The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei mua toi tällön tarjonta nappaa. Netflixistä aattelin jonku metsästää. Mut en tiä minkä.

Siellä missä on kolkyt baaria kolmen korttelin säteellä, aka Kallio, Helsinki :D

Oon tosin keskustassa juur nyt.
Mun kaveri asu siinä piritorin kulmalla, muutti viime syksynä pois. :D
Mut joo ootte molemmat vähän turhan kaukana et viittis lähtee hakeen unilääkkeitä.

• Tykkää
Reactions: Amelie Le Mort
Hitto, voin tulla hakee, kummalta? :)

Mun piti sille lääkärille puhua mun uniongelmastaki, mut emmä sitä niissä kivuissani enää muistanu.
Jos hommaat unilääkkeitä tai nukahtamislääkkeitä niin käytä harkiten älä koko ajan, toisin kuin sanovat niin jokaikinen aiheuttaa riippuvuutta lisäksi useimmat sellaisia että aamupäivän olet vielä ihan pilvessä tai saatat ruveta unissakävelijäksi et muista mitn siitä jne.
Itse käytin pari-kolme kuukautta koko ajan ja onneksi ei enään tartte käyttää. Niittenkään ei pitänyt mitään riippuvuutta aiheuttaa mutta en osannut enään mennä nukkumaan ilman troppeja. En vaan nukahtanut. Meni varmaan kuukausi lopettamisen jälkeen että löysin unirytmin ees jonkunlaisen taas.
Lyhytaikaisessa silloin tällöin käytössä jees mutta ei joka ilta.

Jos hommaat unilääkkeitä tai nukahtamislääkkeitä niin käytä harkiten älä koko ajan, toisin kuin sanovat niin jokaikinen aiheuttaa riippuvuutta lisäksi useimmat sellaisia että aamupäivän olet vielä ihan pilvessä tai saatat ruveta unissakävelijäksi et muista mitn siitä jne.
Itse käytin pari-kolme kuukautta koko ajan ja onneksi ei enään tartte käyttää. Niittenkään ei pitänyt mitään riippuvuutta aiheuttaa mutta en osannut enään mennä nukkumaan ilman troppeja. En vaan nukahtanut. Meni varmaan kuukausi lopettamisen jälkeen että löysin unirytmin ees jonkunlaisen taas.
Mulla on kahteen kertaan ollu aiemminkin käytössä.
Ei aiheuttanu tokkuraisuutta, eikä riippuvuutta. Toki jokuhan tulee panacodistakin riippuvaiseksi ja saa viekkareita. Mä en oo huomannu moista.

mulle suurin ongelma noissa oli se raudan ja paskan maku suussa. ja se päänsärky oli mahtava jos ei lääkkeistä huolimatta tarpeeksi tutinut. mielummin juon pullon kossua kun unilääkkeen otan.

• Tykkää
Reactions: epek
...ja tuituisäisäi koko köörille ja äärimmäisen letkeetä ja rentoa ja hassunhauskaa lauvantai- illan jatkumoa just Sulle :)!*huiskuttaa*

Tiiättekö muuten yhden jutun :)? Ette tiiä, niin mä kerron sen justnytheti.

Mä sitten niin gauhianpaljo rakastan ihmisiä :) <3. Oikeesti - on ihana olla ihmisten kanssa, ihmisten seassa. Vuorovaikutuksessa :). Mä saan niin paljon voimaa teistä, iloa ja riemua ja sitä energiaa ja pirtsakkuutta :). Ette tiiäkään mimmosia voimanlähdepakkauksia oottekaan <3!

Ihan huikeen mahtava (laimeuden huippu mutta kun oikeita ylisanoja ei tähän nyt löydykään) päivä takana :). Seura parasta mahdollista, kierrelty ja kaarreltu, puhua kälkätetty, käyty vieraisillakin ilahduttamassa ja ennen kaikkea yllättämässä ja nautittu elämästä :)

Käytiin muuten täpötäydessä leffasalissakin - oma mahtava tunnelmansa muuten siinäkin :) - ja nautittu yllättävän hyvästä kakkososasta :). Raflakierros saa nyt odotuttaa seuraavaan kertaan, huomenna maisemanvaihdosta itse kullakin joten loppuilta menee ihan villasukissa tassutellessa ja höpistellessä ja musaa kuunnellessa :)...kohta laitetaan iltapalakokkaukset tulemaan, jotta masuillakin on bueno olla :)

Kyllä vain, elämä maistuu makialta :) - toivottavasti sunkin :)

• Tykkää
Reactions: epek ja Mythago
Jaah, ite kokeilin neljää eriä. Bentsoissa toleranssit kasvoi ei kohta auttanetkaan ja ne toiset aiheutti kaikenmaailman muita myös tota tokkuraisuutta.
Niin se jokasen kroppa on erilainen. Toiset menee sirdaludistaki ihan sekasin ja veltoksi. Mulla se ainoastaan rentouttaa vähän, muttei liikaa, pystyn tekemää sen jälkeen kaikkea ihan normaalisti.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä