Kuulostaa hyvältä.Minäpä syön näin saunan päälle kuumaa uunijuustoa (Valio maitojauhetta + kermaa + 2 kananmunaa). Päällä jäisiä oman maan mansikoita.
Hyvät yöt ja kauniit unet.Nyt iski väsy, öitä!
Terminaitoa saan kyllä suvun tilalta, mutta mulla on tämä laktoosi-vamma, eli on pakko tyytyä jauheeseen + luomukermaan. Ohjetta ... korvaa osa vedestä kermalla.Sulla on hyvä maku. Mä tykkään ihan oikeasta ternimaitojuustosta mansikkahillolla mut pitänee kokeilla tuolla reseptillä kun ei ternimaitoa ole.
Niin ei parane munia hajottaa.  Munien kanssa touhuaminen on hankalaa. Monia eri tapoja miten sen voi tehdä ja mikä parhain tapa saada pysyyn ehjänä.
AhaMunien kanssa touhuaminen on hauskaa. Monia eri tapoja on miten sen voi pystyttää ja mikä on parhain tapa saada se pysyyn suorituskykyisenä.
Ei nuo normaalikäytössä mene rikki, mut jos parhautta etsii niin metodeja on monia, joista kaikkia ei kande kokeilla.Munien kanssa touhuaminen on hankalaa. Monia eri tapoja miten sen voi tehdä ja mikä parhain tapa saada pystyyn ehjänä.
Koita keittää kuorien kanssa niin vaahto vähenee huomattavastiEi perkele... En enää osaa ees munia keittää. Miks ne nykyään aina vaahtoutuu? Liian korkea lämpötila?
Munien kanssa touhuaminen on hankalaa. Monia eri tapoja miten sen voi tehdä ja mikä parhain tapa saada pysyyn ehjänä.
Niin niin, niihän me kaikki...Puhuin kananmunista !!
Seli-seli!Puhuin kananmunista !!
JoojooPuhuin kananmunista !!
Eikait niitä pystyyn saa?Puhuin kananmunista !!
Nepalilainen ruoka on mun lempparia.Iltoja..Huoh kun on maha täynnä. Riisiä, kanaa, vähän salaattia ja naan-leipää.Omnom..
Vielä kun sattui sopivan tulista kanaa. Ja sitten päälle jääkahvia.
Ei sitä tiiä jos on oikeen taitavaEikait niitä pystyyn saa?
Hyvä niin ei mene asiat sekaisinNiin niin, niihän me kaikki...