The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No se tyyli mua just harmitti, että kun sulla on ollu tätä niin se johtuu tästä, vaikka syitä voi olla monia muitakin. Mut kai se tästä pikkuhiljaa. Mä kuulostelen omaa oloani ja sen mukaan teen sitte päätökset et meenkö uusiks lääkärille.

Sydänlihastulehdus vai mikälie pussitulehdus on kyllä todella harvinainen, mutta mun oireet on ihan just sellaset samanlaiset mitä siihen kuuluu, tokikaan nyt en itekään epäile että sellasta olis, mutta mistä ikinä sitä voi tietää.
Sepä se ja pienillä jutuilla sais jotain selvitettyä.
Älä nyt ainakaan liikaa kuuklettele.

Jep, katselet vointia ja sitten mietit uudestaan :)
 
Mää en ois oikein halunnu älypuhelinta eka. Sit tein sen virheen et ostin nokian, ja sehän vaan vahvisti ajatusta niitten surkeudesta.
Nyt on iphone ja tää on ollu ihan kiva, mut seuraavaksi ajattelin et jos samsung. Ja hyvin oon tottunu. Eli niin kuin ystäväni mummolla oli tapana sanoa;
Rohkeasti rohkeasti, käsi pimppaan vaan! :ROFLMAO:
Mulle on nyt kauheesti kaupattu ajatusta iiphonesta että tiedä sitten jos sellasen...
 
Hyyyyiiiii, kuin ihanaa kun aamulla oli aste pakkasta ja nurmikolla kuuraa ja auton ikkunat jäässä :) <3...mutta mäpä lähdinkin viipottamaan ja laittamaan tätä päivää pakettiin fillarilla(y) eli raapanetsintähepulit siirtyivät vielä toiseen aamuun :D (ja ei, en osaa olla niin viksu että menisin sen valmiiksi etsimään ja vaikka sisälle tupaan suntin suulle eteiseen kädenulottuville odottamaan sitä h-hetkeä, pakkasaamun hepulit kuuluvat asiaan talvea vastaanottaessa :D)...

Mutta kaunista ulkona on edelleen :), villasukat on <3 ja aamun kirpeys toimii loistavana herättäjänä :)

Hirveen hyvä fiilis päällänsä vaikka sähläystä onkin menossa ja kuulema meikäläisen tasaisen varmaa naputustakin:eek::barefoot::D - se tuli esikoisen suusta eli tulkinnanvaraa on runsaasti :D - mutta otetaanpas hiljaksiin iltaa haltuun ja rentoillaan.


<3
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä