no ei ollu.Mies naapurina?
no ei ollu.Mies naapurina?
Joo mä nyt väkisten yritän maata, ei sovi mun luonnolle, mutta pakko se on. Mummo otti poikaset tänää yökylään niin saan vähä ainaki levätä enempi sitte.Oi jestas, juu - tuon kanssa ei ole leikkimistä sitten ollenkaan. Eli - lepoa ja lepoa ja lepoa, jos suinkin siis mahdollista niin valjasta apujoukkoja olotilaasi helpottamaan ja sun seuraksikin. Malttia toipumiseen, kyllä sä sen selätät !
Mie oon sellainen vilukissa että lämmöt pitäis olla täysillä.Riippuu asunnon lämmöstä. Verhot voi laittaa kiinni.
En mää kyllä vaiha,mää tykkään tästä ja kuten Kais sano niin niitä voi vaihdella jos siltä tuntuu,tilanteen mukaan...ja niinhän olen tehnytkin.
Hauskintahan on, et tein pari kuukautta sitten paperisiivouksen ja järjestelin kaikki irtopaperit mappeihin ja kansioihin. Sillon se paperi vielä oli, mut nyt ei oo. Eikä oo päässy lapsi eikä kissa mitenkään käsiks, enkä oo itekää tarvinnu ko. lippua sen jälkeen.Kuulostaa pahasti siltä, että jemma- niminen paikka on iskeytynyt kämpillesi. Hmm..kirjan välissä? Patterin välissä? Pöytäliinan alla? Pp:n päikkärirepussa?
..niiin no..ööh..kenenkä luonteelle se väkisin makaaminen nyt ylipäätänsä sopii (huono, luokattoman huono)....mutta koetahan nyt vaan viihtyä vaakatasossa ja ajatella parannuttavia ajatuksia.Joo mä nyt väkisten yritän maata, ei sovi mun luonnolle, mutta pakko se on. Mummo otti poikaset tänää yökylään niin saan vähä ainaki levätä enempi sitte.
Pitää joo koittaa joku saada pitää seuraa huomenna, ko tosiaan herkästi alkaa vaa ahdistaa tää kotona yksinään möllöttäminen..
Aika hyvin sopii tuohon äskeiseen hymiöösi, jotain samaa katseessavaihtaisko itekkin tuota kuvaa
Tarviitko hoitajaa?Joo mä nyt väkisten yritän maata, ei sovi mun luonnolle, mutta pakko se on. Mummo otti poikaset tänää yökylään niin saan vähä ainaki levätä enempi sitte.
Pitää joo koittaa joku saada pitää seuraa huomenna, ko tosiaan herkästi alkaa vaa ahdistaa tää kotona yksinään möllöttäminen..
Se on se Magic Touch - eli se lippuslappunen kuitenkin luurailee jossain aivan päättöm...kummallisessa paikassa. Jääkaapissa? Pöytäliinan alla? Lompakossa?Hauskintahan on, et tein pari kuukautta sitten paperisiivouksen ja järjestelin kaikki irtopaperit mappeihin ja kansioihin. Sillon se paperi vielä oli, mut nyt ei oo. Eikä oo päässy lapsi eikä kissa mitenkään käsiks, enkä oo itekää tarvinnu ko. lippua sen jälkeen.
Pitäskö toi piru laittaa..sovittais päättömän kanssa hyvin yhteen
päättöm...kummallisessa paikassa.
JooTarviitko hoitajaa?
Onks noi jotai syötävää ?..niiin no..ööh..kenenkä luonteelle se väkisin makaaminen nyt ylipäätänsä sopii (huono, luokattoman huono)....mutta koetahan nyt vaan viihtyä vaakatasossa ja ajatella parannuttavia ajatuksia.
Ja huomiseksi sitten vain haalimaan sitä seuraa, mä oon sata varma että kun ystäväs kuulevat tilanteestasi niin ovat kyllä heti tulossa helpottamaan eloas tavalla jos toisella - piristäähän se heti kun saa aivan muuta ajateltavaa
Ja on muutenkin lämminToi on muuten ihan totta! Kun varpaat on lämpimänä niin unikin tulee paremmin.
No ei se voi olla, ko ei se siis oikeesti oo mikään tärkee tärkee paperi mitä tarvis ikinä, vaan semmonen tyhmä lappu mitä oon säilyttäny muistona. No, kai se joskus tulee vastaan sitteko sitä ei yritä ettiä.Se on se Magic Touch - eli se lippuslappunen kuitenkin luurailee jossain aivan päättöm...kummallisessa paikassa. Jääkaapissa? Pöytäliinan alla? Lompakossa?
Juu, ystävät ovat syötävän ihania ...ja kaikista parhaita just silloin kun ite on potevana <3Joo
Onks noi jotai syötävää ?
Sait hymyn huulille, oli iha hyvä heitto. Mustahuumori on ehkä parasta
No Jason Bourne telkkarissa tietty.Rommikolaa, piparia ja korttipelejä. Voiko perjantai tän paremmaks mennä?