The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mörjens mörököllit!

Mitäs teijän rauhaan? mää tässä mietin ja aattelin kysee mitä mieltä ketjuväki on kun kesällä lainasin rahaa yhelle ihmiselle tai no lähinnä ite tyrkkäsin sen sille mut sanoin että tää on laina ja maksettava takasin mutta ei se ole vieläkään maksanut! Mutta kun oon niin surkee sanoo asiasta niin voinko hoitaa asian välikäden kautta joka on yhteinen tuttu...välikäsi kyllä tietää asiasta mutta kehtaanko pyytää sitä vähän vihjasee tolle toiselle että muistaako ees että velkaa...?
 
Mörjens mörököllit!

Mitäs teijän rauhaan? mää tässä mietin ja aattelin kysee mitä mieltä ketjuväki on kun kesällä lainasin rahaa yhelle ihmiselle tai no lähinnä ite tyrkkäsin sen sille mut sanoin että tää on laina ja maksettava takasin mutta ei se ole vieläkään maksanut! Mutta kun oon niin surkee sanoo asiasta niin voinko hoitaa asian välikäden kautta joka on yhteinen tuttu...välikäsi kyllä tietää asiasta mutta kehtaanko pyytää sitä vähän vihjasee tolle toiselle että muistaako ees että velkaa...?
Mää käyttäisin varmaan välikättä, koska en kestä tollaisia tilanteita. Jos ei sittenkään tajua, niin viikon kuluttua varmaan sanoisin ihan suoraan, että tarvii rahat takaisin.
 
Mörjens mörököllit!

Mitäs teijän rauhaan? mää tässä mietin ja aattelin kysee mitä mieltä ketjuväki on kun kesällä lainasin rahaa yhelle ihmiselle tai no lähinnä ite tyrkkäsin sen sille mut sanoin että tää on laina ja maksettava takasin mutta ei se ole vieläkään maksanut! Mutta kun oon niin surkee sanoo asiasta niin voinko hoitaa asian välikäden kautta joka on yhteinen tuttu...välikäsi kyllä tietää asiasta mutta kehtaanko pyytää sitä vähän vihjasee tolle toiselle että muistaako ees että velkaa...?
paljos maksat kun käyn hakemassa kaikki kerralla. :ninja:
 
Mä oon varmaan vaan niin jumissa jokapuolelta että mulla ei kierrä veri enää kunnolla ja siks on vilu ja särkee pää.

Mut sitte ko joku fiksu kertoo mulle vielä, että mistä se johtuu että vetää ihan jumiin helposti kaikki nii ois kiva. :D Pitää varmaa ite alkaa lääkäriksi ku ne ei tunnu tietävä mikä mulla on.
 
Aika monet asiat menee tuollaisiin oireisiin. Kilpirauhasesta lähtien. Oletkos kävässyt endokrinologilla?
 
Mää käyttäisin varmaan välikättä, koska en kestä tollaisia tilanteita. Jos ei sittenkään tajua, niin viikon kuluttua varmaan sanoisin ihan suoraan, että tarvii rahat takaisin.
No en mäkään kestä ja kun ei silleen olla ees tekemisissä niin...no oma vikani tavallaan mutta sillon oli puhe että se on laina. ja kiltisti oon ootellu ja kuvitellu että kyseinen ihminen olis maksanut takasin,no oli se kuulemma kesällä reissussakin kun välikäsi kerto mutta luulis että olis jo maksanut. Tietty jos ei muista...välikäsi kyl kesälläkin jo kysy multa että haluunko mä että hän vihjasee ja sillon sanoin että ei tarvi...välikäsi ja toi lainaaja kuitenkin ovat tekemisissä.
 
No en mäkään kestä ja kun ei silleen olla ees tekemisissä niin...no oma vikani tavallaan mutta sillon oli puhe että se on laina. ja kiltisti oon ootellu ja kuvitellu että kyseinen ihminen olis maksanut takasin,no oli se kuulemma kesällä reissussakin kun välikäsi kerto mutta luulis että olis jo maksanut. Tietty jos ei muista...välikäsi kyl kesälläkin jo kysy multa että haluunko mä että hän vihjasee ja sillon sanoin että ei tarvi...välikäsi ja toi lainaaja kuitenkin ovat tekemisissä.
Sano, että vihjaisee. Jotkut kans luulee, että laina tarkoittaa pelkkää rahan pysyvää antamista. En tiedä, mistä tuokin käsitys on peräisin...
 
Mörjens mörököllit!

Mitäs teijän rauhaan? mää tässä mietin ja aattelin kysee mitä mieltä ketjuväki on kun kesällä lainasin rahaa yhelle ihmiselle tai no lähinnä ite tyrkkäsin sen sille mut sanoin että tää on laina ja maksettava takasin mutta ei se ole vieläkään maksanut! Mutta kun oon niin surkee sanoo asiasta niin voinko hoitaa asian välikäden kautta joka on yhteinen tuttu...välikäsi kyllä tietää asiasta mutta kehtaanko pyytää sitä vähän vihjasee tolle toiselle että muistaako ees että velkaa...?
Otat suoraan yhteyttä velalliseen ja kysyt, että kuinka suuret talousmurheet hänellä on ja millä aikataululla meinaa maksaa lainan takaisin.
Ei mitään välikäsiä ennen kuin olet ton tehnyt.
 
Niinhän se pitäs mutta kun yhtään hotsittais...ärsyttää tollaset!
Se on silti asia joka sun pitää tehdä, ikävä kyllä.

Et voi siirtää asiaa suoraan välikädelle kysymättä itse ensin. Muuttumatta pahanlaatuiseksi juoruämmäksi joka levittelee ”huhuja” asiaankuulumattomille.

Ole asiallinen mutta älä ala kynnysmatoksi. Et sä semmoinen tahdo olla.

Kaltaisesi kiltti ja ihana voi aivan hyvin kysyä lainasatasen perään. Ei siinä ole mitään kummallista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä