularanka tänään, ku mulla on niskat aina ihan jumissa, että löytyiskö sieltä jotain mikä sen jumin aiheuttaa.
Mulla alkaa kipu alahampaista. Sit se leviää ylähampaisiin. Ja koko päähän. Kurkkuunkin koskee, muttei silleen kuin jos ois kurkkukipu. -Siis heti kun särkylääkkeen vaikutus loppuu. Nielessä kuuluu kummallista korahtelua. Ja röyhtäyttää, mutta röyhtäys ei auta asiaa yhtään.

Enkä hitossa suostu elämään ilman särkylääkettä ennenko tää on ohi!

Ja vertailukohtana voin mainita sen, että multa voi paikata pienen reiän ilman puudutusta ja olen synnyttänyt neljästi ilman epiduraalia.
 
Mulla alkaa kipu alahampaista. Sit se leviää ylähampaisiin. Ja koko päähän. Kurkkuunkin koskee, muttei silleen kuin jos ois kurkkukipu. -Siis heti kun särkylääkkeen vaikutus loppuu. Nielessä kuuluu kummallista korahtelua. Ja röyhtäyttää, mutta röyhtäys ei auta asiaa yhtään.

Enkä hitossa suostu elämään ilman särkylääkettä ennenko tää on ohi!

Ja vertailukohtana voin mainita sen, että multa voi paikata pienen reiän ilman puudutusta ja olen synnyttänyt neljästi ilman epiduraalia.
No mulla toi kipu on lähinnä paikallistunu tohon kylkeen/rintaan tosiaan ja sitte tää päänsärky on ihan jäätävä jatkuvasti, mut epäilys oli et se päänsärky johtuu lääkkeistä, nyt oon perjantaista ollu ilman ja ei juuri vaikutusta.
 
Mulla alkaa kipu alahampaista. Sit se leviää ylähampaisiin. Ja koko päähän. Kurkkuunkin koskee, muttei silleen kuin jos ois kurkkukipu. -Siis heti kun särkylääkkeen vaikutus loppuu. Nielessä kuuluu kummallista korahtelua. Ja röyhtäyttää, mutta röyhtäys ei auta asiaa yhtään.

Enkä hitossa suostu elämään ilman särkylääkettä ennenko tää on ohi!

Ja vertailukohtana voin mainita sen, että multa voi paikata pienen reiän ilman puudutusta ja olen synnyttänyt neljästi ilman epiduraalia.
Saattais olla hammaslääkärikäynnin paikka???
 
Leffan jälkeen alkoi dokkari miesstrippareista.

Ei kait naiset oikeesti ole noin kahjoja???:cautious:
Osa on. Mut epäilen, että se on jotain joukkohysteriaa. Pitää olla innostunut kun muutkin ovat. Siis kun oikeasti ne vaan näyttävät naurettavilta.

Niinko tosin naispuolisetkin stripparit minusta.

Mä en näe tuota asiana mistä voi tienata rahaa olematta hassu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä