Ny on päivä joHuomenta höppänät. Meni tunti lukiessa teidän eilisiä juttuja
Ny on päivä joHuomenta höppänät. Meni tunti lukiessa teidän eilisiä juttuja
PäivääHuomenta nuppuset
Huomenta!
Etusivulla on lähes ärsyttävä määrä maahanmuuttoon ja turvapaikan hakuun liittyviä keskusteluja
Niin on. Ja vaikka ketjussa ei puhuta mamuista niin joku tulee ketjuun tunkee mamutusta. Huomasin eilen.Huomenta!
Etusivulla on lähes ärsyttävä määrä maahanmuuttoon ja turvapaikan hakuun liittyviä keskusteluja
En huomaa mitään uutta.Kukaan ei taaskaan huomaa mun uutta kampausta
Se on TUITUI teille Herra MajuriPäivääpäs
Kokeileppas huomaiskos ne kaljunKukaan ei taaskaan huomaa mun uutta kampausta
Tää palsta on outo. Täytyy täpätä ruksi ruutuun, jotta muutos ehkä jää pysyväksi.En huomaa mitään uutta.
Missä kohtaa meet? Mulla se kanssa kesken ja kuuluu jokapäiväseen rituaaliinaika avata netflix ja siirtyä weedsin pariin. hyviä öitä kaikille.
Mulla soi Isoimmat rock-klassikotGrooveFM:llä on jazz-aamiainen
Niinpä. Poista kuva ja sitten lisää takas. Jospa auttaisi.Tää palsta on outo. Täytyy täpätä ruksi ruutuun, jotta muutos ehkä jää pysyväksi.
Mulla näkyy se sun vanha kuva. Eli se lilatukkanen tyttö.Kukaan ei taaskaan huomaa mun uutta kampausta
Just laitoin. Sulla ei näy kuvaa lainkaan?Niinpä. Poista kuva ja sitten lisää takas. Jospa auttaisi.
Näkyy vanha kuva. Oletko kokeillut sitä että kirjaudut ulos ja sitten sisään?Just laitoin. Sulla ei näy kuvaa lainkaan?
Just tein senkin.Näkyy vanha kuva. Oletko kokeillut sitä että kirjaudut ulos ja sitten sisään?
Ei auta. Vaihtuu jos sattuu huvittamaan.Niinpä. Poista kuva ja sitten lisää takas. Jospa auttaisi.
Poistan joskus.Just tein senkin.
Poistatteko selaushistoriaa ikinä? Itse teen niin jokaisen session jälkeen.
Sun täytyy merkata johonkin kun otat lääkkeen.ÄH. En muista yhtään otinko jo buranan vaiko enkö ottanu.
Sullakin vaihtunut tänäänEi auta. Vaihtuu jos sattuu huvittamaan.
Nii varmaa pitäis, ko ei mulla oo mitään tietoa siitäkää paljon noita oon eilen syöny Mut sillee oon napsinu, että ko alkaa sattuu niin oon ottanu seuraavan.Sun täytyy merkata johonkin kun otat lääkkeen.