No eihän päätön ainakaan pipoa tartteLaitoitko päätön vaan villasukat ? Eiks tuu kylmä?
No eihän päätön ainakaan pipoa tartteLaitoitko päätön vaan villasukat ? Eiks tuu kylmä?
Toi on muuten ihan totta! Kun varpaat on lämpimänä niin unikin tulee paremmin.Villasukat lämmittävät koko kropan jos niikseen tulee <3
Kun pikkiriikkiset ja söpöset varpaat ovat lämpiminä, niin muu keho tulee perässä
Toi Minni Hiiri on just hyvä. Eiks noita Minni Hiiri kuvia löydy useita, niin voi joskus vaihtaa kuvaa ?Mä en osais ees varmaan mitään muuta avatar kuvaa kuvitella...mikä mulle edes sopis??
ei tuu kun mulla on yleensä aina kuuma.Laitoitko päätön vaan villasukat ? Eiks tuu kylmä?
Sukat riittää. Mitä sitä turhia vaatekappaleita laittamaan.Laitoitko päätön vaan villasukat ? Eiks tuu kylmä?
Eikö - univillikset on <3..ei tartte edes pelätä jos vaikka unissaan ketturoi niin pahasti että on saanut peitonkin karkaamaan lattialle...Toi on muuten ihan totta! Kun varpaat on lämpimänä niin unikin tulee paremmin.
Halaukset, kuulostaa ikävältäEi oikeestaan. Sen parisen tuntia mitä burana vaikuttaa nii on vähä vähemmän kipuja, mut muuten kyl sattuu. Vessassa käynti jo saa sykkeen nousee pilviin ja yskittään ja hengityksen tiheentyy.
Joo sain antibioottikuurin.Halaukset, kuulostaa ikävältä
Lääkkeitä kai sait ? Harmi ettei Burana auta kunnolla kipuun.
Mulle tulis kylmä pelkissä villasukissa. Eikä naapurit ehkä tykkäis hyvää jos liikuisin pelkissä sukissa.Sukat riittää. Mitä sitä turhia vaatekappaleita laittamaan.
Kiesus sentään, mikä sulla oikein on *halaaruttaa lämpimästi ja parantavasti*...tai olipa mitä tahtojaa niin saa luvan lähteä sua kiusaamasta ja hitoksiin suoraan!Ei oikeestaan. Sen parisen tuntia mitä burana vaikuttaa nii on vähä vähemmän kipuja, mut muuten kyl sattuu. Vessassa käynti jo saa sykkeen nousee pilviin ja yskittään ja hengityksen tiheentyy.
Kuumakalle vissiin tai kuumaverinen.ei tuu kun mulla on yleensä aina kuuma.
tuo varmaan, en tunnista kallea itestäni.kuumaverinen.
Keuhkoputkentulehdus. ¨Kiesus sentään, mikä sulla oikein on *halaaruttaa lämpimästi ja parantavasti*...tai olipa mitä tahtojaa niin saa luvan lähteä sua kiusaamasta ja hitoksiin suoraan!
Parane pian ja koeta olla rasittamasta itseäs liialti, nyt on aika levon ja hellimisen.
mun naapuri tykkäs kerran, sen jälkeen olen oppinu laittamaan verhot kiinni.Eikä naapurit ehkä tykkäis hyvää jos liikuisin pelkissä sukissa.
Kuulostaa pahasti siltä, että jemma- niminen paikka on iskeytynyt kämpillesi. Hmm..kirjan välissä? Patterin välissä? Pöytäliinan alla? Pp:n päikkärirepussa?Jos olisit tärkee paperi ja olisit hävöksissä, missä olisit? Semmonen kiva, yksinäinen paperi jolle ei oo eikä tuu kavereita samaan lajiin, sua ei löydy mapeista eikä kansioista, ei irtopapereista eikä sekalaisista, mut sua ei 100% varmuudella oo heitetty roskiinkaan. Missä vit???
Mies naapurina?mun naapuri tykkäs kerran, sen jälkeen olen oppinu laittamaan verhot kiinni.
Riippuu asunnon lämmöstä. Verhot voi laittaa kiinni.Mulle tulis kylmä pelkissä villasukissa. Eikä naapurit ehkä tykkäis hyvää jos liikuisin pelkissä sukissa.
Oi jestas, juu - tuon kanssa ei ole leikkimistä sitten ollenkaan. Eli - lepoa ja lepoa ja lepoa, jos suinkin siis mahdollista niin valjasta apujoukkoja olotilaasi helpottamaan ja sun seuraksikin. Malttia toipumiseen, kyllä sä sen selätät !Keuhkoputkentulehdus. ¨
Kävin tiistaina valittamassa lääkärille rintakipua ja kun lämpöä oli ollu viikon, se totes tutkimatta, että mulle on tullu sen selän johdosta fasettilukko ja käski buranareseptin kanssa kotiin, vaikka yritin siltä kysellä kaikkea ja selittää juttuja jne...
No menin sitte tänää uusiks lääkärii eri lääkärille ku olo vaa paheni ja tosiaan keuhkoputkentulehdus.
Nykä piilottanut tai syöny?Jos olisit tärkee paperi ja olisit hävöksissä, missä olisit? Semmonen kiva, yksinäinen paperi jolle ei oo eikä tuu kavereita samaan lajiin, sua ei löydy mapeista eikä kansioista, ei irtopapereista eikä sekalaisista, mut sua ei 100% varmuudella oo heitetty roskiinkaan. Missä vit???