The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kukkuluuruu vaan mussukaiset ihanaiset :)!

Se on perjantai ja mä voin sanoo, että kotiin on kiva tulla, kun ulkona on matot tuulettumassa ja ulko- oven avatessa saan huomata että täällä on käynyt varsinainen himatonttu tekemässä temput terävät eli imuroitu on :)...mie oon ihan tohkeissani moisesta ylläripylläristä, tuli niin kiva fiilis, että tästä on vain pidettävä kiinni ja se käy muuten helposti :)

Päivä on ollut mahtava - toivottavasti sullakin - ja auringosta on saanut nauttia sekä kivojen ihmisten seurasta :). Ei muuta kuin rentoa laskeutumista sullekin kohti viikonloppua, nauti elosta ja olosta :)

 
..ja atm:lle jaksamista ja ennen kaikkea parantumista *halaaruttaan*

Oman aikansa ottaa mutta nyt vain täytyy himmata ja sairastaa rauhassa, vaikka kuinka sylettäs. Hitaasti mutta varmasti ja kunnolla, jotta lopputulos on se paras mahdollinen eli täydessä sielun ja ruumiin voimissa oleva simpsakan ihana ja sähäkkä atm :)
 
..mulla on täällä pihvien paistajakin paikalla eli kohta on ipanatkin hiljasina hetken ajan :D

Mä tempasen kohta hotsipoppispikaset ton silitysraudan kans ja sitten heittäydyn ottamaan perjantai- iltaa vastaan tämän oman porukkani kanssa löftaillen ja ihan vaan oleillen

Taijanpa tehdä iltapalaksi lettuja nuille lutuisille :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä