Mun mielestä naistenkin takit on kalliita.Huhhuh. Oltiin poikien kanssa kierroksella kaupungissa, tarkoituksena löytää niille takit. Eipä löytynyt.
Miehet vissiin eivät alkuunkaan katsele hintalappuja kun jotain tarvitsevat. Muulla ei selity se, että naisten syystakkien keskihinta pyörii muutaman kympin tai jopa satasen alempana kuin miesten.
Hienot on, paremmat kuin ne nauhalliset
Ei sun vääriä lääkkeitä sitten vaihdettukaanA-ha
Ei mun vääriä lääkkeitä sitten vaihdettukaan
Se on tutkittu juttu, että mies maksaa kaksi euroa euron arvoisesta tavarasta jos hän sitä tarvitsee. Nainen maksaa euron tavarasta jota ei tarvitse, mutta se oli sopivasti alennuksessa.
No juuVoi olla että johtuu tuosta
Parempi oli jäädä nukkuun kun lähteä väsyneenä ajaan
Keinonahkaiset pitäisi lailla kieltää. Kaikki! Kengät, takit, sohvat...Eilen kanssa näin yhdet ihan kivat nilkkurit mutta eipä niissä tietenkään kokoja ollut.
Ne oli tosin matalat ja nauhalliset. Taisi olla vielä keinoaineisetkin.
Käy venäjällä kysymässä jos ne vaihtaisJoku vois viedä tän vanhan ja väsyneen pään pois.
Ja tuoda tilalle nuoren ja virkeän pään. Ja mielellään komean.
Mä pääsen kenkäkaupoissa helpolla, mutta en halvalla. Mä vaan kysyn, et misä on Sievin jalkineen esd- pohjaiset miesten nahkaiset kävelykengät, mustat ja kokoa 41, kiitos.Neeej. Mä halusin esimerkiksi noi kengät. Olen himoinnut vastaavia noin kaksi vuotta. Ja sit ostin ne (kun rahaa viimein oli) vaikka maksoivat sairaan paljon.
Siis kyllä mä maksan poikien talvitakeista satasen, jos ovat laadukkaat ja just sellaiset kun haluavat. Mutta en ohuenrimpulaoista syystakeista mitkä eivät ole mieluisia. Suurin ongelma taisi olla se ettei useimmissa ollut huppuja. Jotain olen niiden kalloon saanut taottua näemmä, pipoa eivät suostu käyttämään mut huppu on ehdoton.
”Tekonahka” on oikeesti olemassa. Se tehdään oikeen nahan jämäpaloista ja on nykyään jokseenkin harvinaista. Käytetään lähinnä laatujalkineiden pohjissa.Keinonahkaiset pitäisi lailla kieltää. Kaikki! Kengät, takit, sohvat...
No ei tietenkään. Mut mää sain itteni päikkäreille ja nukuin yli tunnin Oon ny nukkunu yli 8h molempina öinä viikonloppuna, mahtanu iskee se lapsivapaalla kertyny univelka.Saiko syötyä?
Joo-h, nuoremmalle pojalleni tuli päänsärky tosta shoppailusta. Vanhempi oli muuten vaan vittuuntuneen näköinen.Mä pääsen kenkäkaupoissa helpolla, mutta en halvalla. Mä vaan kysyn, et misä on Sievin jalkineen esd- pohjaiset miesten nahkaiset kävelykengät, mustat ja kokoa 41, kiitos.
Sama pätee rätti&lumppuostoksiin. Miesten kauluspaita jossa on rintatasku. Pinkki ei ole väri vaan perverssiä.
Jos kauppareissuni kestää yli kolme minuuttia, niin siinäkin ajassa olisin jo ehtinyt ryypätä.
Himputtilainen. Pääsin valokuvaan. DDR vois joskus kytkeä noi kameransa pois päältä.Farkkujakaan ei parene arvostella
Mä en lääketietestä tiedä mitään paitti sen, että ihminen ei voi voida hyvin jos hänellä on vatsa täynnä oksennusta.kohta varmaan uskaltaa kokeilla syödä jotain helposti yökittävää.
ei voikkaan, onneks se ei pysy siellä mahassa kun hetken.että ihminen ei voi voida hyvin jos hänellä on vatsa täynnä oksennusta.
Kuulepas nyt, se on se asenne joka puhuu ja ratkaisee isosti ! Kun hyväksyy itsensä sellaisena kuin on - kilometreineen kaikkineen ja kokoineen - ja kantaa itseänsä pystypäisenä, niin - mikä voi olla komeampaa/kauniimpaa kuin elämästään ja itsestään nauttiva ihminenJos mä olisin kymmenen senttiä pitempi, kymmenen vuotta nuorempi ja edes hitusen komeampi, niin kauanko luulisitte famin kaltaisten naisten kulkevan vapaana? Kolme sekuntia on ylimitoitettu arvaus.
Hittolainen kun ei noit kilsoja saa mittarista pois, eikä senttejä lisää edes vehkeeseen vaikka toivois. Miehen elämää.