asia riippuu siitä et tykkääkö kynsimisestä.Ton vuoksi kandee suosia "nainen päällä"- asentoja.
Tai ainakin päällä se kenen se kissa on.
No onneksi ei yrittänyt pökkiä.Kuulin kerran et jotku oli harrastanu seksiä lattialla, ja kissa kiipes miehen selän päälle pötkötteleen ja kehräämään
No onneksi ei yrittänyt pökkiä.
Eipä sillä ny oikeesti mitään väliä oo, hämmästelen vaan. Ja vaikka en ikinä oo huorannu enkä narkannukaan, niin oon silti muuttunu kaikin tavoin sen jälkeen ko muutin pois sieltä, mut ne sinne jääneet ei oo muuttunu kyl yhtään mihinkääei niist kannata välittää. ihmiset oikeasti voi muuttua. kaikki ei vaan ymmärrä sitä.
täällä on vielä omituisempi, tulee saunaan ja suihkun alle mukaan.Sellasia noi kissat on. Pervoja kyttääjiä. Millonka kyttäävät suihkussa tai veskissä käydessä, millonka sängyn vieressä.
ne on niitä jälkeenjääneitä.mut ne sinne jääneet ei oo muuttunu kyl yhtään mihinkää
naiset pysyy helppoina kun keskeyttää keskustelun ton liibalaaban alkamiseeen. joko mennään syömään tai ei.Me ollaan monimutkaisia.
Miehet taas helppoja.
Onks tietoo?Onko näistä juomista jotakin hyötyä? Ostin yhden maistaakseni sitä.
Mjaa..naiset pysyy helppoina kun keskeyttää keskustelun ton liibalaaban alkamiseeen. joko mennään syömään tai ei.
Mitä hyötyä siitä pitäs olla? En oo tommosista tietoinen.Onks tietoo?
Jossain radio-ohjelmassa ei puhuttu jouluvaloista vaan välikausivaloistaPistikkö jouluvalot ja?
jos ei koskaan lähde niin mittään ei voi nähdä.Eipä sillä ny oikeesti mitään väliä oo, hämmästelen vaan. Ja vaikka en ikinä oo huorannu enkä narkannukaan, niin oon silti muuttunu kaikin tavoin sen jälkeen ko muutin pois sieltä, mut ne sinne jääneet ei oo muuttunu kyl yhtään mihinkää
no hydraat sen vaikka votkan kanssa ja kerrot miltä maistu.Onks tietoo?
Ai hitto, ämpäriki on kasvanu siellä. Se selittääkin paljon.ne on niitä jälkeenjääneitä.
veikkaan mouhijärveä tai kyröskoskea.Ai hitto, ämpäriki on kasvanu siellä. Se selittääkin paljon.
täällä ei ole edes grilliä mistä hakis.Sit oli hyvä tekosyy käydä grillillä ja nyt mul on sellanen makkaraperuna-annos, että rättis tulis kateelliseksi jos näkis
Vielä pahempi, on siitä ollu puhettaki joskusveikkaan mouhijärveä tai kyröskoskea.
Eikä mulle.Ei mulle
Hauskoja nää avattaret kun ne näkyy samaan aikaan erilaisina
Oisit tullu tänne nii oisit voinu samalla pitää mulle seuraatäällä ei ole edes grilliä mistä hakis.
En tiiä. Siksi kysyn. Kuullut joskus aloe vera terveysjuomasta.Mitä hyötyä siitä pitäs olla? En oo tommosista tietoinen.