The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: epek ja päätön
emämunaus
Jos nyt et ihan oikeesti viitsisi noiden tuollaisten kaikkien linkkiesi kanssa. Ei tuo kovin hauskaa joidenkaan mielestä ole.

Itsehän sen nostit uudelleen esille? No, oikeesti se tekee ihmiset kipeeksi, kuten myös ne lääkkeet, mihin on laitettu maissia tai soyaa tai maltodekstriiniä ym, mitkä on tehty niistä. En olettqanutkaan, et tarvis tykätä niistä asioista. Mut oikeesti ihmiset haluaa kertoa asioita kuten elokuvassa kuudes aisti se likka oli tehnyt videon, et äiti syöttää sille myrkkyä, mut kukaan ei halunnut katsoa sitä. Niin se menee, sanoo mummo. Ainoa ero, et tämä esimerkiksi on totta.
 
emämunaus
Koita nyt tajuta että nämä on typeriä. Joka puolella. Eikä ne kiinnosta. Ehkä sua mutta ei se tarkoita että kaikkia.Tekisitkö tätä jos täällä olisi nikkipakko?
Ei mun ole pakko olla täällä eikä missään. Saan toki itse valita. Mut et täällä saa solvata ihmisiä kellon ympäri, on nyt todistettu. Tiesin sen. Ehkä tekin tiedätte sen sit kun olette mun iässä - tai sit ettei ikinä. Niin varmaan on parempi?
 
Ei mun ole pakko olla täällä eikä missään. Saan toki itse valita. Mut et täällä saa solvata ihmisiä kellon ympäri, on nyt todistettu.
Joo, sähän sen olet hyvin todistanut (y)

Et vastannut kysymykseeni.

Tekisitkö tätä jos täällä olisi nikkipakko?


Meillä on onneksi tuo raportoikohta viestien kohdalla.
Onko sulla?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä