Mulla ei oo mitään tietoa mistä mun pitsa tulee Kysyttiin vaan syönkö ja mitä haluun. Mut siis en mä nyt usko, että siinä mitään vikaa on.Jos olet tilannut aikaisemmin sieltä ja ei ole tullut mitään niin älä peru.
Mulla ei oo mitään tietoa mistä mun pitsa tulee Kysyttiin vaan syönkö ja mitä haluun. Mut siis en mä nyt usko, että siinä mitään vikaa on.Jos olet tilannut aikaisemmin sieltä ja ei ole tullut mitään niin älä peru.
Ei sitä tiedä vielä.Mulla ei oo mitään tietoa mistä mun pitsa tulee Kysyttiin vaan syönkö ja mitä haluun. Mut siis en mä nyt usko, että siinä mitään vikaa on.
...ja miekin menin mokoma kutaleenretku linkittämään..pitänee valvoa näitä sormenketkuja tarkemmin....Ihme linkitysketju tullut tästä
En tiä. Mut tiesitkö et autosta voi jäätyä jarrut ja renkaatmitähän mä linkittäisin.
juu, molemmista on kokemusta.En tiä. Mut tiesitkö et autosta voi jäätyä jarrut ja renkaat
Enhän mä nyt meitä tarkoittanut vaan noita joitain harmaita...ja miekin menin mokoma kutaleenretku linkittämään..pitänee valvoa näitä sormenketkuja tarkemmin....
...no mä käyn täällä sunnuntaisen hitaalla...tai syytön toi sunnuntai tähän on , ihan normimeininkiä siis...mutta ei mua haittaa noi linkitykset, kun vielä toistaiseksi kuitenkin kohtuullisen aisoissa ovat......optikolla tosin en ole vielä joutanut käymään...ja musalinkityksiä ei oo ikunakoskaanmilloinkaan liikaa!!!!Enhän mä nyt meitä tarkoittanut vaan noita joitain harmaita
Eihän täällä olis muuten musaakaan
Helppohan ne on kyllä skipata ohi.
yks on tyylikäs entisöity putkiradio ja toinen nykyaikanen keksintö.
miks sä luulet että mun tavarat on saman ikäsiä tai vanhempia kun minä.
IIIIKKK
Alkuiltaa!
En saanu sitä mitä lähin ostaa mutta löysin itelleni takin,10e Ei se mikään kovin kaksinen ole mutta menee työmatka takkina vaikka.
....no hiivattiako sitten säikyttelet....Huuda vaan, kunhan et vaan kirkuisi
Hyvä ettei sydäri tullut.....no hiivattiako sitten säikyttelet....
Sunnuntain kunniaksi vois laittaa haittarin ja kitaran soimaan?mitähän mä linkittäisin.
No elä muuta virka....ja pitkin päivää on Majuri valitellut ettei oikein tahdo jaksaa niin mitään tehdä...mutta aina on näemmä virtaa säikyttelylle...taijanpa paheksuaHyvä ettei sydäri tullut.
Muttako halvalla sainPaheksun tuhlailua, vanhakin takki olisi ollu vielä hyvä