Mä taas luulen että tommosen riidan jälkeen ei tarttis pyytää anteeks tai puhua enää yhtään mitään muutakaan.Toi muuten varmaan menis niin, että riidan jälkeen se olisin mies joka sais pyydellä anteeks kun salaili sterilisaatiota..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä taas luulen että tommosen riidan jälkeen ei tarttis pyytää anteeks tai puhua enää yhtään mitään muutakaan.Toi muuten varmaan menis niin, että riidan jälkeen se olisin mies joka sais pyydellä anteeks kun salaili sterilisaatiota..
Miksi kerrot miehesi vasektomiasta netissä?Miehelleni tehtiin eilen vasektomia julkisella puolella (Pirkanmaa). Päädyimme siihen, emme jaksaneet enää leikkiä kortsujen kanssa ja kuparihärveleiden pitäminen vartalon sisällä ei kiehtonut. 4 lasta ja se saa riittää.
Miksi kerrot miehesi vasektomiasta netissä?
Jos ap anonyyminä kertoo niin mistäs me tiedämme kuka mies on steriloitu? Ja mikä ihme häpeä se on muka?Miksi kerrot miehesi vasektomiasta netissä?
Ethän sinä voi vastata vielä seksin sujuvuuteen liittyviin kysymyksiin. Toimenpide tehtiin vasta eilen. Odota nyt edes muutama kuukausi ja tarjoa tietojasi sitten.
Minun miehelleni tehtiin vasektomia 19 vuotta sitten. Minulle eivät suostuneet tekemään kun olin alle 30 v. ja vain kaksi lasta.
Lääkäri piti minulle jonkun ihme luennon kun olen niin nuori ja on 'vain' kaksi lasta, kyllä se mieli varmaan siitä vielä muuttuu ja haluat niitä lisää.
Minun mielestäni tuo lääkärin asenne oli outo (siis tuo kyllä se mieli vielä tuosta muuttuu ja haluat kolmanen lapsen).
No ei ole näiden vuosien aikana muuttunut.
Hyvät kokemukset itselläkin.mukavaa kun ei tarvitse enää sitä ehkäisyä miettiä mitenkään. Saan pitää normaalin kuukautiskierron ja normaalit kuukautiset. Kortsutkin on niin kamalia. Ja ei tosiaan mihinkään makuun tai siemennesteen määrään vaikuta tai muuhunkaan.
Olen sitä mieltä, että miehet jotka kirjoittelee kuinka vasektomian jälkeen libido laski, on jotain epätasapainoisia muutenkin ja kuvittelevat.
Mulle tuo operaatio osoittautui myöhemmin melkein jumalan lahjaksi.
Olen Mensan jäsen ja olin mukana meidän paikkakunnalla järjestämässä testitilaisuutta. Siitä on aikaa melkein 20 vuotta. Törmäsin siellä erääseen tyttöpariin, joka ei silloin saanut lupaa lapsen adoptioon. Toinen tytöistä lähestyi minua myöhemmin ja kertoi, että heillä on tällainen ongelma. Olivat miettineet yhdessä, että minä voisin olla sopiva biologinen isä heidän lapselle, jos vaan suostuisin.
Suostuinhan minä, kun hommaan kuului vain se tekeminen, eikä oikeaa vaaraa ollut tuon aikaisemman toimenpiteen takia.
Loppusyksy ja alkutalvi oli mielenkiintoista aikaa. "Yllättäen" mitään ei tapahtunut ja jossain vaiheessa oli puhe jopa siitä, että koetetaanko toisella puoliskolla parempaa onnea. Harmikseni hän ei kuitenkaan siihen suostunut ja vähitellen homma sitten loppui siihen.
Sellaista ei tapahdu normaalisti edes kerran viidessä elämässä, mutta minulle se oli silloin todellisuutta.
Miksei vaikka kätilö voisi heti suorittaa sen pojille?
Miten vasektomia tuohon liittyy?
Ap:n miehestä tulee haluton vai?
Samaa ihmettelen naisista, jotka mollaavat hormonikierukkaa, vaikka eivät ole sitä edes kokeilleen. Ja monilla liioiteltujen kauhutarinoiden takia varmaan nocebo-vaikutus tekee ikävältä tuntuvia oireita.
Minun elämäni, seksuaalisuuteni ja halukkuuteni pelasti hormonikierukka. Sitä ennen kärsin jatkuvista ja runsaista vuodoista. Seksiä ei käytännössä pystynyt harrastamaan lainkaan, ei edes huvittanut ja alapää ei kestänyt jatkuvasti hautovia siteitä. Minulle luonnollinen kierto ei sopinut. Luojalle kiitos hormonikierukasta. Nyt seksielämäni on parempaa ja vilkkaampaa kuin koskaan aikaisemmin.
Eipä tuo meillä ainakaan ole noin vaikuttanut.Ei suinkaan, mutta naisen halut miestä kohtaan laatuvat kun hän tietää miehen olevan lisääntymiskyvytön.
Feministi nostaa taas päätään. Nainen saa harrastaa seksiä laskelmoivasti omien tarpeidensa, tässä tapauksessa lastensaantimahdollisuuden toivossa mutta miehen motiivina pitäisi aina olla naisen halukkuus.Sinä siis kävit tyytyväisenä tyhjentämässä pussisi naiseen, joka ei oikeasti halunnut seksiä kanssasi. Toivoi vain saavansa siemenesi mahdollisimman nopeasti sisäänsä. Miten ihmeessä tuollaista voi pitää jumalan lahjana? Aika ankea on seksielämäsi ollut, jos sinulle naisen halukkuus ei merkitse mitään.
Sinä siis kävit tyytyväisenä tyhjentämässä pussisi naiseen, joka ei oikeasti halunnut seksiä kanssasi. Toivoi vain saavansa siemenesi mahdollisimman nopeasti sisäänsä. Miten ihmeessä tuollaista voi pitää jumalan lahjana? Aika ankea on seksielämäsi ollut, jos sinulle naisen halukkuus ei merkitse mitään.
Ei suinkaan, mutta naisen halut miestä kohtaan laatuvat kun hän tietää miehen olevan lisääntymiskyvytön.
Mut siis eihän teillä ole edes tarvetta vasektomioille hyvänen aika...
Naisen kannalta ratkaisu on ihan hyvä. Nainen ihastuu usein ulkopuoliseen mieheen kun omalle on tehty vasektomia. Eron jälkeen entinen mies kykenee paremmin suoriutumaan elatusmaksuista kun ei voi saada lisää lapia.
Ei suinkaan, mutta naisen halut miestä kohtaan laatuvat kun hän tietää miehen olevan lisääntymiskyvytön.
Miksi sitten haluttais tehdä vasektomia?
Muuten vaan? Eikös sen tarkoitus ole ettei niitä lapsia enää tulisi?