tunsit minut ennen omaa syntymääsi.Mää tunnen paljon ihmisiä jotka toimii ensin, eikä tajua ajatella senkään jälkeen.
tunsit minut ennen omaa syntymääsi.Mää tunnen paljon ihmisiä jotka toimii ensin, eikä tajua ajatella senkään jälkeen.
ovvai
Myönnän kuuluvani toisinaan tähän kerhoon.Mää tunnen paljon ihmisiä jotka toimii ensin, eikä tajua ajatella senkään jälkeen.
No jos met ollaan tavattu mun edellisessä elämässä? En kyllä muista kuka olin viimeks.tunsit minut ennen omaa syntymääsi.
en ehkä ihan ehdottomasti ole samaa mieltä.
On, ehdottomasti
sattuu oikeesti enemmän. vaikken vähättele yhtään sun tilannetta.Leikkasin veitsellä juustoo ja alko hartiaan vihlomaan. Ihan ko joku ois tökänny ruuvimeisselin siitä läpi, en tykkää. Sattuu
mää leikoin tiistaina koko illan hirvenlihoja ja seuraavana päivänä ihmettelin ko oli kyynäsvarret kipeänäLeikkasin veitsellä juustoo ja alko hartiaan vihlomaan. Ihan ko joku ois tökänny ruuvimeisselin siitä läpi, en tykkää. Sattuu
Ja jos ei aina jaksa keksiä ite niin muistathan tämän oivan apuneuvonOon saanu täs 5,5 vuodessa paljon aihetta manata, ja varsinkin viimesen vuoden aikana on joutunu käyttään jo vähän mielikuvitustakin. En siltikään oo keksiny tarpeeks realistista kirousta sille synnytyssalissa pää edellä lattialle viidesti pudotetulle munattomalle mikkihiirelle.
Miksei kissonu, miks koirinu? Vai ootko oikeesti vaan kourinu?mää leikoin tiistaina koko illan hirvenlihoja ja seuraavana päivänä ihmettelin ko oli kyynäsvarret kipeänä
muutenkin on kädet koirinu viimeaikoina
Punkero epelin kuvatus on aika hyvä.Ja jos ei aina jaksa keksiä ite niin muistathan tämän oivan apuneuvon
http://mummila.net/varasto/vekottimet/combogen/haddock.cgi
tjaah, empä tiiä miks sanotaan että koirinuMiksei kissonu, miks koirinu? Vai ootko oikeesti vaan kourinu?
Nyt olen vissiin niin tyhmä etten tiedä mitä työkaluja tarkoitatSiis tossa viestin jälkeen on napit työkalut ja vastaa. Nii siitä vastaa kun painaa.
Mä taidan kirjoitella vaan ketjuunNo niin taisin
Mistä se tiesi, onkse yhistetty didin kameroihinmua Haddock kuvaili näin osuvasti
Sinä senkin vanha merinorsu!
varmaankinMistä se tiesi, onkse yhistetty didin kameroihin
Oisko tarkottanu, et klikkaa useemmasta viestistä vastaus-painiketta niin silleen sais?Nyt olen vissiin niin tyhmä etten tiedä mitä työkaluja tarkoitat
Jos tarkoitat viestin alapuolella olevia niin mulla lukee raportoi ja vastaa. Jos jotain muuta niin sitten olen pihalla kuin lumiukko talvella
Oon tietty painanut vastaa ja sitten kopioinut sen tekstin ja siirtänyt seuraavaan laatikkoon jota olen lainannut tai alkanut siihen vastaan jne.
toi oli musta kyllä aika ilkeesti sanottuKirahvi vois olla myös Joutava pallopää saksiravun ektoplasma!
Hiljaa siellä halvatun psykopaatti herkkukurkku!toi oli musta kyllä aika ilkeesti sanottu
Varmaan jotenkin noin.Oisko tarkottanu, et klikkaa useemmasta viestistä vastaus-painiketta niin silleen sais?
Jouduin pärskäyttään teleivät pöydälle tän takia, kiitti vaan senkin viheliäinen kartsainen papukaija :stick:Hiljaa siellä halvatun psykopaatti herkkukurkku!