The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitäsköhä sitä loihtia itelleen jotai pöperöä. Tai siis jotain iltapalaa. Tosin ko viittis taas kauheesti heilua pystyssä. Äääää. pyllystä.
Mun kiropraktikkoni sanoi, että pahin tähän vaivaan on makaaminen. Kannattaa siis vaihtaa asentoa niin usein kun vaan kykenee. Tosin, mä ostin sellaisen valmispakkauksen pulled-beefiä ja tukkasin uuniin, toiseen kippoon päätyi parsakaalia, sipulia ja parikaa ja ne kuorrutin juusto-kananmunaseoksella. Liika ahkerointi on liikaa!
 
Mun kiropraktikkoni sanoi, että pahin tähän vaivaan on makaaminen. Kannattaa siis vaihtaa asentoa niin usein kun vaan kykenee. Tosin, mä ostin sellaisen valmispakkauksen pulled-beefiä ja tukkasin uuniin, toiseen kippoon päätyi parsakaalia, sipulia ja parikaa ja ne kuorrutin juusto-kananmunaseoksella. Liika ahkerointi on liikaa!
Emmä kauheesti makoile, ku sillee sattuu eniten, ei kykene hengittää ilman viiltävää kipua.
Sellasessa lievässä etukenossa on paras olla, mut sitte taas ton selän takia, en sais olla sellasessa asennossa, ku seuraavaks on edessä sit selkävaivat.

Mä muistin et mä ostin karjalanpiirakoita kaupasta, söin niitä :p
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Voi herran hyvä perkele ja aasin pillu sentään. Jos tyhmyydestä palkittais, niin ämpäri olis kyllä kiivasti saamassa tusinoittain tyhmyysnobeleita.


Mut enkun sanakoe meni aika nappiin, oottelen vähintään ysiä. Pääsin myös tekemään paritehtäviä sen samalla kurssilla olevan kuumiksen kanssa, ehdittiin rupatella ihan joutaviaki ko saatiin niin reippaasti kaikki tehtyä :D En oo vieläkään luknut historiaa mm. yhtään, vaikka koepäivä on perjantaina. Oh shit. Jos pääsen siitä loppukokeesta edes läpi, niin palkitsen itseni lasillisella (pullollisella) skumppaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä