Mutta pääsinhän kutsumaan sinua höpönassuksi!
Mutta pääsinhän kutsumaan sinua höpönassuksi!
Ei kun nyt ne menee päästä päähän. Jos laittaa lisää, ne menee seuraavalle riville. Jos ottaa pois, rivi jää vajaaksi.Famin tarttis laittaa tohon allekirjoitukseen tusinan verran lisää noit pinkkejä tähtiä. Siten, et tähtiviiva on saman mittainen kuin teksti. Kiusaa esteettistä silmääni kovin. Ja ajatuksena häiritsee, että maailmasta puuttuu tusina tähteä.
Iltaleffana on tähtien sota, mistäs arvasitte.
Tarvitsetko keittokirjaa?Kalat perattu. Siiasta tuli mätiä. Vain majoneesi puuttuu...
...meillä onkin tänään se lettukesti-iltapalaherkuttelu, kun tuossa taannoin multa hävis tota syöjäporukkaa toisaalle...nyt on hyvä ottaa vahinko takaisin, kun trio on kotona ja muutoinkin fiilistellä sunnuntai-iltaa ennen kuin se arkinen aherrus taas koittaa koko porukalleJahas, taidampa lähteä kohta tekasemaan lettutaikinan, jospa illalla mässyttäis sit lettuja telkkaria toljottaen tai palstalla päätä aukoen
En kerro mitä olen vetänyt.Mitä te sekoilette, ootteks te vetäny pilvee?
Voi voi, ota jotain mömmööItku mikä olo. Vatsa sekaisin.
Maitohappobakteeritabletteja kehiin ja runsaasti tlc:tä *halaaruttaa*....hitoksiin kaiken maailman pöpöset riivaamasta näin nättinä sunnuntaina!Itku mikä olo. Vatsa sekaisin.
Kaapissa ei taida olla mitään vatsalle.Maitohappobakteeritabletteja kehiin ja runsaasti tlc:tä *halaaruttaa*....hitoksiin kaiken maailman pöpöset riivaamasta näin nättinä sunnuntaina!
Kunnollista luomumajoneesia sulla on tietenkin kotona, mut voihan sen tehdä itsekin, jos ei ole. Öljyt pitää olla kans luomua, ettei mene jotain koisamyrkkyä sekaan. Sen varmaan tiedätkin, mut moni muu ei tiedä... Se ei ole hankala tehdä nykyään, mut tarvii kai sen sähkökoneen, yleensä? LLuomuihnen seesaminsiemenöljy on ihan hyvän makuinen, kun taas luomurypsiöljyn maku on aivan sietämättömän pahaaKalat perattu. Siiasta tuli mätiä. Vain majoneesi puuttuu...
tänään on harvinaisen huono päivä väännellä huonoja vitsejä.Hommaa ittelles pää.
Ihmiselle päällä on tärkeä, vaikkakin epäsuora merkitys ryhdin ylläpitäjänä. Ilman päätä näet selkäranka valahtaisi housuihin, jolloin luontevan ryhdin säilyttäminen on lähes mahdotonta.
..no voi eikä...hälärisoittoa kehiin, jos joku ihana vois auttaa sua, mie oon niin kaukana...mielenlujuutta kehiin kans, semmosta "en tuu kipeeks, en tuu!"- mantraa ja keskittymistä johonkin aivan muuhun asiaan....Kaapissa ei taida olla mitään vatsalle.
Ei ole ketään joka vois tuoda jotakin. Syytän sitä pizzaa mitä söin tänään kun kaveri tilasi...no voi eikä...hälärisoittoa kehiin, jos joku ihana vois auttaa sua, mie oon niin kaukana...mielenlujuutta kehiin kans, semmosta "en tuu kipeeks, en tuu!"- mantraa ja keskittymistä johonkin aivan muuhun asiaan....
Kyllä sie tokkeennut taas entistä hehkeemmäksi <3!Ei ole ketään joka vois tuoda jotakin. Syytän sitä pizzaa mitä söin tänään kun kaveri tilasi.
Luulen että olo paranee tästä.
haaaa, pizzanperkeleet siis oksettaa muitakin kun minuaa.Syytän sitä pizzaa mitä söin tänään kun kaveri tilasi.
Saat siis lihaa kotiin.Mun pikkupossu tulee huomenna metästysreissulta.