Hanki tollasset niin ei tartte tapellaYritäppä ahtaa pesusta tulleita pillifarkkuja kalsareiden päälle. Miksei tätä oteta kidutusmuodoks vankiloihin tai johonkin? Kävis myös jumppaohjelmaan passelisti, kun tulee ihan hiki hyppiessä, pomppiessa ja riuhtoessa.
Mä ymmärrän sen verran että kiekkoa yritetään saada maaliin ja se kummalla on enemmän maaleja voittaaEn mä ton kiakon päälle mitään ymmärrä.
Tee se kumpi paremmalta tuntuusanonko vai huudanko.
Osta sukkahousut, on ohuemmatYritäppä ahtaa pesusta tulleita pillifarkkuja kalsareiden päälle. Miksei tätä oteta kidutusmuodoks vankiloihin tai johonkin? Kävis myös jumppaohjelmaan passelisti, kun tulee ihan hiki hyppiessä, pomppiessa ja riuhtoessa.
KaunisTossa on Crazy. Patsy Cline. Musiikkia ajalta ennen autotunen keksimistä jolloin laulajien piti osata laulaa.
En nekään hyviä ole. Tai ainakaan itse en ole tykännyt.Sinä kipittää kauppaan ja ostaa sellainen kosketusnäyttökynä, sillä on hyvä tökkiä
Huuda, kuuluu paremminsanonko vai huudanko.
Nää on paksut sukkahousut, mutta kalsarit ko kalsarit mulleOsta sukkahousut, on ohuemmat
Siis sellaset paksummat neulossukkahousut.
Katso joku elokuvatylsää.
just nyt keskittymiskyky nollassa, muuten olis ihan hyvä idea.Katso joku elokuva
Hyvä että nytkähti eteenpäinKeuhkokuva, sydänfilmi ja moooonta putkea verta.
Ihmetteli vähä ettei se toine lääkäri ollu ottanu mitään kokeita.Hyvä että nytkähti eteenpäin
Emmä sitä meinannukaa, edelleen oon collareissa ja pipo päässä jne. Miten vaa helpoin olla. Mut kuhan nyt vitsailinEi kait siellä vaatteita kattella eikä sen pitäis muotinäytös olla?
Yks mummeli kyllä takavuosina ihmetteli lääketieteen hurjaa kehitystä. Nuorena likkana hänen piti aina riisua, mut vanhemmiten riittää, että näyttää kieltään ja sanoo AAAA
Katso joku mihin ei tarvitse niin keskittyäjust nyt keskittymiskyky nollassa, muuten olis ihan hyvä idea.
HyväKeuhkokuva, sydänfilmi ja moooonta putkea verta.
Kai sanoit sitä säkin olet ihmetellytIhmetteli vähä ettei se toine lääkäri ollu ottanu mitään kokeita.
Oli syke 99 ko mitattiin paineita
No kaikki vakavimmat jutut pystytään sulkee tänää viä pois. Menee kuulemma joku pari tuntia siitä ku ne on otettu mut osa menee alkuviikkoo. Se lupas soittaa mulle.Hyvä
muoks. koska noiden tuloksista kuulee?
Ai niin, sori siitäNo kaikki vakavimmat jutut pystytään sulkee tänää viä pois. Menee kuulemma joku pari tuntia siitä ku ne on otettu mut osa menee alkuviikkoo. Se lupas soittaa mulle.
Ja jos noista ei löydy mitää nii sitte se kirjotti mulle lääkekuurin et luultavasti keuhkoputketulehdus. Sain zithromaxia nii hoituu klamydiaki samalla
sattuuhan sitä paremmissakin piireissäAi niin, sori siitä