Mut eiks toi me hankalaksi niitten mömmöjen kanssa?Mä oon päättäny, ettei muita vuorokaudenaikoja ole kuin päivä, joten ny on päivä
Mut yöllä ei voi ottaa mömmöjä! Kun nukkuu.Mut eiks toi me hankalaksi niitten mömmöjen kanssa?
Siis jos on päivämömmöt, päivämömmöt ja päivämömmöt, niin mistä tietää milloin ne pitää ottaa?
Yöllä??? Nytkin kävi päiväunille.Mut yöllä ei voi ottaa mömmöjä! Kun nukkuu.
No joo. Olet oikeassa.Yöllä??? Nytkin kävi päiväunille.
pahaa tekee tollanen vanhan mersun pahoinpitely.Tsih, sain lisää kuvia esittelykuntoon.
Mä oon kanssa ihan vitullaan ilman tuhtia satsia särkylääkettä. En tiä, mikä riivaa, mut sitkeä vaiva on.Toi kylki/rintakipu ei tunnu hellittävän, tai on se vähän parempi, mut mä en uskalla yskiä ko se sattuu.. Pitää kysyy setätohtorilta huomenna, että onko se nyt ok, että mä oon töissä kuitenkin.
Nukuin niin huonosti viime yönä, et kohta saa kyl painella sänkyy.
Joo multa kiellettiin kaikki lääkkeet, kun mulla on nyt viikon särkeny päätä taukoamatta.Mä oon kanssa ihan vitullaan ilman tuhtia satsia särkylääkettä. En tiä, mikä riivaa, mut sitkeä vaiva on.
Mulla alkaa kipu alahampaista. Sit se leviää ylähampaisiin. Ja koko päähän. Kurkkuunkin koskee, muttei silleen kuin jos ois kurkkukipu. -Siis heti kun särkylääkkeen vaikutus loppuu. Nielessä kuuluu kummallista korahtelua. Ja röyhtäyttää, mutta röyhtäys ei auta asiaa yhtään.Joo multa kiellettiin kaikki lääkkeet, kun mulla on nyt viikon särkeny päätä taukoamatta.
Huomen meen tohtorille ku kuvattiin niska ja kaularanka tänään, ku mulla on niskat aina ihan jumissa, että löytyiskö sieltä jotain mikä sen jumin aiheuttaa.
No mulla toi kipu on lähinnä paikallistunu tohon kylkeen/rintaan tosiaan ja sitte tää päänsärky on ihan jäätävä jatkuvasti, mut epäilys oli et se päänsärky johtuu lääkkeistä, nyt oon perjantaista ollu ilman ja ei juuri vaikutusta.Mulla alkaa kipu alahampaista. Sit se leviää ylähampaisiin. Ja koko päähän. Kurkkuunkin koskee, muttei silleen kuin jos ois kurkkukipu. -Siis heti kun särkylääkkeen vaikutus loppuu. Nielessä kuuluu kummallista korahtelua. Ja röyhtäyttää, mutta röyhtäys ei auta asiaa yhtään.
Enkä hitossa suostu elämään ilman särkylääkettä ennenko tää on ohi!
Ja vertailukohtana voin mainita sen, että multa voi paikata pienen reiän ilman puudutusta ja olen synnyttänyt neljästi ilman epiduraalia.
Saattais olla hammaslääkärikäynnin paikka???Mulla alkaa kipu alahampaista. Sit se leviää ylähampaisiin. Ja koko päähän. Kurkkuunkin koskee, muttei silleen kuin jos ois kurkkukipu. -Siis heti kun särkylääkkeen vaikutus loppuu. Nielessä kuuluu kummallista korahtelua. Ja röyhtäyttää, mutta röyhtäys ei auta asiaa yhtään.
Enkä hitossa suostu elämään ilman särkylääkettä ennenko tää on ohi!
Ja vertailukohtana voin mainita sen, että multa voi paikata pienen reiän ilman puudutusta ja olen synnyttänyt neljästi ilman epiduraalia.
Syvältä, kun ei itse, saati asiantuntevat, tiedä, mikä on vikana.No mulla toi kipu on lähinnä paikallistunu tohon kylkeen/rintaan tosiaan ja sitte tää päänsärky on ihan jäätävä jatkuvasti, mut epäilys oli et se päänsärky johtuu lääkkeistä, nyt oon perjantaista ollu ilman ja ei juuri vaikutusta.
Ei, en usko. Kun just olin ja koko kalusto kuvattiin ja kaikki oli kunnossa.Saattais olla hammaslääkärikäynnin paikka???
No niin tosiaan on.Syvältä, kun ei itse, saati asiantuntevat, tiedä, mikä on vikana.
Miksi ei puhuttais totta vaan?jos totta puhutaan niin tällä hetkellä tuntuu että ihan liikaa.
voisitko jo oikeesti lopettaa, jos tulee asiaa sulle tai haluan sun vastauksen johonkin niin pyydän sen ihan erikseen.Miksi ei puhuttais totta vaan?
Mikä on liikaa? ootkos tämän nähnyt?
oli pakko sammuttaa koko töllötin kun tuo alkoi.Leffan jälkeen alkoi dokkari miesstrippareista.
Ei kait naiset oikeesti ole noin kahjoja???
Osa on. Mut epäilen, että se on jotain joukkohysteriaa. Pitää olla innostunut kun muutkin ovat. Siis kun oikeasti ne vaan näyttävät naurettavilta.Leffan jälkeen alkoi dokkari miesstrippareista.
Tai miehet naisstrippareista? Kahjoja.Leffan jälkeen alkoi dokkari miesstrippareista.