Kiitos informaatiostatauti iski kesken harrastamisen, pakko oli siirtyä kotiin seurustelemaan muoviastian kanssa.
Se on osasyynä, ja se kun tuntuu et mun elämässä nyt vaan ei oikein mikään oo niinkuin oikeasti haluaisin. Tekis mieli tehdä joku oikein kunnon elämäremonttiOlisko sen takia kun huomenna on maanantai?
Huonot unetkin/väsymys saattaa tehdä tuon krapulaisen olon.Huomenta tai no päivää.
Eilen lähin ennen kuutta himasta ja nyt pääsin kotii. Vähän venähti toi talleilla käyminen
Sitte mulla on vielä ihan krapulainen olo vaikken oo edes juonu mitään..
Sun täytyy tehdä tuollainenSe on osasyynä, ja se kun tuntuu et mun elämässä nyt vaan ei oikein mikään oo niinkuin oikeasti haluaisin. Tekis mieli tehdä joku oikein kunnon elämäremontti
Mää suosittelen elämäremonttia. Musta oli ainaki kiva esim. vaihtaa kaupunkia ja lähtee opiskelemaan uutta alaa. U go grrl!Se on osasyynä, ja se kun tuntuu et mun elämässä nyt vaan ei oikein mikään oo niinkuin oikeasti haluaisin. Tekis mieli tehdä joku oikein kunnon elämäremontti
Mä menin joskus 2 nukkuu ja nousin sit 11 jälkee. Tosin heräsin kyllä 5,6,7 ja 8 aikaa ja sit nukuin Toho 11 kai heräämättä.Huonot unetkin/väsymys saattaa tehdä tuon krapulaisen olon.
Mä menin nukkuun joskus 3 aikaan ja heräsin 10 aikaan.
Jep... kai se on pakko. Pitää tehdä vaan joku sotasuunnitelma ensin ja olla välittämättä muiden mielipiteistä . Mun elämä, perkele, ei kenenkään muun.Mää suosittelen elämäremonttia. Musta oli ainaki kiva esim. vaihtaa kaupunkia ja lähtee opiskelemaan uutta alaa. U go grrl!
Jep... kai se on pakko. Pitää suristella vaan vanhalla dildolla ja olla välittämättä muiden mielipiteistä . Mun elämä ja dildo, perkele, ei kenenkään muun.
Ihan oikein, ei kannate kuunnella muita. Ei mullekaan kukaan peukuttanu ko tänne muutin, kauhee valitus joka suunnasta. Kuulemma huono ja harkitsematon päätös. Sama se niille, mää oon viihtyny ja elämä on nyt aika kivaa. Ei oo vielä alkanu kaduttaa.Jep... kai se on pakko. Pitää tehdä vaan joku sotasuunnitelma ensin ja olla välittämättä muiden mielipiteistä . Mun elämä, perkele, ei kenenkään muun.
Hyvät unet kuitenkinMä menin joskus 2 nukkuu ja nousin sit 11 jälkee. Tosin heräsin kyllä 5,6,7 ja 8 aikaa ja sit nukuin Toho 11 kai heräämättä.
No juu. Pitkästä aikaa. Ehkä siitäkin voi johtuu tää olo...Hyvät unet kuitenkin
Taisin katsoa kelloa vaan kerran joskus 8 aikaan.
Voi olla että johtuu tuostaNo juu. Pitkästä aikaa. Ehkä siitäkin voi johtuu tää olo...
Mun piti kyl tulla kotii ko heti kaverin mut haettiin sit ruokaa ja alettiin kattoo leffaa mistä taisin nähdä ekan 10 minuuttia ku iski uni, enkä sit viittiny unenpöpperöisenä ajaa 25 km kotii. Nii valtasi sit sängyn ja kaveri nukku sohvalla
Täällä ollut koko päivän taivas pilvessä.en muista monelta menin nukkumaan, mutta jahtaamaan menin aamulla ennen seiskaa. ei ollu kelissäkään valittamista.
Saiko syötyä?Meikä sai aamulla siivousvimman ja kuurasin vahingossa koko keittiön kaakeleita ja kaapinovia myöten. Siihen menikin kaikki energia, nyt ei jaksais ees laittaa pyykkejä kaappiin tai mennä kauppaan.
Meillä on käynnissä ruokasota: ilmotin lapselle, et ei oo mitään asiaa leikkipuistoon jos lautanen ei tyhjene. Puolitoista tuntia se on tossa pöydän ääressä kitissy ku kalakeitto on pahaa, en jaksa syödä, haluan maitoa ja pelleilly kaikkee muuta. Kahdelta on takaraja, kunnes ruoka lähtee ja puistoreissu peruuntuu. Epäilen, et tästä tulee kotipäivä.