The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oi jestas, juu - tuon kanssa ei ole leikkimistä sitten ollenkaan. Eli - lepoa ja lepoa ja lepoa, jos suinkin siis mahdollista niin valjasta apujoukkoja olotilaasi helpottamaan ja sun seuraksikin. Malttia toipumiseen, kyllä sä sen selätät :)!
Joo mä nyt väkisten yritän maata, ei sovi mun luonnolle, mutta pakko se on. Mummo otti poikaset tänää yökylään niin saan vähä ainaki levätä enempi sitte.

Pitää joo koittaa joku saada pitää seuraa huomenna, ko tosiaan herkästi alkaa vaa ahdistaa tää kotona yksinään möllöttäminen..

Heiii, näkikö kukkaan muuten viikolla - oliko se toissailtana - ihan huikean upeita revontulia <3?! Voi hyvät hyssykät, enpä oo ikinä noin hienoja ja selkeitä ilotteluja nähnytkään tumman taivaan kannella *huokailee ja on vieläkin ihan tohkeissaan*...ja ihan kaikki värit tarjolla :) <3

Mun piti parvekkeella ihailla ja hytistä ja ihailla melkoinen tovi, kyllä siinä kaiken kauneuden keskellä ja niiden miljoonien tähtien tuikkeiden alla tunsi taas olonsa niin pikkiriikkiseksi....ja samalla niin onnekkaaksi että sai nähdä tommosta taivaselokuvaa :)

Kuulostaa pahasti siltä, että jemma- niminen paikka on iskeytynyt kämpillesi. Hmm..kirjan välissä? Patterin välissä? Pöytäliinan alla? Pp:n päikkärirepussa?
Hauskintahan on, et tein pari kuukautta sitten paperisiivouksen ja järjestelin kaikki irtopaperit mappeihin ja kansioihin. Sillon se paperi vielä oli, mut nyt ei oo. Eikä oo päässy lapsi eikä kissa mitenkään käsiks, enkä oo itekää tarvinnu ko. lippua sen jälkeen.

Joo mä nyt väkisten yritän maata, ei sovi mun luonnolle, mutta pakko se on. Mummo otti poikaset tänää yökylään niin saan vähä ainaki levätä enempi sitte.

Pitää joo koittaa joku saada pitää seuraa huomenna, ko tosiaan herkästi alkaa vaa ahdistaa tää kotona yksinään möllöttäminen..
..niiin no..ööh..kenenkä luonteelle se väkisin makaaminen nyt ylipäätänsä sopii:unsure::barefoot::oops: :alien:(huono, luokattoman huono:notworthy:)....mutta koetahan nyt vaan viihtyä vaakatasossa ja ajatella parannuttavia ajatuksia.

Ja huomiseksi sitten vain haalimaan sitä seuraa, mä oon sata varma että kun ystäväs kuulevat tilanteestasi niin ovat kyllä heti tulossa helpottamaan eloas tavalla jos toisella :) - piristäähän se heti kun saa aivan muuta ajateltavaa :)

Hauskintahan on, et tein pari kuukautta sitten paperisiivouksen ja järjestelin kaikki irtopaperit mappeihin ja kansioihin. Sillon se paperi vielä oli, mut nyt ei oo. Eikä oo päässy lapsi eikä kissa mitenkään käsiks, enkä oo itekää tarvinnu ko. lippua sen jälkeen.
Se on se Magic Touch - eli se lippuslappunen kuitenkin luurailee jossain aivan päättöm...kummallisessa paikassa. Jääkaapissa? Pöytäliinan alla? Lompakossa?

Tää on kuulkaa hassua. Neidille tuli siis viikonloppukylään joku nettituttu. -Tai on toi vanhin poikakin sen kanssa jossain whatsupissa pulissut.

Ekan tunnin koko poppoo oli ihan hiljaa. Jopa ikipuhuja puheripuli-kuopus. Vaiti! Kaikki!

Nyt alkaa jotain ääntelyä kuulumaan viimein lastenhuoneen suunnilta...

Tarviitko hoitajaa? :D
Joo :)

..niiin no..ööh..kenenkä luonteelle se väkisin makaaminen nyt ylipäätänsä sopii:unsure::barefoot::oops: :alien:(huono, luokattoman huono:notworthy:)....mutta koetahan nyt vaan viihtyä vaakatasossa ja ajatella parannuttavia ajatuksia.

Ja huomiseksi sitten vain haalimaan sitä seuraa, mä oon sata varma että kun ystäväs kuulevat tilanteestasi niin ovat kyllä heti tulossa helpottamaan eloas tavalla jos toisella :) - piristäähän se heti kun saa aivan muuta ajateltavaa :)
Onks noi jotai syötävää ? :eek:

Sait hymyn huulille, oli iha hyvä heitto. Mustahuumori on ehkä parasta :D

Se on se Magic Touch - eli se lippuslappunen kuitenkin luurailee jossain aivan päättöm...kummallisessa paikassa. Jääkaapissa? Pöytäliinan alla? Lompakossa?
No ei se voi olla, ko ei se siis oikeesti oo mikään tärkee tärkee paperi mitä tarvis ikinä, vaan semmonen tyhmä lappu mitä oon säilyttäny muistona. No, kai se joskus tulee vastaan sitteko sitä ei yritä ettiä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä