The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta. Nukuin 2h jos sitäkään kävin kurkkaa kuun jota ei näkyny. Pilvien takana vaa näky vähä punasta. Sit nukuin toiset vajaat 2h.
Vähä niinku väsyttäis. Mut kahvii koneeseen kai mä yhestä työpäiväst jotenki selviin...
Vähiin jäi sun unet :(

Mulle tuli kans joku nelisen tuntia unia kun laitoin herätyksen ennen viittä, sitten puoli kuuden jälkeen menin vielä sänkyyn ja nukahdin.

En kanssa nähnyt kun vähän punertavuutta kuussa. Pilvien piti olla just siinä edessä vaikka muualla niitä ei ollutkaan :D
 
Vähiin jäi sun unet :(

Mulle tuli kans joku nelisen tuntia unia kun laitoin herätyksen ennen viittä, sitten puoli kuuden jälkeen menin vielä sänkyyn ja nukahdin.

En kanssa nähnyt kun vähän punertavuutta kuussa. Pilvien piti olla just siinä edessä vaikka muualla niitä ei ollutkaan :D
Niin jäi juu. Koitan mennä viä tunniks pötköttää. Sit pitää tehä vähä kotihommia ennenku lähtee töihi..
 
Huomenii!

Mulla on edellispäivän jumpasta kylkilihakset niin kipeät etten ollut saada nukuttua! Eikä voinut edes kuuta valvoessa ihailla kun siihen mennessä taivas oli pilvessä. Tyhmä yö!

Paistoin sit lohdutukseksi rahkalettuja. Maukkaita tänään mustikkahillon kera.
 
  • Tykkää
Reactions: Amelie Le Mort
Kiitti ja huomenta uusiks. Sain mä ainakin hetke viä nukuttua :) eiköhä tää tästä. Ainut et kylmä on kokoaja mut sit kuitenkaan ei oo kuumetta. Lievää lämpöilyä mut sekin voi periaatteessa johtua mistä vaa..
Hyvä juttu ja huomenta :D

Kylmyys saattaa johtua tuosta väsymyksestä/vähistä unistakin.
Jos lievää lämpöä on niin tosiaan sekin voi johtua mistä vaan.
 
Hyvä juttu ja huomenta :D

Kylmyys saattaa johtua tuosta väsymyksestä/vähistä unistakin.
Jos lievää lämpöä on niin tosiaan sekin voi johtua mistä vaan.
Totta, mut mä oon palellu nyt siitä lauantai-illasta saakka...

eli periaatteessa lähes mikä vaan voi johtua lähes mistä vaan?
No tää on kyllä ihan totta. Periaatteessa juurikin mikä vaan voi johtua mistä vaan.. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä