Silläpä, ei mullakaan oleei ne koneessa kuivu, mulla ei ole semmosta konetta.
Olis kyllä välillä ihan käytännölinen.
Silläpä, ei mullakaan oleei ne koneessa kuivu, mulla ei ole semmosta konetta.
Tuota varmaan ei majurikaan paheksuPainun taas pihalle
Ei siinä oikein muu ärsytä kun kaikenlainen pikkupyykki.pyykkien ripustaminen kuivumaan on ihan ok- hommaa, jos kuuntelee samalla musaa tai kahtoo leffaa.
Heh mulle onneksi riittää kännykässä oleva mixradio tai tallennettu musa. Makkarissa on telkkari ja dvd- soitin, missä kuivataan pyykit.täytyy raahata yks telkkari ja stereot pesuhuoneeseen
Hävitä likaiset ja ostat uudet.Onhan se nyt paljon helpompaa ja nopeampaa pyykit sinne koneeseen tunkee kuin kuivuun laittaa
mulla lojuu käytävällä iso taulutöllötin, sen piti olla rikki ja ostin uuden. yks vaivanen liitin vaan oli löysällä.Heh mulle onneksi riittää kännykässä oleva mixradio tai tallennettu musa. Makkarissa on telkkari ja dvd- soitin, missä kuivataan pyykit.
Hävitä likaiset ja ostat uudet.
Pääset helpommalla ja et tartte pesukonetta ja pesuaineita ei tarvitse ostaa. Säästätkin
Mut mul ei kelpaa ko sellane kastike et jauhot kärtsätää kunnollisessa määrässä voitaPaistat jauhelihan ja laitat kermaa.
Tosin sitäkin pitäis sitten olla.
Mut mul ei kelpaa ko sellane kastike et jauhot kärtsätää kunnollisessa määrässä voita
Eikä tarvii tällä päänsäryllä kyllä kärventää yhtää mitää.
Kauppaan lähden joo.Ruokaa lähen tekemään joo
Kiitoksia, kyllä tyhjältä tuntuu ja oudolta, siihen kun tottunut jo 11 vuotta että kissa pyörii kotona.Voi ei, Kais, iso hali siulle!
Meillä on kotona (sekä sillon ku asuin vanhempieni kans että nyt ku muualla) aina ollut kissa tai useampi. En osaa ees kuvitella miten tyhjältä se koti tuntuu sit kun niitä ei ole Voimia teille!
Alastulolle kans tsemppiä. Ne haluaa laittaa siut johki lääkepöhnään ettei tunnu mitään.
En tiedä onko teille liian aikaista miettiä, mutta ainahan voi hankkia uuden lemmikin jos sellaista kaipaa. Ei se tietenkään vanhaa korvaa, mutta tuo ainakin lohtua ja kotiin semmoista totutunlaista tunnelmaa.Kiitoksia, kyllä tyhjältä tuntuu ja oudolta, siihen kun tottunut jo 11 vuotta että kissa pyörii kotona.
Oletko keittänyt oikeinmulla on tollasesta päänsärkyä.
vaivannu jo 2 viikkoo, mutta ajattelin olla juomatta silti.
nyt on semmonen juttu että olen eläessäni juonut ½ kuppia kahvia. colajuomista tässä on nyt kyse.Oletko keittänyt oikein
Kahvi – Hikipedia