The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sama se mulle on hakeeko vai ei, kyllä mää mielelläni lapseni kanssa oon, jos ämpärille on ongelma saada kyytiä järjestymään. Ja voihan se hakea poikasen vaikka lauantiaamunakin, jos haluaa. Mää lupasin noutaa sen sitten sunnuntaina ko sillon ei oo koulua tai muuta häiritsemässä. Mut ei sekään käy, ko sit se ei voi pitää poikaa viikonlopun yli. Öhhöhöö. Kuolis pois.
Joo, varmaan onkin sama, en sillä ollenkaan sanonut :)
Mutta kumma juttu just tuo että itse on valmis pitään puolikasta pidempäänkin kuin vkl mutta jos kysyt niin ei onnistukaan.
 
paljoa ei poikakaan tiedä muusta kun kalan savustamisesta mut jos siemenet ikinä täältä ois lapsosen poikinut niin minä lähinnä tappelisin siitä et se ois aina täällä. eli sympatiahalit kirahville.
 
paljoa ei poikakaan tiedä muusta kun kalan savustamisesta mut jos siemenet ikinä täältä ois lapsosen poikinut niin minä lähinnä tappelisin siitä et se ois aina täällä. eli sympatiahalit kirahville.
Ai missä on savukalaa?? Lähen kärppänä sinne. Voin ottaa ne halit samalla :love:

(Kyllähän ämpärikin tappelee, mut en nyt oo ihan tajunnut että tappeleeko se saadakseen lapsen sinne vai haluaako se vaan tehdä asioista hankaloita.)
 
:love:

Tui tui, kotona ollaan (y)
Kiitos mukavasta päivästä :) ja puolikas on söpö :love:

Olipas outoa ajaa pitkästä aikaa pimeässä ja räpsytellä pitkiä ja pätkiä valoja.
Kiitos itelles vaan, meilläki oli kivaa. Puolikas kehu sua kivaks tädiks sen jälkeen ko olit lähteny, ja nukkumaan mennessä sano et oli kiva ko kävit :) Ja onhan se söpö, vaikka onki vähä villi pikkuapina :ROFLMAO::love:
 
Kiitos itelles vaan, meilläki oli kivaa. Puolikas kehu sua kivaks tädiks sen jälkeen ko olit lähteny, ja nukkumaan mennessä sano et oli kiva ko kävit :) Ja onhan se söpö, vaikka onki vähä villi pikkuapina :ROFLMAO::love:


Kiva juttu ettei ollut yksipuolista :D

Tädiks :eek: :D

No joo, ainahan lapset puhuu tädeistä :D

Voit kertoa aamulla puolikkaalle että täti sanoi hänenkin olevan kiva ja söpö :)

Välillä voi olla villikin ja korvatkin jossain muualla :D
 

Kiva juttu ettei ollut yksipuolista :D

Tädiks :eek: :D

No joo, ainahan lapset puhuu tädeistä :D

Voit kertoa aamulla puolikkaalle että täti sanoi hänenkin olevan kiva ja söpö :)

Välillä voi olla villikin ja korvatkin jossain muualla :D

Kiva juttu ettei ollut yksipuolista :D

Tädiks :eek: :D

No joo, ainahan lapset puhuu tädeistä :D

Voit kertoa aamulla puolikkaalle että täti sanoi hänenkin olevan kiva ja söpö :)

Välillä voi olla villikin ja korvatkin jossain muualla :D
hyvinhän viä menee kun ei mummiks kehunut :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä