Mulla ois vaan ei taida heittokäsi piisataKellää ois mitää unilääkkeitä heittää pari?
Mulla ois vaan ei taida heittokäsi piisataKellää ois mitää unilääkkeitä heittää pari?
Mulla! Tuukko hakee?Kellää ois mitää unilääkkeitä heittää pari?
Nyt tiedän mihin matkustan joulukuussa.
Mulla ois vaan ei taida heittokäsi piisata
Hitto, voin tulla hakee, kummalta?Mulla! Tuukko hakee?
Kumpi on lähempänä.Hitto, voin tulla hakee, kummalta?
Mun piti sille lääkärille puhua mun uniongelmastaki, mut emmä sitä niissä kivuissani enää muistanu.
Oho, kuulostaapa paljolta. Ko mömmö on käsittääkseni aika kallista. Aloe vera -geeli auttaa hyvin iho-ongelmiin, mutta en tiedä sen sisäisistä hyödyistä
En tiiä missä mythis asuu.Kumpi on lähempänä.
Ykkösosa alkaa kohtaTää pitää nähä.
Siellä missä on kolkyt baaria kolmen korttelin säteellä, aka Kallio, HelsinkiEn tiiä missä mythis asuu.
http://www.telkku.com/elokuvatOnks leffavinkkejä? Alkaa toi weeds tunkea korvista ulos, enkä jaksais alkaa ettii mitään uutta sarjaa mitä alkais seuraamaan, ku mä en jaksa kattoo ellei heti ekan 15 minuutin aikana tapahdu jotain jännää...
Ai olet noin lähellä mua.Siellä missä on kolkyt baaria kolmen korttelin säteellä, aka Kallio, Helsinki
Oon tosin keskustassa juur nyt.
Tuo voi olla joissain tilanteissa hyvinkin toivottu hyöty
*stalk stalk*Ai olet noin lähellä mua.
jurassic world tai terminator genisys, uusin versio mad maxista oli kanssa ihan kateltava.Onks leffavinkkejä?
KallioSiellä missä on kolkyt baaria kolmen korttelin säteellä, aka Kallio, Helsinki
Oon tosin keskustassa juur nyt.
Ei kuulosta mun tyylisiltä elokuviltajurassic world tai terminator genisys, uusin versio mad maxista oli kanssa ihan kateltava.
Iik!*stalk stalk*