Määä kokeilin, se toimii ku painaa vastausnappia monesta viestistä.Varmaan jotenkin noin.
Ehkä mä vaan teen jotenkin vaikeimman kautta
Määä kokeilin, se toimii ku painaa vastausnappia monesta viestistä.Varmaan jotenkin noin.
Ehkä mä vaan teen jotenkin vaikeimman kautta
Eipä kestä, vietävän vegetariaani taivaanrannanmaalariJouduin pärskäyttään teleivät pöydälle tän takia, kiitti vaan senkin viheliäinen kartsainen papukaija :stick:
Sä syöt useammin suklaata (ja moni muukin) kuin mä ja väitetään että mä syön sitä ja jopa "uin" siinä tai mitä milloinkinOis melkein nälkä, mut en tiiä mitä söis. OStin tänään suklaata, niin kai ahmin ne sitten himooni ko ei nyt mitään muutakaan nopeeta ja helppoo oo.
OkkeMäää kokeilin, se toimii ku painaa vastausnappia monesta viestistä.
Tää oli jo kolmas kerta tän kevään jälkeen ko oon ostanu suklaata Kauhee herkkuperse. Jäätelö on parempaa, ja pähkinät kans.Sä syöt useammin suklaata (ja moni muukin) kuin mä ja väitetään että mä syön sitä ja jopa "uin" siinä tai mitä milloinkin
*vaihtaa ihan kohta nikin*
Tai ei vaihdakaan kun sitten pitäis tehdä uusi profiilikin
Sipulinkuva olis kyllä hyvä avatarkuvana
Joskus muistaakseni musta täällä sanottiinkin siveyden sipuli, mihin se on muka hukkunut, ei mihinkään
Dee dee kun laitteli niitä vääriä kuviaan
Misteri aina mulle vitsailee, että kuinka naiset on niin kovia syömään suklaata etenkin naistenvaivojen aikaan. En oo viittiny kysyä, että mitkäs vaivat sillä on, kun mää en tahdo suklaalevyn jaossa ehtiä mukaan ollenkaanTää oli jo kolmas kerta tän kevään jälkeen ko oon ostanu suklaata Kauhee herkkuperse. Jäätelö on parempaa, ja pähkinät kans.
Mun kuvat on aina aitoja! Niinkuin tääkin, jonka susta nappasin äskenSä syöt useammin suklaata (ja moni muukin) kuin mä ja väitetään että mä syön sitä ja jopa "uin" siinä tai mitä milloinkin
*vaihtaa ihan kohta nikin*
Tai ei vaihdakaan kun sitten pitäis tehdä uusi profiilikin
Joskus muistaakseni musta täällä sanottiinkin siveyden sipuli, mihin se on muka hukkunut, ei mihinkään
Dee dee kun laitteli niitä vääriä kuviaan
Niin mutta me ei tiedätäkään kuinka paljon ostat kerrallaTää oli jo kolmas kerta tän kevään jälkeen ko oon ostanu suklaata Kauhee herkkuperse. Jäätelö on parempaa, ja pähkinät kans.
Noh, suklaahimo tietystiMisteri aina mulle vitsailee, että kuinka naiset on niin kovia syömään suklaata etenkin naistenvaivojen aikaan. En oo viittiny kysyä, että mitkäs vaivat sillä on, kun mää en tahdo suklaalevyn jaossa ehtiä mukaan ollenkaan
Omias laitteletMun kuvat on aina aitoja! Niinkuin tääkin, jonka susta nappasin äsken
Just joku tuollainen
Nyt ostin lidlistä semmosen pakkauksen, missä on niitä minisuklaapatukoita, viimeks ostin pussillisen pätkiksiä ja sitä ennen muistaakseni geisha-patukan.Niin mutta me ei tiedätäkään kuinka paljon ostat kerralla
Tää sopis mulle paremmin
se olis sokerihumala ja tajuttomuus päällä ennenkö tuon söis pois ammeesta.Mun kuvat on aina aitoja! Niinkuin tääkin, jonka susta nappasin äsken
Mää oon valmis ottamaan riskins
se olis sokerihumala ja tajuttomuus päällä ennenkö tuon söis pois ammeesta.
Mä laitoin joTää sopis mulle paremmin
Tää sopis mulle paremmin
minne ?Mä laitoin jo
Mä en kauheesti piittaa suklaasta, mut kyllähän noin pahassa liemessä oleva nainen on pakko pelastaa...Omias laittelet
Sitä paitsi, mulla ei ole ammettakaan, hiusten värikin on väärä
Taidatkin itse tykätä aika paljon suklaasta
Avattareksi tuon siveyden sipuli kuvanminne ?
Suklaasta varmaan puhuts
se olis sokerihumala ja tajuttomuus päällä ennenkö tuon söis pois ammeesta.
Tuolla voi olla hyvätkin oltavat suklaassaMä en kauheesti piittaa suklaasta, mut kyllähän noin pahassa liemessä oleva nainen on pakko pelastaa...