The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kummalliset treffit tuolla alastulolla???
Piti päästä leffaan, mut pääseekin seisoksimaan kolmeks tunniks pihalle?
Ja se on kivaa???
Toisaalta kirahvi lemppaa miehen hiuskarvan vuoksi.

Mä en ikinä opi ymmärtämään naisia.
Kukahan on mistään treffeistä mitään puhunut? :eek:
Ihan on kaverista/ystävästä kyse.

Mä en tiä miten sulla on, mutta mun mielestä ystävän kanssa ajan viettäminen on kivaa, ihan siitä riippumatta missä se tapahtuu ja olihan meillä tähtitaivas ja täysikuu.
Toisaalta mä myös ymmärrän, jos toinen on oikeesti ollu sen 12h pellolla ja aamusta menossa taas 7 sinne, ettei välttämättä jaksa liikkua enää mihinkään, en mäkään liiku 12h työpäivän jälkeen, kuin korkeintaas sohvalta jääkaapille ja takasin...
 
sullon melkein aina yhtä hyviä ehdotuksia tylsyyteen. :rolleyes:
Ultimaattisen tylsyyden iskiessä voi ettiä jotain seminopeatempoisia biisejä, googletaa lyriikat ja yrittää laulaa mukana jos ehtii :D Mut kannattaa kokeilla silleen ettei kukaan kuule ja traumatisoidu, ainaki jos on yhtä kaunis ääni ko mulla :ROFLMAO::ROFLMAO:

Tää on semmonen sopivan kevyt alotus:
www.youtube.com/watch?v=G4Y9EAZi_2o

Jos tuntuu liian helpolta, niin voi koittaa laulaa sekä madonnan että britneyn osan tästä biisistä:
www.youtube.com/watch?v=YWUhAlm77dw

Sit kun selviää noista, niin voi räpäyttää tän miehen osuuden tässä:

ps, toi Die antwoord on yks mun suosikkiyhtyeistä :love:
 
Ultimaattisen tylsyyden iskiessä voi ettiä jotain seminopeatempoisia biisejä, googletaa lyriikat ja yrittää laulaa mukana jos ehtii :D Mut kannattaa kokeilla silleen ettei kukaan kuule ja traumatisoidu, ainaki jos on yhtä kaunis ääni ko mulla :ROFLMAO::ROFLMAO:

Tää on semmonen sopivan kevyt alotus:
www.youtube.com/watch?v=G4Y9EAZi_2o

Jos tuntuu liian helpolta, niin voi koittaa laulaa sekä madonnan että britneyn osan tästä biisistä:
www.youtube.com/watch?v=YWUhAlm77dw

Sit kun selviää noista, niin voi räpäyttää tän miehen osuuden tässä:

ps, toi Die antwoord on yks mun suosikkiyhtyeistä :love:
on vissiin jääny kertomatta etten laula vaikka haulikolla uhkaisit. o_O
 
Kummalliset treffit tuolla alastulolla???
Piti päästä leffaan, mut pääseekin seisoksimaan kolmeks tunniks pihalle?
Ja se on kivaa???
Toisaalta kirahvi lemppaa miehen hiuskarvan vuoksi.

Mä en ikinä opi ymmärtämään naisia.
Ei se hiuskarvajuttu ollut ainoa syy lemppaamiseen, mutta toi hiusjuttu oli niin ällistyttävä, että oon tykänynt kertoa sitä.

Mut muuten meil samit, en mäkään oo oppinu ymmärtämään sua yhtään sen paremmin ko sää mua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä