Tekis mieli mojauttaa itteeni vasaralla mojovati isoon varpaaseen, jotta toi lihaskipu tuolta lapaluiden välistä unohtuisi
Kiitos Takajeejeekin jätettii mut on ponnarillaAtm kauniilta näyttää. Sopii hyvin.
Voisin tehä saman, mut mulla kipu kylkiluiden välissä ja päässä.Tekis mieli mojauttaa itteeni vasaralla mojovati isoon varpaaseen, jotta toi lihaskipu tuolta lapaluiden välistä unohtuisi
Mikäs sulla muuten on? En ole ollut palstalla niin pitkään, että olisin vieläkään hoksannut. Kovasti joudut mömmöjä vetelemään :/Tekis mieli mojauttaa itteeni vasaralla mojovati isoon varpaaseen, jotta toi lihaskipu tuolta lapaluiden välistä unohtuisi
Ehdinpä bussissa näkeenTos uusiks hetkeks..
ja hus
Mää lähen ottamaan pari mömmöäVoisin tehä saman, mut mulla kipu kylkiluiden välissä ja päässä.
Mä voin pamauttaa.  Tekis mieli mojauttaa itteeni vasaralla mojovati isoon varpaaseen, jotta toi lihaskipu tuolta lapaluiden välistä unohtuisi
Mikäs sulla muuten on? En ole ollut palstalla niin pitkään, että olisin vieläkään hoksannut. Kovasti joudut mömmöjä vetelemään :/
Pakko kai kanssa kohta, jos hetken sinnittelis vielä.Mää lähen ottamaan pari mömmöä
Älä turhaan sinnittele, ime ne napit vaanPakko kai kanssa kohta, jos hetken sinnittelis vielä.
Mut ku emmä voi syödä niitä kokoaika. Ei niistä hirmuisesti oo apua, hetkeks ne autaa ja sit taas alkaa sama uusiks. Ja ne pamit oli yhtä tyhjän kanssa.Älä turhaan sinnittele, ime ne napit vaan
ei ne varmaan kertasyönnillä mitään auta, kokeile nyt muutamana iltana.Ja ne pamit oli yhtä tyhjän kanssa.
Joo mä aattelinki tänää ottaa kans illal.ei ne varmaan kertasyönnillä mitään auta, kokeile nyt muutamana iltana.
Joo mä aattelinki tänää ottaa kans illal.
Mä otin 600mg buranan. Oon koittanu nyt olla syömättä noita codeja ko aattelin jos tää päänsärky johtuis siitä, mutta ei vaikutusta.Mää nappasin just tramalin ja grammasen panadolin
Ootko sitten jossain keuhkonsiirtojonossa?Kirurgit tökki puukolla ja keuhkot on vaihtokunnossa
Tyrkkäsin YV:nOotko sitten jossain keuhkonsiirtojonossa?
Juup!Tyrkkäsin YV:n
Kookospähkinä vs Majurin otsa.Koskahan tossa mun allekirjoituksessa kookospähkinä tippuu otsaan?
Mitä hetkinen... Nää jaksothan on tullu jo Areenaan etuajassa! Mä oon oottanu ihan turhaan!Siskonpeti alkaa taas illalla Yksi harvoista kotimaisista sketsisarjoista, mitä pystyy katsoa. Ja se Jarkko on aika lutuinen, niin voihan sitä kattoa vain sen takia...