Taisi mennä enemmän kuin yksiKirahvin seuraavaan baarireissuun taitaa mennä tovi jos toinenkin Yrgh.
Taisi mennä enemmän kuin yksiKirahvin seuraavaan baarireissuun taitaa mennä tovi jos toinenkin Yrgh.
Niin on. Kai se on ihan sopivaa, lauantaina viskipullo ja jalat levällään, pyhäaamuna siveämpääSullakin vaihtunut tänään
Sama, heräsin vartti sittenPÄIVÄÄ
Höh, nukuin päivään asti
Parempi kun ei katso ollenkaanHuomenta!
Etusivulla on lähes ärsyttävä määrä maahanmuuttoon ja turvapaikan hakuun liittyviä keskusteluja
Nyt ei ole niin siveä enää aamulla oli.Niin on. Kai se on ihan sopivaa, lauantaina viskipullo ja jalat levällään, pyhäaamuna siveämpää
En voi huomata kun näkyy se sinihiuksinen nainen jolla panta tmsKukaan ei taaskaan huomaa mun uutta kampausta
Seittemännen jälkeen sekosin laskuissa. Shotit teki tehtävänsä.Taisi mennä enemmän kuin yksi
Nää perkuleen kuvat on ihan sekaisinEn voi huomata kun näkyy se sinihiuksinen nainen jolla panta tms
Majurilla näkyy eri kuva ja buubiksella ja alastulolla
Pitsillä taas se nunna
Kato joku huomas että mä vaihoin kuvan Kaikki muutki vaihtelee ja mulla ollu alusta saakka se sama, nii päätin nyt sitte vaihtaa..En voi huomata kun näkyy se sinihiuksinen nainen jolla panta tms
Majurilla näkyy eri kuva ja buubiksella ja alastulolla
Pitsillä taas se nunna
Ei ne mihinkään enää näköjään vastaa, siitäkin on mainittu tuolla kommentoi uudistusta ketjussaPoistan joskus.
Nyt kaikki valittamaan ylläpidolle tuosta kuvajutusta.
Niin on. Kai se on ihan sopivaa, lauantaina viskipullo ja jalat levällään, pyhäaamuna siveämpää
Tänään olemme niin siveitä.Niin on. Kai se on ihan sopivaa, lauantaina viskipullo ja jalat levällään, pyhäaamuna siveämpää
Glup, glupSeittemännen jälkeen sekosin laskuissa. Shotit teki tehtävänsä.
Öh, sama kuva kuin ennenKato joku huomas että mä vaihoin kuvan Kaikki muutki vaihtelee ja mulla ollu alusta saakka se sama, nii päätin nyt sitte vaihtaa..
Miksi vain litra päivässä?Banaani ja kaks desiä vetää. Litra vettä tällepäivälle tuli täyteen, ei riitä mihinkään.
Ensimmäinen litra, tavoite on kolme. Kirjoitin epäselvästi.Miksi vain litra päivässä?
Juu, sulla näkyi uusi ja buubiksella ja majurilla. Sitä en tiedä onko majuri vaihtanut vai sekoileeko palstaKato joku huomas että mä vaihoin kuvan Kaikki muutki vaihtelee ja mulla ollu alusta saakka se sama, nii päätin nyt sitte vaihtaa..
Niimpä. Ko tää sekoilee, eiköhän se mun uus kuva joskus tuu näkyviin..Öh, sama kuva kuin ennen
Huomasin, en vain sanonut.Kato joku huomas että mä vaihoin kuvan Kaikki muutki vaihtelee ja mulla ollu alusta saakka se sama, nii päätin nyt sitte vaihtaa..
ollu koko aamun, mutta se vanha oli parempiNiimpä. Ko tää sekoilee, eiköhän se mun uus kuva joskus tuu näkyviin..
Vaihda ny säkin, niin sadaan tää palstan alusta sekaisinJa mua kielletään vaihtamasta, eppää
mikä ihmeen pakkosyöttökuuri sulla onBanaani ja kaks desiä vetää. Litra vettä tällepäivälle tuli täyteen, ei riitä mihinkään.