Aikaista aamua kaikille!
Ahkerasti olen käynyt täällä lukemassa juttujanne, mutta kommentointi on jäänyt tekemättä kun ei mukamas aikaa riitä..
Näyttää siltä että pian riittää aikaa niin paljon että ihan itkettää.
Täällä uni ei maistu, kun omat olot valvottaa.. Samalla päässä pyörii esimiehen eiliset sanat: "Nyt on mietittävä tarkkaan pitääkö sun jäädä pitkälle saikulle, kun ei näinkään voida jatkaa"
Mulla siis ongelmia riittää niin etten uskonut yhteen raskauteen näin paljon mahtuvankaan. Kaikista pahin on tuo näön ja tajunnan heikentyminen yht'äkkisesti, epäilin aluksi verenpaineita mutta hommasin mittarin ja niistä paineista ei syytä löytynyt
Nyt olen todennut että verensokerit taitaa heittää häränpyllyä, ja vaikka joudun syömään 1,5h tunnin välein niin silti kerkee siinä välissä olo heikentyä radikaalisti, ei kiva!
Sitten vielä nämä järkyttävät vuodot jotka vaan pelästyttää, maanantaina äippäpolin päivystyksen ultrassa selvisi että istukka on kohdunsuun päällä ja siinä samassa nipussa on myös hematooma.
Nyt joudun sitten hidastamaan aika reilusti toimintaani, ja se ei oikeen kolmen hengen työryhmässä vaikuta helpolta hommalta. Siitä syystä toivovat että saatais asiaan joku tolkku, ja kerkeisivät jouluksi (joka on meillä vuoden tärkein myyntisesonki) perehdyttämään mulle sijaisen.. tää on niin kurjaa, mutta jopa mieheni sanoi että terveys ennen kaikkea!!
Tänään soitan neuvolan yleiseen puhelinpalveluun, ja kysyn sieltä että mitäs nyt keksittäis..
Anteeksi omanapainen vuodatus, mutta johonkin tuntui nyt hyvältä sylkästä tämä mikä mieltä eniten painaa
Rv 16+1