The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää oon kerran tehny silleen, että menin viemään roskia ja lähtiessäni napssutin oven lukkoon-asentoon. Maaliskuussa, t-paitasillani ja ainot jalassa. Ukkokultaa odottelin kotiin heti seuraavalla viikolla ja ainoa kotona asuva oli futisleirillä. Puhelin oli tietenkin sisällä, kukas sitä roskia viedessä tarttee
Mä olen parikin kertaa jäänyt lukkojen taakse.
Kesällä koputtelin aamulla lasten huoneen ikkunaan :D
tässä syksyllä odottelin tunnin ja vartin että huoltoyhtiöstä tultiin avaan ovi. Lysti olis maksanut 40e mutta kysyin heti ei kai tällaisesta odottelusta maksaa tarvi eikä tarvinnut (y)
 
Tunnin värjöttelin pihalla ennenko naapuri tuli kotiin, siellä on vara-avaimet. Onneksi se sääli mua niin että sain kahvii ja pullaa.
Mä kans hytisin tunnin verran ennen kuin pelastus kävi mut sen verta pahasti kohmeessa olin et meikäläisen hiljaiselo oli kuulema tovin verran jopa kamalan tuntuista:alien::barefoot:..mutta kyllä se normalisoitui iltaa kohden jo tuskallisen tutuksi kälkätykseksi:D
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Omakotiasukkina oli helppo löytää vara- avaimelle jemma- niminen paikka tontilta.
Täs nukkumaluukussa se ei onnistu kun se pitäis jemmata rapun oven ulkopuolelle, niin talvella sen peittää lumi ja kesällä innokas puutarhatalkoilija sen löytää.
 
Omakotiasukkina oli helppo löytää vara- avaimelle jemma- niminen paikka tontilta.
Täs nukkumaluukussa se ei onnistu kun se pitäis jemmata rapun oven ulkopuolelle, niin talvella sen peittää lumi ja kesällä innokas puutarhatalkoilija sen löytää.
...niinhän sitä luulis, että nuita jemmapaikkoja avaimelle löytyis...tai kait niitä on löytynytkin kiitos kolmen suloisen jemmailijan, koskapa tästä viimoisesta ei ole sen siunaaman tietoakaan:barefoot:...no, eipä ole elo tylsää eikä tasaisen varmaa:D
 
Meillä on onneksi naapurissa kaverilla vara-avain jos joskus tarviaa. Samoin meillä on kaverin vara-avain.

Mä oon jääny lukkojen taakse joskus useempi vuos sitten. Anopilla oli silloin vara-avain ja meillä puhelin mukana. :)
 
Omakotiasukkina oli helppo löytää vara- avaimelle jemma- niminen paikka tontilta.
Täs nukkumaluukussa se ei onnistu kun se pitäis jemmata rapun oven ulkopuolelle, niin talvella sen peittää lumi ja kesällä innokas puutarhatalkoilija sen löytää.
Omakotiasukkina on myös helppoa keksiä niin hyvä jemma, ettei avainta löydykään kun olisi tarvis. :D Meillä oli vara-avaimet lähes vuoden hukassa kerran...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä