Sit vois vaikka itekin saada vahingossa untaVoisit kyl tulla tekee taikoja nii vois vaikka alkaa unettaa
Sit vois vaikka itekin saada vahingossa untaVoisit kyl tulla tekee taikoja nii vois vaikka alkaa unettaa
Mulle taas TexWiller ja Komanssikuuverikuusta tulee mieleen tuo jo linkitetty teurastaja verisine kirrrrrrrrrrrveineen.
Olohuoneesi ikkunasta vaan ei ole mulle tähän hätään apua.Mä näkisin kuun olkkarin ikkunasta, ei tarvis mennä välttämättä pihalle.
Se saattaa olla että tulis kaupanpäällisenäSit vois vaikka itekin saada vahingossa unta
Ei ole ei.Olohuoneesi ikkunasta vaan ei ole mulle tähän hätään apua.
Laitetaanpa joku päivä kalenterit vierekkäin ja katotaan koska vois pitää pyjamabileetSe saattaa olla että tulis kaupanpäällisenä
mefisto oli mun suosikkityyppi siinätais olla viimeks tex willer käsissä -80 luvulla.
mulla ei ole kauheesti kissan tekemiä jälkiä koivissa, mutta tollasta määrää kaikenmaailman osumia ei oo vissiin kellään. pitkät housut onKiva kuva
Ex-anoppilassa on kissa ja joskus on näyttänyt kivoja kissan raapaleita jalastaan kun kissa on vähän yöllä hyökännyt.
Ei tuokaan kissa niitä nyt kovin usein tehnyt mutta välillä.mulla ei ole kauheesti kissan tekemiä jälkiä koivissa, mutta tollasta määrää kaikenmaailman osumia ei oo vissiin kellään. pitkät housut on
Voi Nukkumatti missä olet?
Se on täällä, tu tänne muru.Voi Nukkumatti missä olet?
Kyllä exanoppikin kertoo kaikkia kivojakin juttuja kissastaan.Mulla on aina vaan maha täynnä kissanjälkiä, ko se leipoo mahaa käydessään siihen nukkumaan.
Mut nyt se unimasa tuli savannille heiluuttelemaan kasseja viekottelevasti, niin taidan antautua kutsuun ja kaatua sänkyyn. Kerrankin ko on miesvieraita
Ja kattokaas nyt kaikki ko kirahvi menee ajoissa petiin, kello ei oo vielä edes yhtä
valvotaan suoraan kuunpimennykseen asti.Ja kattokaas nyt kaikki ko kirahvi menee ajoissa petiin, kello ei oo vielä edes yhtä
Ei sitä taida ainakaan täällä nähdä.valvotaan suoraan kuunpimennykseen asti.
samalta vaikuttaa täälläkin. ei viitti niin tuttua tyyppiä kun itteensä kiusata väkisin valvomisella. mukava yönjatkoa sinne.Ei sitä taida ainakaan täällä nähdä.