Kuis nyt tuolleennyt ei maistu edes maggara vaikka nuotiolla paistais.
Ootko kipeä
Kuis nyt tuolleennyt ei maistu edes maggara vaikka nuotiolla paistais.
en taida olla mutta palstan mukaan korvienvälissä on vakavia vikoja.Kuis nyt tuolleen
Ootko kipeä
kyllähä huoli kasvaa jos makkara ei maistu. edes käristettynä.en taida olla mutta palstan mukaan korvienvälissä on vakavia vikoja.
en taida olla mutta palstan mukaan korvienvälissä on vakavia vikoja.
Automiesten makkara sopis sulle varmaannyt ei maistu edes maggara vaikka nuotiolla paistais.
tänne voi puolikkaan lykätä. minähän en lapsista tajua mut tuo haukku tulee toimeen niitten kaa. ikävä tuo tilanne. tai siis aikas perseestäOnpas ollu kiva päivä. Oli vieras kylässä Käytiin shoppailemassa ja mää löysin puolikkaalle sekä syksy- että talvikengät. Ruokalistalla oli tänään teeleipää, perunoita, porkkanoita, paistettua lohta ja salaattia. Aika jees.
Heti ko kersa on syöny iltapalan ja saan heitettyä sen sänkyyn, niin l-koodimaratoni odottaa. Life's good.
Päivän pakollinen valitus: muistutin ämpäreitä puoli viikkoa sitten elareista. Ei oo kuulunu rahaa eikä vastausta, niin soittelin sit tänään perään kuullakseni, että nyt on rahat tiukilla ja ehkä viikon päästä voi maksaa. Ehkä. Ei myöskään kuulemma onnistu lapsen hakeminen ens viikolla täältä, eikä herunu ymmärrystä sille, et mulla on ens viikolla koeviikko enkä pääse arkena liikkumaan kaupungista mitenkään. Perjantaina olis vielä pikkeuksellisesti koulun järjestämää ohjelmaa klo 13.00 eteenpäin, ja illalla koe. Kommentti tähän oli et "kaikki menee sit taas päin vittua", ja se on nyt mun syy. Ok.
No puolikas on sen ikänen et kuka tahansa tumpelo sen kanssa pärjäis hetken. Se osaa syödä ite ja kertoo koska tarttee päästä vessaan, muuten sit kattoa vaan ettei se telo itteensä. Seku vaan nakkaa koiran kanssa pihalle ja näyttää mitä keppiä saa heitellä, niin siinähän sais kulumaan mukavasti koko päivän.tänne voi puolikkaan lykätä. minähän en lapsista tajua mut tuo haukku tulee toimeen niitten kaa. ikävä tuo tilanne. tai siis aikas perseestä
syökö puolikas luita tietää vaan varautua.No puolikas on sen ikänen et kuka tahansa tumpelo sen kanssa pärjäis hetken. Se osaa syödä ite ja kertoo koska tarttee päästä vessaan, muuten sit kattoa vaan ettei se telo itteensä. Seku vaan nakkaa koiran kanssa pihalle ja näyttää mitä keppiä saa heitellä, niin siinähän sais kulumaan mukavasti koko päivän.
Mää suosittelisin enemmin vaik makkaraa ja perunamuusia Saat sää sen tulla perjantaina hakemaan jos haluat, mut sit sun häätys luovuttaa se ämpärillesyökö puolikas luita tietää vaan varautua.
mul on vahva tunne siitä et meist tulis ämpärin kaa bestiksiäMää suosittelisin enemmin vaik makkaraa ja perunamuusia Saat sää sen tulla perjantaina hakemaan jos haluat, mut sit sun häätys luovuttaa se ämpärille
Mää en ois sun kaveri enää, jos bestiksiksi alkaisittemul on vahva tunne siitä et meist tulis ämpärin kaa bestiksiä
Onpas ollu kiva päivä. Oli vieras kylässä Käytiin shoppailemassa ja mää löysin puolikkaalle sekä syksy- että talvikengät. Ruokalistalla oli tänään teeleipää, perunoita, porkkanoita, paistettua lohta ja salaattia. Aika jees.
mul on vahva tunne siitä et meist tulis ämpärin kaa bestiksiä
Simo Salminen vetää illan elokuvassa harvinaiset kännit - Televisio - Radio ja TV - Helsingin SanomatNyt mulla on ahdistava ongelma.
Kahdeksalta alkaa Uuno Turhapuro- opetuselokuva kuinka päästä rikkaisiin ja kauniisiin naimiaisiin.
Ja yhdeksältä alkaa x- files ja Dana Scully.
Mitä hittoa mä nyt teen?
Tuolloin saattais ämpärin puolelta onnistua jopa se torstaikinTäytyy varmaa maanantaina kysellä tarhasta onnistuisko lapsen laitto perjantaina tarhaan, nii ämpäri sit joko tulee hakemaan tai on tulematta.
Sama se mulle on hakeeko vai ei, kyllä mää mielelläni lapseni kanssa oon, jos ämpärille on ongelma saada kyytiä järjestymään. Ja voihan se hakea poikasen vaikka lauantiaamunakin, jos haluaa. Mää lupasin noutaa sen sitten sunnuntaina ko sillon ei oo koulua tai muuta häiritsemässä. Mut ei sekään käy, ko sit se ei voi pitää poikaa viikonlopun yli. Öhhöhöö. Kuolis pois.Tuolloin saattais ämpärin puolelta onnistua jopa se torstaikin