Mies ei pane pahakseen.keski-ikäinen, sopivan nuori
Mies ei pane pahakseen.keski-ikäinen, sopivan nuori
ankka varmaan, se räpyläjalkainen lintu.No variksen ääni
Vai ankanko
Majuri laittoi talitintin äänen.
Muako huuteletKvaak kvaak.
Kun näin kuvan niin katsoin että aivotko tuossa on.Iltapala, meinasin ensin tehdä sienikeittoa mutta teinkin kastiketta.
Kyllä mä nyt ankan tiedänankka varmaan, se räpyläjalkainen lintu.
Tuollainen on ankan ääniKyllä mä nyt ankan tiedän
Variksen äänikin on aika lähellä
Tai ehkä olis enemmän sellanen kraak kraak
Saas nähdä miten käy, täällä ainakin on niin pilvistä parhaillaan että! Mutta onhan tässä aikaa vaikka kuinka pilvien väistyä punaisen kuun tieltä ....Aamulla olis katsottavaa taivaalla, jos ei o pilviä edessä.
Noin 5.30 on luvassa Komanssikuu.
..öööh...pitäskö tähän sitten vastata, että "vaarin housut"...Mummon tossu
Hyvä idea. Mul on vielä pari jäätelöö jäljelläiltapalaa välillä.
syö vaikka ilman paitaaHyvä idea. Mul on vielä pari jäätelöö jäljellä
No sit mä joutuisin menemään uudestaan suihkuun, ja just vasta tulin pois sieltä Paita on helpompi vaan nakata pyykkikoriin.syö vaikka ilman paitaa
Vaahterat onkin kauniita aina syksyisinAi niin! Toi meijen pihan kaunistuskomistus vaahtera ihan yllätti tämän viikonlopun aikana ja meni muuttumaan sitten syksyn ruusuksi <3!
Se on niin kauniina tuossa hehkumassa upeassa syysmekossaan lämpimän keltaisenoranssinpunaisissa lehdissään *huokailee tohkeissaan*...<3..
Näin muuten tällä reissulla kaksi niin valtaisaa vaahteraa upeissa lehdissänsä, olivat jo ihan hurjana myös tiputelleet maahan niitä huikeita väriläiskiänsä, että yhteen ääneen pojan kanssa huokailtiin että.."...ollapa haravat...tulis sikamakeen iso lehtikasa ja sitten...!"...
Syksy ei oo mitään, jos ei pääse äksäilemään isoon lehtikasaan ja tekemään siihen lehtienkulia <3...kannattaa muuten kokeilla
Voit laittaa eteesi myös pyyhkeenNo sit mä joutuisin menemään uudestaan suihkuun, ja just vasta tulin pois sieltä Paita on helpompi vaan nakata pyykkikoriin.
...enpäs vaan kävin laittamassa kamoja kasaan huomista aamuhässäkää varten ...vaan joo, hiljaksiin sinne pitäis hipsitellä ja yrittää kalastella unta pääkköseen muutaman tunnin verran...kaikki taas livahti nukkumaan.
Ei nyt vielä.kaikki taas livahti nukkumaan.