The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yh, onks pakko olla vastuullinen aikuinen jos ei taho? Pitäis potkia itteni suihkuun ja sitten koittaa paneutua historian (enemmän vai vähemmän) ihmeelliseen maailmaan ennenko pitää mennä. Hyvällä tuurilla ehin lukee koealueen loppuun sitte teatterikeikan jälkeen ja ehin kokeeseenkin ajoissa. ÖRGH saatana. Miks ette käskeny lukee ajoissa :mad:

MM ja olympialaisten kiekko menee suomen pelien osalta, ei muut.
En mä ton kiakon päälle mitään ymmärrä. Tos jokunen vuosi sitten olin nurkkabaarissa ja scriinillä meni joku suomiruotti- finaali. Kävin pienten käärmeiden näyttelyssä, niin suomi teki sillä aikaa maalin. Sit kävin taas ulkoiluttamassa anakondaa, niin suomi teki taas maalin.
Kolmannen maalin kohdalla olin taas puuteroimassa nenääni, niin mua ei enää päästetty pöytääni vaan kantajengi sanoi mulle, että pysy siellä vessassa, me halutaan lisää maaleja.

Jos siis tiedossa on tärkeä matsi niin toimittakaa ovelleni semmoinen määrä olutta, että varmasti joudun käymään vessassa usein ja pitkään.

En mä ton kiakon päälle mitään ymmärrä. Tos jokunen vuosi sitten olin nurkkabaarissa ja scriinillä meni joku suomiruotti- finaali. Kävin pienten käärmeiden näyttelyssä, niin suomi teki sillä aikaa maalin. Sit kävin taas ulkoiluttamassa anakondaa, niin suomi teki taas maalin.
Kolmannen maalin kohdalla olin taas puuteroimassa nenääni, niin mua ei enää päästetty pöytääni vaan kantajengi sanoi mulle, että pysy siellä vessassa, me halutaan lisää maaleja.

Jos siis tiedossa on tärkeä matsi niin toimittakaa ovelleni semmoinen määrä olutta, että varmasti joudun käymään vessassa usein ja pitkään.
Sen vähän mitä mää jääkiekosta tiedän, niin toi on jo saavutus sinänsä :ROFLMAO::ROFLMAO:

Yritäppä ahtaa pesusta tulleita pillifarkkuja kalsareiden päälle. Miksei tätä oteta kidutusmuodoks vankiloihin tai johonkin? Kävis myös jumppaohjelmaan passelisti, kun tulee ihan hiki hyppiessä, pomppiessa ja riuhtoessa.

vierailija
Että mua nyppii kun töppösormet osuu ihan vääriin kohtiin :devil:
Äsken yritin saada Majurin kommenttiin "hauska"-merkintää niin heti seitsemäs kerta onnistui. Vuoron perään tuli "en tykkää" ja "ihana". Myös kirjoittamiseen menee aikaa kun menee päin vittua sekin. Bussi on nussi ja pikku on pillu.
Palstailen luurilla.
Sinä kipittää kauppaan ja ostaa sellainen kosketusnäyttökynä, sillä on hyvä tökkiä:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä