Ekan viikon mekko pysyy tiukasti alhaalla, sitten tulee ukkokulta perässäIhan mahtavaa lomaa sulle
Pidä mekko alhaalla ja ketjulaiset mielessä
Ekan viikon mekko pysyy tiukasti alhaalla, sitten tulee ukkokulta perässäIhan mahtavaa lomaa sulle
Pidä mekko alhaalla ja ketjulaiset mielessä
Ekan viikon mekko pysyy tiukasti alhaalla, sitten tulee ukkokulta perässä
No juu aattelinki sanoo.Seuraavilla kerroilla sanot heti etten sitten ole muuten raskaana
Hauskan klikkaaminen tuosta raskausjutusta, ei päänsärystä
on juu ihan uudet, mä tarkotin niitä vuosia vanhoja.Jollain/joillain ollut vähän tylsä päivä
Näyttääpä siellä olevan asiankannattajasta ja majuristakin jotkut ketjut kun tuosta oikealta noita ketjujen otsikoita katsoo.
Kai sie jätät edes yhen mekon miehellesi kotiin, johon hän voi tu*****aa?Ekan viikon mekko pysyy tiukasti alhaalla, sitten tulee ukkokulta perässä
No luulis että oltais uskottu mitä sanotaan ja ainakin sanottu tuosta jos raskaustestikin tehdään. Kaippa ne halus varmistaa sen mutta silti olis voitu sanoa.No juu aattelinki sanoo.
Vähän sama ku olin siellä sairaalassa alkuvuodesta ja ne kysy, että onko raskauden mahdollisuutta, sanoin ettei oo, mutta sitte jälkeenpäin kuulin, ku hoitajat keskusteli keskenään, ennen ku mua vietiin naikkarille tutkittavaksi, että joo se testin tulos tuli, että oli negatiivinen. Olin vähä et mitä helvettiä ko sanoin että en oo, eikä oo mahdollista nii ne oli silti tehny testin. Ei sinäänsä että se mua haittais, mutta mun mielestä siitä oltais silti voitu mainita, että ottavat myös varmuuden vuoksi sen raskaustestin.
Niitäpä niitä mäkin tarkoitin.on juu ihan uudet, mä tarkotin niitä vuosia vanhoja.
Kyllä vanha mies viikon jaksaa ilmankinKai sie jätät edes yhen mekon miehellesi kotiin, johon hän voi tu*****aa?
No siis se just, että ymmärrän jos nuori nainen menee vatsakipujen takia lääkäriin, niin varmaan se on ensimmäisenä vaihtoehtona, mutta se just että ois ollu kiva ku siitä ois kerrottu, että varmuuden vuoksi otetaan..No luulis että oltais uskottu mitä sanotaan ja ainakin sanottu tuosta jos raskaustestikin tehdään. Kaippa ne halus varmistaa sen mutta silti olis voitu sanoa.
höhKyllä vanha mies viikon jaksaa ilmankin
Just meinasin pyrkiä siivelleEkan viikon mekko pysyy tiukasti alhaalla, sitten tulee ukkokulta perässä
No niinpä.No siis se just, että ymmärrän jos nuori nainen menee vatsakipujen takia lääkäriin, niin varmaan se on ensimmäisenä vaihtoehtona, mutta se just että ois ollu kiva ku siitä ois kerrottu, että varmuuden vuoksi otetaan..
Ku kyllä ne mulle sit sano siitäkin, että heillä on se käytäntö, että kaikki jotka sinne naikkarille joutuu/tulee niin otetaan klamydia ja tippuri-kokeet, että paapa pissaten purkkiin, nii oishan ne siellä aiemmin voinu sanoa, että heillä on käytäntönä ottaa se raskaustesti.
Just meinasin pyrkiä siivelle
Mut jos vetää ittensä siipeen jesarilla?Matkalaukku oli varattu mulle jo mutta en mahtunutkaan siihen
Siivellä voi tulla kylmä ja voi tippuakin
Sitten taatusti pysyy paikoillaanMut jos vetää ittensä siipeen jesarilla?
Mut estääkö jesari jäätymisen?Sitten taatusti pysyy paikoillaan
Ei.Mut estääkö jesari jäätymisen?
Lääkitys kohillaanOlipas ihmiset kovin hilpeinä ja sekaisin tänään. Ihan ku perjantai potenssiin vappu. Ehkä jossain jaeltiin nappeja ilmaiseks.
Olis vihreitä, sinisiä, punasia, valkosia jne... nappeja, mitäs laitettais?Miekin voisin mömmöjä ottaa, ku alkaa taas selässä tuntumaan kipua.