Mikä vika tossa on?ollu koko aamun, mutta se vanha oli parempi
Ei ehkä kuvasta ihan mua kyllä, mutta.
Mikä vika tossa on?ollu koko aamun, mutta se vanha oli parempi
Ahaa. Eikö kolme ole liikaa?Ensimmäinen litra, tavoite on kolme. Kirjoitin epäselvästi.
BensiiniäPunasta, vai punasta ja mustaa? Kas siinä pulma.
En laita hiuksiini bensiiniä, laita iha ite.Bensiiniä
ei aina ole vikaa jos toinen on parempiMikä vika tossa on?
Ei ehkä kuvasta ihan mua kyllä, mutta.
3-4 litraa pitäis nauttia päivässä nestettä ja jos käyttää nesteen poistajaa tai liikkuu paljon jne. nii vielä enempi.Ahaa. Eikö kolme ole liikaa?
Eri asia kesähelteellä.
Mää en ikinä syö aamupalaa, mut äsken otin banaania ja ruisleivän kahvin kaveriks Örgh.Banaani ja kaks desiä vetää. Litra vettä tällepäivälle tuli täyteen, ei riitä mihinkään.
Fitness-kuuri, saadaan kasvatettua lihasmassaa ja läski liikkeelle sisuskalujen ympäriltä. Kehinkoostumusmittaus ei nöyttänyt mairittelevia lukuja sisäiselle rasvalle. Viskeraalinen rasva on koholla. Niinpä, käyn salilla treinerin kanssa ja yritän opetella syömään siten, että se tukisi tätä prosessia. Jos kiloja tulee, niin mielellään sinne lihaksiin.mikä ihmeen pakkosyöttökuuri sulla on
Vaihda ny säkin, niin sadaan tää palstan alusta sekaisin
Niin on.ollu koko aamun, mutta se vanha oli parempi
Mä tyytyisin kahteen, mutta lista väittää muutaAhaa. Eikö kolme ole liikaa?
Eri asia kesähelteellä.
Ei se ny noin vaan käy. Ketjulaisten täytyy ensin palaveerata saako namu vaihtaa avataren.Vaihda ny säkin, niin sadaan tää palstan alusta sekaisin
Mulla oli rasvaprosentti sitte taas vähän alle viitearvojen. Pitäs ihmetellä kans ruokavaliota ja lisätä hyvä rasvoja sinne.Fitness-kuuri, saadaan kasvatettua lihasmassaa ja läski liikkeelle sisuskalujen ympäriltä. Kehinkoostumusmittaus ei nöyttänyt mairittelevia lukuja sisäiselle rasvalle. Viskeraalinen rasva on koholla. Niinpä, käyn salilla treinerin kanssa ja yritän opetella syömään siten, että se tukisi tätä prosessia. Jos kiloja tulee, niin mielellään sinne lihaksiin.
Saa vaihtaa jos vilauttaa tissejäEi se ny noin vaan käy. Ketjulaisten täytyy ensin palaveerata saako namu vaihtaa avataren.
Joku dietti vai? En ole utelias.Mä tyytyisin kahteen, mutta lista väittää muuta
Helvetillinen uusi ruokavalio ja kuntosalirääkki. Sen takia olen niin väsynyt nykyisin etten jaksa olla täällä illalla. Menee nukkumiseksiJoku dietti vai? En ole utelias.
mitä sä nyt teit ?wuhuu
Syö kalaa ja lisää Omega kolmoset ruokavalioonMulla oli rasvaprosentti sitte taas vähän alle viitearvojen. Pitäs ihmetellä kans ruokavaliota ja lisätä hyvä rasvoja sinne.
Sullako muka uusi kuva, ei näy. Paheksun.Mitähän paheksuttavaa tekemistä keksis tälle päivälle?
Oi ihana juttu, että oot päässyt nukkumisen makuun ! Silloinhan sulla on elo enemmän kuin kohdallaanHelvetillinen uusi ruokavalio ja kuntosalirääkki. Sen takia olen niin väsynyt nykyisin etten jaksa olla täällä illalla. Menee nukkumiseksi
Ei ole syyslomaa. Joulukuussa on viikon loma. Lomaa ei saa ottaa joulun aikaan niin otan sitten kuun puolivälissä.Huomentapäivää
Auringon paistetta, pirtsakan kirpeetä melkein pakkasen puolella olevaa raikasta ulkoilmaa aimo satsi eli aamulenkki hyvässä seurassa ihastellen maisemia ja höpötellen sujuvasti - hieno startti tähänkin päivään
Ipanat pommittaa soitoilla ja textareilla sen minkä ehtivät eli taitavat ikävissään jo olla. Kiva onkin lähteä tovin päästä ajelemaan kotia kohti , suunnitellaan illalla löyhiä raameja syyslomaviikolle - pääpaino saa kuitenkin olla rennolla olemisella, hyvä kun tähän saumaan tuli noille kaikille kolmelle kaivattua lepoviikkoa. Kivasti katkaisee tätä kohtuullisen kiireistä syksyä
Mukavaa alkavaa syyslomaviikkoa vain kaikille, joille semmoinen ens viikolla napsahtaa !