Takin taskussa tai jossain kaapissa?Mun ei pitäny tänään lähteä yhtikäs mihinkään, mut perkules kun tupakit loppuu niin joutuu kaupalla piipahtamaan.
Ja olen ihan varma, että mulla on pari askia jäljellä edellisestä kauppareissusta mutta mihin mä olen ne päiväkänneissäni jemmannut?
No hyvä ettei sitä tarvitse miettiäNoup. Ei oo ku yks vaihtoehto. ei tonne voi lähtee korkkareilla kopsuttelee
Etusivulle oli tullu avaus: Montako kenkäparia teillä on?Eli sie meet kumisappaissa
Mää kävin kurkkimassa, olihan niitä jonkin vertaEtusivulle oli tullu avaus: Montako kenkäparia teillä on?
Mä en uskalla mennä kattomaan mitä BootyPeppi vastaa.
Tosin nyt ku sanoit niin jäi miettii kaksista tennareista, että kummat laitanNo hyvä ettei sitä tarvitse miettiä
Laitat ne toisetTosin nyt ku sanoit niin jäi miettii kaksista tennareista, että kummat laitan
Alaston iso ukko kalliolla on varmasti sexy.
Ei mun mielestäni.Alaston iso ukko kalliolla on varmasti sexy.
Mä laitan ne ku eka meinasinki ettei mee turhaks sähläämiseks...Laitat ne toiset
Jos ne on vierekkäin niin oikeanpuoleiset.
Mukavaa iltaaNo kaippa mä tästä hilpasen sitte..
Heippa ja muksat lauantai-illat kaikille
Eli karmeeta känniörvellystä odotettavissaMunkin pitäis mennä tänään kaverin vanhan asunnon jäähyväisiltaan
Ehkä tuparit tulee sitten myöhemmin
fami on aina kiltisti, luulisin ainakinEli karmeeta känniörvellystä odotettavissa
Eli karmeeta känniörvellystä odotettavissa
Onfami on aina kiltisti, luulisin ainakin
Aika nayttää, miten käyfami on aina kiltisti, luulisin ainakin
Ei nyt jaksa.Aivan mieletön keli! Jägeriä menee sopivasti. Kohta saunaan. Selänpesijöitä?
Vai niiOn
Tanssii ja silleen
Tietysti pitää vähän huolehtia nestetasapainostakin
Ettepä ole näkemässäAika nayttää, miten käy
On kyllä ihan suotavaa kilttienkin tyttöjen joskus vähän tuhmailla.fami on aina kiltisti, luulisin ainakin
kerrot kumminkinEttepä ole näkemässä