vastasitkin jo mun puolesta.Mua ei kiinnosta lätkä pienimmässäkään määrin. Ei liiga eikä myöskään ämmämmät tai olimpialaiskiekko.
tämä oli kohtuudella arvattavissaMua ei kiinnosta lätkä pienimmässäkään määrin. Ei liiga eikä myöskään ämmämmät tai olimpialaiskiekko.
mulla käntsässä palstailuselaimena Opera Coast, toimii kohtuudellaTätä on inhaa selata mobiililla.
Joo tykkäsinMä niin arvasin, että sää tykkäät siitä
Tälle peukutMut joo. Nyt mä lähen kattoo onko siellä taas valelääkäri, vai saisko jo jotain hoitoa/tutkimuksia. Toivottavasti tirppa ei revi kaikkia lääkärin tarvikkeita alas
Sit varmaan tykkäät tästäkiJoo tykkäsin
Mulla Chrome. Hyppii ihan vimmatusti, mainokset menee vastauslaatikon päälle, eikä aina päivitä kommentteja.mulla käntsässä palstailuselaimena Opera Coast, toimii kohtuudella
ennen oli helppoa kun edellinen alusta tuki tapatalkia
jeps, nuo mainokset sotkee aivan pirusti kun ne siirtää vastauslootaa just kun meinaat kirjottaa jotainMulla Chrome. Hyppii ihan vimmatusti, mainokset menee vastauslaatikon päälle, eikä aina päivitä kommentteja.
MM ja olympialaisten kiekko menee suomen pelien osalta, ei muut.Mua ei kiinnosta lätkä pienimmässäkään määrin. Ei liiga eikä myöskään ämmämmät tai olimpialaiskiekko.
emmääkään mitään ruåtsin pelejä jaksa kahtoaMM ja olympialaisten kiekko menee suomen pelien osalta, ei muut.
Ei kait siellä vaatteita kattella eikä sen pitäis muotinäytös olla?Voinko mä lähtee yöpuvussa sinne lääkärii?
Sit varmaan tykkäät tästäki
Mikseiköhän tässä enää ole?mulla käntsässä palstailuselaimena Opera Coast, toimii kohtuudella
ennen oli helppoa kun edellinen alusta tuki tapatalkia
En mä ton kiakon päälle mitään ymmärrä. Tos jokunen vuosi sitten olin nurkkabaarissa ja scriinillä meni joku suomiruotti- finaali. Kävin pienten käärmeiden näyttelyssä, niin suomi teki sillä aikaa maalin. Sit kävin taas ulkoiluttamassa anakondaa, niin suomi teki taas maalin.MM ja olympialaisten kiekko menee suomen pelien osalta, ei muut.
Sen vähän mitä mää jääkiekosta tiedän, niin toi on jo saavutus sinänsäEn mä ton kiakon päälle mitään ymmärrä. Tos jokunen vuosi sitten olin nurkkabaarissa ja scriinillä meni joku suomiruotti- finaali. Kävin pienten käärmeiden näyttelyssä, niin suomi teki sillä aikaa maalin. Sit kävin taas ulkoiluttamassa anakondaa, niin suomi teki taas maalin.
Kolmannen maalin kohdalla olin taas puuteroimassa nenääni, niin mua ei enää päästetty pöytääni vaan kantajengi sanoi mulle, että pysy siellä vessassa, me halutaan lisää maaleja.
Jos siis tiedossa on tärkeä matsi niin toimittakaa ovelleni semmoinen määrä olutta, että varmasti joudun käymään vessassa usein ja pitkään.
Tossa on Crazy. Patsy Cline. Musiikkia ajalta ennen autotunen keksimistä jolloin laulajien piti osata laulaa.
Sinä kipittää kauppaan ja ostaa sellainen kosketusnäyttökynä, sillä on hyvä tökkiäEttä mua nyppii kun töppösormet osuu ihan vääriin kohtiin
Äsken yritin saada Majurin kommenttiin "hauska"-merkintää niin heti seitsemäs kerta onnistui. Vuoron perään tuli "en tykkää" ja "ihana". Myös kirjoittamiseen menee aikaa kun menee päin vittua sekin. Bussi on nussi ja pikku on pillu.
Palstailen luurilla.