En ny mee, sielä paleleeMene pihalle niin virkistyt
En ny mee, sielä paleleeMene pihalle niin virkistyt
ei nii, laitoin villasukat.Vielä...mut ei oo kohta
jahtaamaan ja sama sunnuntaina.Mihi sää oot menossa la aamuna tohon aikaan??
Aha.En ny mee, sielä palelee
Villasukat onei nii, laitoin villasukat.
Joop muistan kyllä Tarkoitin tuota hmm PapumössöäMä en ole uusi. Olen vanha palstalainen.
Nii joko ne enskesänä ne hääkellot soi vai mikä se hääpuku juttu oli joku aika sitten?Mä en ole uusi. Olen vanha palstalainen.
no hyvä.@päätön se lääkäri muuten kirjotti mun papereihin, ettei kylkiluissa oo murtumia, eikä siirtymiä.
Mihis se pyyhe jäiei nii, laitoin villasukat.
Mihis se pyyhe jäi
Onko olo jo parempi ?@päätön se lääkäri muuten kirjotti mun papereihin, ettei kylkiluissa oo murtumia, eikä siirtymiä.
sarkapuku päälle niin tarkeneeEn ny mee, sielä palelee
Kävitkö grillillä?äh, öh äh höh äh
Nöyyyy, et rupee mitään avatarta vaihtamaan, kun toi on just niin tinkuliinimainenMä en osais ees varmaan mitään muuta avatar kuvaa kuvitella...mikä mulle edes sopis??
Ei oikeestaan. Sen parisen tuntia mitä burana vaikuttaa nii on vähä vähemmän kipuja, mut muuten kyl sattuu. Vessassa käynti jo saa sykkeen nousee pilviin ja yskittään ja hengityksen tiheentyy.Onko olo jo parempi ?
Googlaa sulle sopiva aihe ja valitse kuva.Mä en osais ees varmaan mitään muuta avatar kuvaa kuvitella...mikä mulle edes sopis??
Villasukat lämmittävät koko kropan jos niikseen tulee <3Laitoitko päätön vaan villasukat ? Eiks tuu kylmä?