The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onks teillä Bitch koirana ? :eek::eek::confused:Eikös bitch ole lomaa viettämässä jossain ?
Koirat olis kyllä ihania,mutta harmi kun ei kaksioon ja luhtitaloon viitsi ottaa. :)
Mulle kyllä sopis bitch kainaloon (eikä olis epäilystä, ettei 2 metrisen ukon kainaloon mahtuis), mutta voi olla, että vaimo ei siitä tykkäis :)

Mutta joo, näyttelyssä noita narttuja sanotaan "bitch", eli ei ole haukkumanimi, vaan ihan ovat bitchejä. Viimeksi oli aika hoopo olo kävellä näyttelykehässä, kun arvostelija oli joku ulkomainen homppelimies, joka kyttäs enempi mua kuin koiraa. Tuli kuitenkin punainen merkki, eli ihan jees, vaikka tuijottikin.

 
Mulle kyllä sopis bitch kainaloon (eikä olis epäilystä, ettei 2 metrisen ukon kainaloon mahtuis), mutta voi olla, että vaimo ei siitä tykkäis :)

Mutta joo, näyttelyssä noita narttuja sanotaan "bitch", eli ei ole haukkumanimi, vaan ihan ovat bitchejä. Viimeksi oli aika hoopo olo kävellä näyttelykehässä, kun arvostelija oli joku ulkomainen homppelimies, joka kyttäs enempi mua kuin koiraa. Tuli kuitenkin punainen merkki, eli ihan jees, vaikka tuijottikin.

Jooo, en mie pahalla, vitsailin vaan,kun ketjussa kirjoittaa eräs nikillä Bitch ja on nyt lomilla. :D:D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kas kun kukaan ei tarttunut tuohon juomiseen ja luonnonvalintaan. Tässäpä teoriani, onko oikein?

1. Luonnonvalinta tarkoittaa sitä, että heikoimmat yksilöt kuolevat ensin. Eli predaattori, kuten susi, nappaa saalista heikoimman yksilön.
2. Kun juo tarpeeksi paljon viinaa, kuolevat heikoimmat aivosolut ensiksi.

Todisteet:
1. Kännissä saa parhaat ideat, eli huonot aivosolut eivät häiritse ajattelua.
2. Ihmiset, ulkonäöstä riippumatta, ovat kännissä kauniita ja ihania.
 
Kas kun kukaan ei tarttunut tuohon juomiseen ja luonnonvalintaan. Tässäpä teoriani, onko oikein?

1. Luonnonvalinta tarkoittaa sitä, että heikoimmat yksilöt kuolevat ensin. Eli predaattori, kuten susi, nappaa saalista heikoimman yksilön.
2. Kun juo tarpeeksi paljon viinaa, kuolevat heikoimmat aivosolut ensiksi.

Todisteet:
1. Kännissä saa parhaat ideat, eli huonot aivosolut eivät häiritse ajattelua.
2. Ihmiset, ulkonäöstä riippumatta, ovat kännissä kauniita ja ihania.
Todisteet vaikuttavat kyllä kiistattomilta :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja endis
Mies meni poikien iltaan, minua ei yllättäen kutsuttu. (Tai kutsuttiin, mutta kutsuja oli silloin kännissä ja pelleili)

Olen ihan kokonaan yksin tässä talossa, lapsetkin on muualla. Huu. Pitäisi tehdä marsipaanikoristeita mukulan synttärikakkuun.
 
Mies meni poikien iltaan, minua ei yllättäen kutsuttu. (Tai kutsuttiin, mutta kutsuja oli silloin kännissä ja pelleili)

Olen ihan kokonaan yksin tässä talossa, lapsetkin on muualla. Huu. Pitäisi tehdä marsipaanikoristeita mukulan synttärikakkuun.
Minulla vaimo oikein odottaa, että lähden huomenna pois kotoa nollaamaan päätäni saareen, Jägermaisterin kera. Pääsee kuulema shoppailemaan rauhassa (jota minä inhoan yli kaiken) ja siivoamaan (jota minä inhoan yli kaiken).
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mitäs teillä tapahtuu just nyt ?
Mä kuuntelen musaa samalla ku palstailen,bosse näkyy tulevan telkkarista, vaikka kukaan ei kato kyseistä ohjelmaa.
Mies pelailee tabulla. :)
 
Possessa on Sara Chafak. Minusta on uskomatonta, että hän antaa alastonkuvansa olla netissä. En tiedä saako sitä tänne laittaa, ihan siisti kuva, mutta itse kyllä haastaisin tuollaiset oikeuteen.
 
Kas kun kukaan ei tarttunut tuohon juomiseen ja luonnonvalintaan. Tässäpä teoriani, onko oikein?

1. Luonnonvalinta tarkoittaa sitä, että heikoimmat yksilöt kuolevat ensin. Eli predaattori, kuten susi, nappaa saalista heikoimman yksilön.
2. Kun juo tarpeeksi paljon viinaa, kuolevat heikoimmat aivosolut ensiksi.

Todisteet:
1. Kännissä saa parhaat ideat, eli huonot aivosolut eivät häiritse ajattelua.
2. Ihmiset, ulkonäöstä riippumatta, ovat kännissä kauniita ja ihania.
...jaa...vaan sitten kun on niin kuin mä:barefoot:, niin sitä vissiin tällä teorialla on alvariinsa kännissä kun kaikki ihmiset vaan ovat kauniita ja ihania :)...tai sitten ne vähäisetkin omistamani aivosolut ovat niitä heikkoja yksilöitä:notworthy::D

Mutta toisinaan semmoiset tasoittavat kuplivaiset olotilat ovat ihan paikallaan :) - tosin tunteita ne ei kyllä tapa kirveelläkään (eikä niitä tarviikkaan, mun henk. koht mielipide :)) eli mukavia hölkynkölkyn hetkiä vain huomiselle päivälle :)!
 
  • Tykkää
Reactions: endis
Kas kun kukaan ei tarttunut tuohon juomiseen ja luonnonvalintaan. Tässäpä teoriani, onko oikein?

1. Luonnonvalinta tarkoittaa sitä, että heikoimmat yksilöt kuolevat ensin. Eli predaattori, kuten susi, nappaa saalista heikoimman yksilön.
2. Kun juo tarpeeksi paljon viinaa, kuolevat heikoimmat aivosolut ensiksi.

Todisteet:
1. Kännissä saa parhaat ideat, eli huonot aivosolut eivät häiritse ajattelua.
2. Ihmiset, ulkonäöstä riippumatta, ovat kännissä kauniita ja ihania.
Kakkososaan tarkennusta että kun ITSE on humalassa :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä