tuo ajais kyllä yli ettei kyytiin tarttisi ottaa.Taxi palveluksessanne jos tarvetta
tuo ajais kyllä yli ettei kyytiin tarttisi ottaa.Taxi palveluksessanne jos tarvetta
Mun kiropraktikkoni sanoi, että pahin tähän vaivaan on makaaminen. Kannattaa siis vaihtaa asentoa niin usein kun vaan kykenee. Tosin, mä ostin sellaisen valmispakkauksen pulled-beefiä ja tukkasin uuniin, toiseen kippoon päätyi parsakaalia, sipulia ja parikaa ja ne kuorrutin juusto-kananmunaseoksella. Liika ahkerointi on liikaa!Pitäsköhä sitä loihtia itelleen jotai pöperöä. Tai siis jotain iltapalaa. Tosin ko viittis taas kauheesti heilua pystyssä. Äääää. pyllystä.
Autosta mitään puita ja niiden lehtiä näetäydellinen keli yöajelulle.
ihan OK padat mutta liian kaposet lanteetTaxi palveluksessanne jos tarvetta
Emmä kauheesti makoile, ku sillee sattuu eniten, ei kykene hengittää ilman viiltävää kipua.Mun kiropraktikkoni sanoi, että pahin tähän vaivaan on makaaminen. Kannattaa siis vaihtaa asentoa niin usein kun vaan kykenee. Tosin, mä ostin sellaisen valmispakkauksen pulled-beefiä ja tukkasin uuniin, toiseen kippoon päätyi parsakaalia, sipulia ja parikaa ja ne kuorrutin juusto-kananmunaseoksella. Liika ahkerointi on liikaa!
Laske tuolla, se riipuu tuloistakinMitenköhän paljon pahoinpitelystä saa sakkoja?
Hmmh... Melkis tonni. Ehkä keksin jotain muuta.Laske tuolla, se riipuu tuloistakin
Saitko sakot? Ylen sakkolaskuri kertoo, paljonko joudut maksamaan | Yle Uutiset | yle.fi
otikko iltamömmöt?Hahaaaaaaa höhööööööö
palkkaa torpeedo. kait se pikkujutun viidelläsataa hoitelee.Hmmh... Melkis tonni. Ehkä keksin jotain muuta.
Anaalimasturbaatio moottorisahalla?Hmmh... Melkis tonni. Ehkä keksin jotain muuta.
Juuotikko iltamömmöt?
Oh shit. Jos pääsen siitä loppukokeesta edes läpi, niin palkitsen itseni lasillisella (pullollisella) skumppaa.
Niin määkin, viimeks taisin alkukesästä hörpiskellä juovuksiin asti. Mut joskus tilanne vaan vaatii kännäämistä.Paheksun juopottelua
Ei vaadi kännäämistä, ota klementiinejäNiin määkin, viimeks taisin alkukesästä hörpiskellä juovuksiin asti. Mut joskus tilanne vaan vaatii kännäämistä.
Ei käy. Skumppaa on valmiina, mut ei taida rahat riittää klementiineihin tässä konkurssissaEi vaadi kännäämistä, ota klementiinejä
Niissä saattaa kuulemma olla vodkaa, ketjusta luinEi vaadi kännäämistä, ota klementiinejä
Hi hiiiiHahaaaaaaa höhööööööö
Joskus taisi sullekin pirkka maistuaPaheksun juopottelua
Oon myös kuulut meloneista, (tarkoitan nyt hedelmää ) mihin voi laittaa jallua tai vodkaa. Se vaan olis vähän kankalampi viedä kassissaNiissä saattaa kuulemma olla vodkaa, ketjusta luin