The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mulla on nälkä vaik justiin popsin pari puolen kilon piffiä ja jotain juttuja, siis maissia, paprikaa , herneitä ym.
Mulla ei oo enää nälkä. Fiksumpi ihminen ois lopettanu syömisen jo toisen lautasellisen jälkeen :oops: Mut nyt kun pääsin vauhtiin ja kotiin, niin vaihdoin löysät flanellipöksyt jalkaan ja otan jäätelöä jälkiruoaksi (ostin paketillisen kotimatkalla). Vois kattoa vielä yhden jakson l-koodia ja mennä sit ajoissa nukkumaan :rolleyes:
 
Mulla ei oo enää nälkä. Fiksumpi ihminen ois lopettanu syömisen jo toisen lautasellisen jälkeen :oops: Mut nyt kun pääsin vauhtiin ja kotiin, niin vaihdoin löysät flanellipöksyt jalkaan ja otan jäätelöä jälkiruoaksi (ostin paketillisen kotimatkalla). Vois kattoa vielä yhden jakson l-koodia ja mennä sit ajoissa nukkumaan :rolleyes:
nainen ei ikinä ole niin täynnä ettei hiukan jätskiä mahtuisi :)
 
Juu juu :rolleyes:
Mikä soli se takkijuttu tossa aiemmin? Piti jotain kommentoida siihen mut piti lähtee just.
Niin että mulla vois olla sulle yksi takki, sellanen haaleanvihertävä, vähän saman tapanen kun se sun harmaa. Saattaa olla vähän lyhyempi. En ole sitä pitänyt ja tuskin pidänkään. Sellanen kevät/syytakki, ei siis mikään paksu. Puuvillanen.

Voin vaikka ottaa huomenna kuvan niin näet.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä